Hakutulokset

  1. E

    Korvatulehdus+ulkoilu?

    Unohdin sitten kysellä eilen lääkäriltä, että mites on ulkoilun kanssa? Molemmilla muksuilla on korvatulehdus, mutta ei enää kuumetta..
  2. E

    Että mua jännittää!!

    Sain tänään hailun haamun! Haamu tosin ilmestyi vasta n.½ tunnin päästä testaamisesta, mutta mutta :whistle:
  3. E

    Ääh! Miten mä selviän?!!

    Viikonlopun olen ollut flunssassa. Toissayönä oli kuumetta, mutta ei sen jälkeen. Yskittää, pää on kipee ja oksettaa.. Sain vaivoin lapset puettua ja aamupalaksi annoin jugurttia+banaania (leipien voitelukin tuntui ylivoimaiselta) Ei mulla oo koskaan flunssa vienyt voimia näin totaalisesti...
  4. E

    Lauantain kirppisgallup!

    Minne menet? Mitä etsimään? Mä menen viirin kirppikselle etsimään muksuille vaatteita.
  5. E

    G: kotiäidin pikaruoka

    Mitä te muut syötte lounaaksi jos esim. edellipäivän tähteistä riittää vain lapsille? Mä vetelen parhillaan spaghettia voilla ja ketsupilla :p
  6. E

    Itsepalvelukirppiksistä tietävät!

    Millä olette kiinnittäneet hintalaput vaatteisiin? (Kyseessä kirppiksen omat laput). Paljonko vaatteista kannattaa pyytää? Mukana mm. bodyja koko 50-74 ja trikoopaitoja 62-86, housuja koko 50-86 välikausi- ja talvihaalareita reima/reimatec. Kaikki tosi hyväkuntoisia ja muodikkaita vaatteita...
  7. E

    Kai se on lähettävä lapsia herätteleen.

    Nukkuneet päiväunia 3,5h.. :o :o

Yhteistyössä