Hakutulokset

  1. E

    Hei aikuiset äidit!

    Mitä viikkoonne kuuluu, vappukin on tulossa. En ole aikoihin täällä palstalla vieraillut, mutta näyttää onneksi olevan nyt mukavampi meininki. Mummeliisa, kommenttejasi on ollut mukava lukea, olisi mukava viestitellä kanssasi, meillä on lähemmäksi arvioituna toistemme tilanteet (paitsi se...
  2. E

    Yli 50-vuotiaat

    Hei! Tämä ei ole provo! Olen pienen lapsen äiti ja ajattelen, että vieläkö olisi mahdollisuus? Olemme todella onnekkaita, että meillä on tämä pieni, mutta onko meitä muita? Aikuiset lapsemme ovat jo saaneet omia lapsia. Kertokaa aikuiset naiset ajatuksianne!!
  3. E

    Mielikuvitusystävät

    Hei! Lapsellamme on mielikuvitusystävä, kuten sisaruksillaankin oli. Nyt kun muut täällä kaupunkialueella ihmettelevät sitä, mitä sanoisin? Ennen siellä maalla kukaan ei ihmetellyt, täällä on erilaista.
  4. E

    Hei

    Vaikka täällä aina näistä paino/ pituusasioista puhutaan, niin nyt taas tulee yksi kysymys. Siitä on niin kauan, kun meillä oli 4-vuotias, joten olen unohtanut kaikki mitat ym. Paljonko 4-vuotiaat tytsynne painoivat ja mikä oli pituus? Entäs kengannnumero? Meillä nuorimmainen on 16,2 kiloinen...
  5. E

    Hei vanhat!

    Täällä yksi oikeasti vanha palstailee, olen nyt vasta löytänyt tämän jutun. Lähetin viestin tuonne vauvakuumeilijoille ja haluaisin viestittelyseuraa sieltä tai täältä. En ole kiinnostunut hoidoista tms. koska meillä on ehkäisyn tulos kohta neljävuotias olemassa. Emme enää ehkäise, olen yli...
  6. E

    Hei vanhat!

    Täällä istun koneella, kun tuo kohta neljävuotias nukkuu vielä. Kyselin aiemmin, onko vastuutonta olla ehkäisemättä yli 50-vuotiaana, kun tuo ehkäisyn tulos on olemassa (siis mahtaa melkein kuorsata). Kertokaa mielipiteitänne. Joskus tuntuu, että olen aika yksin näiden ajatusten kanssa.

Yhteistyössä