Hakutulokset

  1. S

    Rv 19 ja seksihalut

    Onko ketään muuta ketä samalla viikolla? Mitkä on tuntemukset? Onko maha jo kasvanu paljon? Onko kaikki menny hyvin tähän asti?
  2. S

    Voiko synnyttää muualla kuin "kotisairaalassa"

    Itsellä tilanne, että en luota ikävän kokemuksen jälkeen minua lähimpänä olevaan synnytyssairaalaan. Voinko pyytää sektiota jostain muualta ( minulla siis suunniteletu sekstio tulossa )? Pitääkö olla otain eritisiä syitä miksi ei siinä omassa sairaalassa voisi synyttää? Jos joku asiasta...
  3. S

    Pergoveris+ Femar yhdistelmä

    En ole ihan varma joko kerran tätä kysäisin , mutta kysytään nyt uudemman kerran Eli, niin kuin otsikko jo ilmoittaakin, niin onko ketään kelle olisi määrätty tuota Pergoveris pistoksia ja Femaria käytettäväksi samaan aikaan? Onko millaisia kokemuksia yhdistelmästä tai vastaavanlaisesta...
  4. S

    Anti-Muller-Hormoni

    Onko teiltä keltään otettu moista koetta? Olen 40 v vauvasta haaveileva, mutta nyt puregon(225iU/pvä) pistoksista huolimatta ei munarakkuloita tullut kuin yksi. Nyt koe sit näyttää onko munasolut loppuneet tyystin vai olisiko kroppa pitänyt vaan lepokuukautta. Tähän mennessä clomeilla on...

Yhteistyössä