Hakutulokset

  1. P

    päiväkodin aloitus

    Meillä lapset (2v ja 3v) aloittavat ens kuussa päiväkodin ja ensimmäisiä lapsiamme kun ovat niin päiväkoti on meille vanhemmillekkin uusi juttu. Mitä kaikkea mun pitäisi hankkia ennen päiväkodin aloitusta? Juomapullon pyysivät tuomaan lapsille ja pienemmälle teippivaippoja, mutta mitä...
  2. P

    Naapurin kissa....

    Menee ihan totaallisesti hermot naapurin kissaan, tai oikeastaan sen omistajaan... :mad: Asumme rivitalossa ja seinänaapurien kissa käy paskomassa lastemme hiekkalaatikkoon. Oon niitä kasoja kironnut joka kerta isoon ääneen kun siivoan laatikon ennen ku päästän lapset leikkimään ja nyt tämä...
  3. P

    minkä kokoisia vaatteita käyttää teidän 3,5vuotiaat?

    Ostin alesta pojalle ensi talveksi Lennen haalarin. Tänä talvena saman valmistajan haalari kokoa 98 ja ostin ensi talveksi 104, mut nyt jäin miettii et oisko 110 ollu sittenkin parempi....
  4. P

    Minkä ikäiselle sukset ja luistimet?

    Meillä poika 2v7kk sai vaarilta sukset ja luistimet ja nyt alettiin miettii et tajuisko toi 1v8kk niistä mitään et pitäiskö hankkia toisetkin? Luistimia ei olla vielä kokeiltu esikoisen kanssa, mut suksista tykkää ja haluaa joka päivä päästä hiihtämään, ei toki osaa oikeasti hiihtää, mut pääsee...
  5. P

    Paha mieli pienen puolesta

    Meillä on tilanne että lapsillamme 2v7kk ja 1v8kk on 3v täti. Tädin äiti eli lastemme mummi korostaa tyttärelleen jatkuvasti kuinka hän on MAAILMAN rakkain. Toki siis ihan normaalia, itsekkin kerron lapsilleni päivittäin että ovat rakkaita jne, tosi harvoin käytän itse nimitystä maailman...
  6. P

    Ened/vlcd

    Onko jollain kokemusta? Itse aloitin ene-dietin viime keskiviikkona. Mulla on nyt lähtenyt painoa 2,3kg. Jotenkin tosi pettynyt olo kun olen kuullut että useilla on ekan viikon aikana lähtenyt jopa 5kg ja sit tasoittunut siihen n. 2kg/viikko. Mutta siis haluaisin kuulla jonkun tämän dietin...
  7. P

    Saan vielä kolmannen vauvan (toivottavasti)! :)

    Meillä siis pojat 2v4kk ja 1v5kk syntyneet molemmat sektiolla, eka kiirellisellä minkä jälkeen paljon ongelmia jne. Lääkäri sanoi ettei suosittele enää kolmatta, mutta kävin ihan raskauden suunnittelu käynnillä synnytyssairaalassa ja sama lääkäri joka leikkasi kuopuksen sanoi että jos saan...
  8. P

    Syys ostoksia :)

    Oltiin Tallinnassa perheen kanssa ja käytiin Lennen liikkeessä. Siellä oli alet menossa niin sain molemmille pojille Lenne Active välikausihaalarit ja toppahanskat 50 eurolla. Olin tosi iloinen että kyseinen liike löydettiin. Suomesta ostin joulun jälkeen alesta ens talveksi toppahaalarin ja se...
  9. P

    leijona- tai nalle-VALJAAT pienelle lapselle

    Siis nähtiin Korkeasaaressa ihanat valjaat pienellä pojalla. Mun mielestä se oli leijona joka halasi lasta selästä ja taisi olla myös pieni reppu. Leijonan häntä oli pitkä missä päässä käsilenkki vanhemmalle. Oli tosi suloiset ja tämä pieni poika kulki niissä niin nätisti :) Mä haluaisin...
  10. P

    Vähän vain ajatuksiani purkaan...

    kun ei ole nyt oikeen ketään kenen kanssa tästä juttelisi... Vaikka eipä tää kirjoittaminenkaan helpolta tunnu kun ei tiiä mitä kertoa ja mistä aloittaa, pää vaan liian täynnä ajatuksia ja ajatukset sekaisin... Meillä on kaksi poikaa, syntyneet 04/08 ja 03/09, molemmat sektiolla...
  11. P

    Riitaisa perhe, tai sit vaan minä...

    Kyse siis suvustamme mieheni puolelta. 2,5 vuotta sitten pikkujouluja juhliessa mieheni alkoi riidellä veljensä vaimon kanssa ihan tyhmästä asiasta (väittelivät oliko joku vieras henkilö baarissa ollut narkkari vai ei). Lopputuloksena veljekset sitten painivat keskenään ja mä sain selitellä...
  12. P

    Mitä käy lapsille jos molemmat vanhemmat kuolevat?

    Siis tätä olen miettinyt ihan hirveästi, että mihin poikamme joutuisivat jos mieheni kanssa molemmat kuolisimme... Voiko lapsista tehdä jonkinlaista "testamenttia", toiveita kenelle lapset toivottaisiin sijoittuvan ja kenelle ehdottomasti ei. Toivoisimme että siskoni tai äitini ottaisi...
  13. P

    maidon tulo (imetys lopetettu)

    Kuinka kauan teillä on jatkunut maidon tulo imetyksen lopetuksen jälkeen? Lopetin imetyksen heti vuoden vaihteen jälkeen eli olisko ollu joku 3.1 tai jotain sinne päin eli melkein 3kk sitten. Maitoa tulee vieläkin ja en ole pumppaillu tai mitään että olisin pitänyt maidon tuotantoa yllä, mutta...
  14. P

    eriarvoiset lapsenlapset/hankala anoppi

    Kirjoitin purkaukseni jo kerran mut taitaa tunteet käydä niin kuumana että kone tilttas... :headwall: Jos nyt sais lyhenneltyä jotenkin... Eli oltiin viikko sitten miehen porukoilla käymäs samaa aikaa miehen siskon ja siskontytön 2,5v kanssa. Anoppi on tosi tuulella käyvä ihminen, voi...
  15. P

    Tää on ehkä vähän noloa, mutta... Limatulppa...?

    Siis olen kaksi lasta saanut ja molemmissa raskauksissa limatulppa tuli joskus viikoilla 37-38. No nyt en ole raskaana (ainakaan tietääkseni), lopetin noin kuukausi sitten imetyksen ja myös minipillerit. Kuukautisia ei ole vielä tullut, synnytyksestä nyt siis 10,5kk. Eilen sitten ihmettelin...
  16. P

    kuukautiset minipillereiden jälkeen?

    eli kuinka nopeasti ovat alkaneet lopetuksesta?
  17. P

    mm. uff:n hylkäämiä vaatteita

    Appiukkoni toimittaa välillä kaatopaikalle roskakuormia mm. uff:ltä ja muilta kierrätys-systeemeiltä. Siis kontti täynnä vaatteita. Pengoimme tällaista konttia mieheni siskon kanssa ja löysimme sieltä viime vuoden äitiyspakkauksen vaatteita, toppavaatteet mm. näyttivät käyttämättömiltä...
  18. P

    farmville naapureita

    lisää kaipailisin :)
  19. P

    farmville naapureita...?

    jos kukaan näin aikaisin on aamulla koneella edes... mutta siis tarvitsisin naapureita farmvilleen kun tontti alkaa käydä pieneks :)

Yhteistyössä