Hakutulokset

  1. P

    tää ois ollu kiva, mutta ei sit!! (kuva)

    Mun mielestä aivan ihana tää mekko! (3s kuva ylhäältä) Suunnittelin jo että oisin laittanut tän ja legsut tms laivalle ku mennään pari viikon päästä..Mutta sitten kokeilin tota ja :o se oli aivan muodoton pökkelö, ja vielä kangasta joka ei antanu periks milliäkään.. harmittaaaa :D :/...
  2. P

    tamponi asiaa! Menee hermo!

    Onko kellään muulla käyny näin ja mistä hitosta johtuu?? Vuokkosten tamponit missä siis sellanen muovinen asetin joka ensin "vedetään esiin" ja sitten sillä mikä on vedetty esiin, työnnetään tamponi ulos, eli siis sinne paikoilleen.. Mulla käyny LIIAN useasti niin, että tamponi ei tule...
  3. P

    Kysymys kukkakaalimuussista

    En ole tälläistä vielä kuunaan maistanut, mutta moni sitä näköjään ylistää hyväksi :) niinpä ajattelin kokeilla! Mutta, onko aivan se ja sama tekeekö sen pakastekukkakaalista (ja vaikka parsakaalista puolet) vai ostaako suoraan vihanneshyllystä? Onko mitään eroa? Ja kauan kukkakaalia (ja...
  4. P

    Kumpi isompi paha, peruna(muussi) vai pasta?

    Noin niinkun hiilareiden kannalta?? vai onko yhtä pahoja :D
  5. P

    Autolla Norjaan, kokemuksia/tietämystä kaivataan

    Ollaan ajateltu että lähdettäis kesällä ajelemaan helsingistä pohjoseen päin, rovaniemi, oulu, kemi tms. ja samalla käytäisiin norjan puolella. ja miksei ruotsinkin. missä kannattaisi/ei kannata käydä? onko majoitusta paljon ja minkä hintaista? ja yleisestikin, ihan mitä vaan tiedon jyväsiä...
  6. P

    Nyt se paniikki alkaa näköjään!

    Heheee, siskolla on lauantaina häät ja viime yönä näin ensimmäisen painajaisen asiasta :D Hirveessä kiireessä yritin pukea jossain pienessä sovituskopissa mekkoa päälleni, mulla oli aivan kaameet sukkahousut joista vielä tunki kamala näkyvä sänki läpi, en kerinnyt laittaa hiuksia mitenkään...

Yhteistyössä