Hakutulokset

  1. I

    Kuumetta sata astetta!

    Ja olo on kun junan alle jääneellä! Mutta mielummin kyllä tämä kun oksennustauti :) Poika on jo paranemaan päin eikä kuumetta nyt enää oo, mutta ihan tukkoinen on vielä. Ulos ei päästy, niin jätkä päätti hiihtää olohuoneen pöytää ympäri. Reppu selässä, pipo päässä ja sukset jalassa viuhtoo...
  2. I

    Raivostuttava serkku!

    Serkullani on edellisestä avioliitostaan tytär ja poika. Nyt hänellä on uusi mies, jolla on edellisestä suhteesta tytär. He asuvat nyt kaikki saman katon alla. Ongelma onkin nyt tämä minun serkkuni, joka on mustasukkainen tälle 2 vuotiaalle tytölle! Siis ihan oikeesti! Serkkuni ei suostu...
  3. I

    Laihdutus ja katoavat tissit!

    Koko vaatekaapin sisältö käyty läpi kun tarviis iltaa varten jonkunlaisen paidankin ehkä päälle. Noh, mikään paita ei enää istu! Kilojen mukana on kadonnut myös tissit. Reidet, perse ja maha kyllä on vielä tallessa.... :mad:
  4. I

    Ei niin kiva herätys *turhis*

    Mieheni lähti eilen saunailtaan ja sieltä vissii baariin. Aamulla kun heräsin ni mietin et ompa tullu hiljaa kun en oo mitään kuullu. Oletin menneen sohvalle kun ei vieressäkään näkyny. Nousin ylös ja tajusin ettei koko äijä oo edes kotona! Meillä saattaa olla hieman keskusteltavaa jos se...
  5. I

    Uusi äitipuoli =)

    Hyvä ystäväni soitti juuri ja kertoi uudet kuulumisensa, jotka ei olleetkaan niin hyviä... Hänen isänsä (54v.) on löytänyt uuden rakkauden. Tämä ystäväni uusi äitipuoli on 23 vuotias eli siis 3 vuotta ystävääni nuorempi :) Rupesinkin ajattelemaan, että miten itse selviäisin vastaavasta...
  6. I

    Huutiksesta....

    Onko se nyt niin hyvä mesta mitä kaikki väittää? :) Tähän asti oon myyny tavaroitani vaan perinteisesti kirpparilla, mut nyt ihan repäsin ja tein tunnukset huutikseen... Onko se ilmotus käynnissä aina jonkun tietyn ajan vai voiko sen ihan ite päättää kauanko sen siellä pitää? Ja kyllä, en oo...
  7. I

    Kirppari vaatteista

    Kun ostan lapsille (tai itelleni) vaatteita, niin pesen ne ennen käyttöä. Tekeekö joku muu niin? Sain kavereiltani juuri palautetta neuroottisuudestani pyykätä. He eivät kuulema koskaan pese, vaan luottavat ostavansa vasta pestyjä... Kai mie sit oon vähän tyhmä :)
  8. I

    PCO, punasolujen vajaatuotanto sekä keliakia...

    Siinäpä ne sairaudet siis... Esikoista on nyt yritetty kaksi vuotta. Alkaakin jo pikkuisen usko loppumaan. Parasta tässä on se että kaikki muut meidän suvussa pukkaa kyllä lapsia (jotkut heistä jopa vahingossa). Sukujuhlat ei jostain kumman syystä oikein enää miellytä. Onko mulla oikeasti mitään...
  9. I

    Testin ostoon *turhis*

    Menkat nyt n. 2 viikkoo myöhässä ja pitäs lähtee ostamaan testiä, mutta koska kierto niin sekasin ja tehny tän vuoden puolella about 10 testiä ni ei vaan yhtään huvita. Ei hirveesti se nega siinä tikussa TAAS lämmitä. Huoh... Itku pitkästä ilosta... Mutta onko ne marketista saatavat liuska...
  10. I

    Exä kummittelee

    Eli siis, miehelläni ja hänen exällään on yhteinen lapsi. Erosivat jo ennen lapsen syntymää. Tapaamiset lapsen ja mieheni välillä ovat todella epäsäännölliset, koska ah, tämä ex päättää itse koska lapsi tulee ja koska ei. Heillä on yhteishuoltajuus ja tapaamiset on sovittu lastenvalvojan kanssa...
  11. I

    Lenkki ja muuta seuraa Mikkelistä?

    Onkos siis Mikkelistä sellaisia immeisiä, jotka olisi vailla juttu seuraa esim, lenkille? Meillä kovasti esikoista yritetään ja jos sinulla on samanlainen tilanne ni olisin kovasti juttu seuraa vailla :wave:

Yhteistyössä