Hakutulokset

  1. Helli-Karamelli

    kertokaas vielä

    pitääkö odottaa jokin tietty aika, kun on ottanut särkylääkkeen, ennenkun voi imettää?? Panadolia siis.
  2. Helli-Karamelli

    olo on kuin maailman tyhmimmällä pässillä...

    Käytiin kaverin luona kylässä ja huomattiin, että kaverin lapsella oli vesirokko näppyjä selässä... Meidän vauva on 5kk ja siis ehkä mahdollisesti saanut tartunnan. Oltiin kuitenkin monta tuntia kylässä. Seuraavana päivänä lähdin vauvani kanssa kaupungille ja muutama päivä sen jälkeen oltiin...
  3. Helli-Karamelli

    Vauvan kantaminen

    on melko raskasta ilman kantoreppua/liinaa. Mikä reppu/liina olis paras 7kg vauvalle. Mulla on itselläni babybjörn, mutta jotenkin alkaa käydä pieneks. Mitä teillä on?
  4. Helli-Karamelli

    Tarvitsen tietoanne!

    Hyvät äidit, neuvokaa minua... Olin tänään kylässä, jossa vuoden ikäinen lapsi. Hänelle oli ilmestynyt näppylöitä, joita epäilimme vesirokoksi. Miten nopeasti se tarttuu? Onko vesirokko jotenkin vaarallisempi tai muuten erilaisempi 4,5kk lapsella? paljon itämisaika? Kertokaas :)
  5. Helli-Karamelli

    Monta monta kysymystä...

    Kaikille karppaajille... kävin tuolla karppi.info sivuilla, mutta mun mielestä hieman sekavat sivut ja joo,olen myös laiska lukemaan... joten helpommalla saan täältä vastauksia teiltä, jotka karppaavat =) 1. Syöttekö täysrasvaisia MAITOtuotteita? juusto, maito jne... 2. Mitä kasviksia...
  6. Helli-Karamelli

    Kertokaas

    onko karppauksesta muita nettisivuja olemassa kuin tää karppaus.info? mun mielestä noi sivut oli melko sekavat... tarviin selkeet ohjeet.
  7. Helli-Karamelli

    Suositelkaa mulle

    ... hyvää hierojaa Helsinki-Vantaa alueelta, jooko? tai jos joku käy luontaishoidoissa niin niitäkin saa ehdottaa =)
  8. Helli-Karamelli

    Napinaa, murinaa, rähinää, kiukkua ja ärsytystä!

    Miks oi Miks meidän naapurin pojat ei voi säilyttää pyöriään pyörävarastossa, vaan ne pitää jättää ulkovälinevarastoon nojailemaan meidän vaunuihin tai lattialle kyljelleen. Tiedän, että olen valittanut samasta asiasta ennenkin, mutta nyt meni hermo! Soitin isännöitsijälle ja ne lupas...
  9. Helli-Karamelli

    Kääk! iik! Ups!

    Voi elämä taas... söin just äsken maustamatonta Alpro soija jugurttia, joka oli menny vanhaks eilen. Tietääkö joku miten herkkä se on pilaantumaan? Onko nyt odotettavissa mahavaivoja? :(
  10. Helli-Karamelli

    Voisitteko antaa neuvoja?

    Tyttä on 4kk ikäinen ja viikko sitten hänelle alkoi ilmestyä pieniä punaisia ihottumanäppylöitä sukuelimen ympärille. Ihottuma on välillä aivan kiljuvan punainen! Sinkkivoidetta olen laittanut, mutta ei muutosta... talkkia myös laitoin ja ihan niinkuin olisi pahentanut ihottumaa. Onko samoja...
  11. Helli-Karamelli

    heiheiheiheihe!!!

    saako libero pisteitä uimavaipoista? mie en ossaa...
  12. Helli-Karamelli

    Eikä...

    Ja taas joku kuollut mopolla/skootterilla ajaessaan. Näitä uutisia on nyt ollut vähän liikaa, mun mielestä. Nyt en sitten millään tavalla halua yleistää, enkä syyttää, mutta ainakin täällä meillä päin näkee päivittäin todella, todella holtitonta ja vaarallista ajamista mopoilla/skoottereilla...
  13. Helli-Karamelli

    Perhekerhoista

    Käykö kukaan seurakuntien perhekerhoissa tai avoimissa päiväkodeissa? onko siellä helppoa tutustua uusiin ihmisiin? mitä siellä tehdään? saako niihin mennä pienen vauvan kanssa vai onko siellä suurimmaksi osaksi taaperoita? mie oon niin yksin täällä uudessa kodissa ja uudessa ympäristössä...
  14. Helli-Karamelli

    APUA!!!

    Kohta pitää lähtee hammaslääkäriin :x ei mulla muuta ollut...
  15. Helli-Karamelli

    Kyllä meidän vauva on vaan niin ihku <3 (turhis varoitus)

    iiik! Nyt meidän likka jo ryömii sellasta vauhtia pitkin olohuonetta, että huh huh :) Oppi ryömimisen salat kun oli 3kk 2vko ja koko ajan taito paranee. Nyt hakee jo kovasti konttausasentoa. Mutta tuosta istuttamisesta... viimeksi kun käytiin neuvolassa sanottiin, että ei vielä, kun oli 3kk...
  16. Helli-Karamelli

    Muistaako kukaan tätä lorua?

    Siinä oli sellanen käsileikki mukana ja loru alkoi näin: Empom piipola piipolassa empom pii poolaarii mutta miten se jatkuu?? ja tietääkö kukaan mitään muita? :D
  17. Helli-Karamelli

    vaikka ei kiinnostakaan

    kerron silti :D Mun loma täällä Pohjois-karjalassa on ollut aivan huikea! oon tehny vaikka mitä. käyny shoppailee ja tehny mahtavia löytöjä, käyny jumpalla melkein joka päivä, uimassa ja saunassa, nähnyt rakkaita kavereita, oon syöny myös hyvin :p ja nauttinut olostani kiireettömässä...
  18. Helli-Karamelli

    mitä tapahtui?

    sille mun "Iloitkaa kanssani" ketjulle... ei toimi :(
  19. Helli-Karamelli

    iloitkaa kanssani!

    meidän tyttä, ikää 3kk, oppi ryömimisen alkeet! =) eteenpäin se vaan menee ja joka päivä nopeemmin :heart: nyt kun selkänsä kääntää, neiti löytyy olohuoneen pöydän alta, kyllä ne oppii nopeesti!
  20. Helli-Karamelli

    viihdyttäkää

    ollaan matkalla Pohjois-Karjalaan ja mulla tylsäääää!!!! viihdyttäkää, kertokaa jotain, kysykää jotain, ihan mitä vaan :attn:

Yhteistyössä