Hakutulokset

  1. P

    Hormoniehkäisy?

    Kannattaako hormoniehkäisyä edes harkita jos kuitenkin tähän asti on menny kondomilla?? Jotenkin vaan tottu raskauden aikana siihen ilman kumia olemiseen ja kumin käyttö ei nykyään paljon huvittais meitä kumpaakaan... Ei ole aikaisemmin tullu koskaan käytettyä hormoniehkäisyä.. Vai onko...
  2. P

    ukko ja naistenpäivä

    Onko teidän ukot muistaneet että on naisten päivä??
  3. P

    ei löydy

    mikähän voi olla syynä jos ei ovulaatiota löydy siis ovis testi aina negaa näyttää?? näyttää kyl että testi on onnistunut...
  4. P

    Paras ovulaatiotesti?

    No siinäpä se.... =)
  5. P

    Aikaa seksille

    Mies haluaa seksiä sillon kun mä olen ihan poikki ja mä tunnen itseni halukkaaksi ja virkeäksi juuri sillon kun mies ei halua muutaku nukkua... tuntuu et tätä vauhtia meidän seksielämä kuolee kokonaan pois..tai no oikeastaan tilanne on jo siinä vaiheessa että sen vois jo julistaa kuolleeksi...
  6. P

    Rintaliivi ongelma

    Siis en tiedä minkä kokoisia liivejä käyttää. oon varmaan kokeillu kaikki olemassa olevia kokoja mut mikään ei passaa. kaikissa aina joku ongelma. kävin jopa liivi liikkeessä ja akka sielä mittas ja ostin sit yhdet liivit no ei nekään sovi. jää sitä tyhjää tilaa siihen yläpuolelle mis alkaa...

Yhteistyössä