Hakutulokset

  1. TMirre

    Tylsää....

    Mullon tylsää. Kohtalotovereita? :xmas:
  2. TMirre

    Uusi vai vanha Kelly Rowland?

    1. Destinys child r&b -rowlandi vai tämä uusi: 2. ClubMix -rowlandi
  3. TMirre

    Sopiiko jonkun mielestä tuo nainen muka televisioon???

    Kyseessä tuo Liv&Learn: Anne "tyyliasiantuntija" Siis onko vähemmän luontevaa televisioesiintymistä nähty. Mua alkaa suunnattomasti ärsyttämään aina kun sen pärstä on ruudussa. Nainen takeltelee sanoissaan ja vaikuttaa siltä, ettei hänellä ole itselläkään mitään hajua siitä, mistä puhuu. "Jos...
  4. TMirre

    Millainen on kaunis hääkampaus? (kuvia!)

    Antaa tulla! :D
  5. TMirre

    Mitä leipoisin näistä?

    Meiltä löytyy: - munia - maitoa - vehnäjauhoja - kaakaojauhetta - leivinjauhetta - vanilliinisokeria - kaurahiutaleita - sokeria - korppujauhoja - ehkä desin verran juoksevaa margariinia. meiltä ei löydy: - sähkövatkainta
  6. TMirre

    Paljonkos häät tuli maksamaan?

    Kysymys otsikossa. Meillä ois häät kahden vuoden päästä ja nyt pitäis määrätä budjetti ja alkaa sen mukaan sitten suunnittelemaan.
  7. TMirre

    Hoi te Tallinnassa käyneet, pari kysymystä!

    Täällä kyselee yksi Viru-virgin :D mietin tässä, että ottaako mukaan kruunuja, euroja, debit/credit-kortin, rahaa missä muodossa? Jossain oli, että eurot käyvät joissain paikoissa. Että ottaisko osan sitten euroina. Korttia en ajatellut aluksi ottaa mukaan ollenkaan, mutta nyt sitten...
  8. TMirre

    Pääsin kouluun!

    Kamalasti jännitti. Mutta sieltä se kirje tänään tuli B) eikä ollut edes tiukilla. Nyt tekee mieli vähän leijua :heart:
  9. TMirre

    siis tää on työntekijän kidutusta!

    Olen mahataudissa :x Tänään olis pitänyt töihin, mutta en kai mä nyt mee kun oksennus tulee joka puoliska tunti. Meillä ei ole työterveyttä, joten tk ainut vaihtoehto... Sinne soitto on aina yhtä "ihanaa". -MIKSET MEE TYÖTERVEYTEEN? -öö...meillä ei oo. No ja nyt sitten pitäis lähteä...
  10. TMirre

    Nukuin sitten 14h yöunet.

    Mikähän mua oikein vaivaa. Toisina öinä uni ei tule millään ja sitten kun tulee niinkuin eilen illalla ennen yhdeksää, niin sitä voisi jatkaa nukkumista vaikka vuorokauden ympäri... Olo ei ole ikinä levännyt :/
  11. TMirre

    Gynelle aika neuvolassa? (kuukautisista)

    Pystynkö varaamaan neuvolaan ajan gynekologille vain sillä perusteella, että epäilen menkkojeni olevan jotenkin omituiset? :D Että jos huomenna soitan ja pyydän aikaa niin nolaanko itseni?
  12. TMirre

    kaupassa nähtyä...ostokortti? whaat?

    Pariskunta kassalla. Nainen humalassa. Ostivat ensiksi ruokaa parilla kympillä, ja maksoivat sen kaupungin myöntämällä ostokortilla. Sen jälkeen ostivat huppistakeikkaa korin kaljaa (>20?) omalla kortilla. en ole kuullut ennen tällaisista ostokorteista, mutta nopeasti pääteltynä, onko se joku...
  13. TMirre

    AAPUUVA, facebookin ryhmät, mistä löydän ma ne?

    siis kaikki ryhmät joihin on liittyny. Kun menin profiilisivulta siihen "tiedot" -kohtaan niin tuli vaan jotain kiinnostuksen kohteita ja sit nää perus-kotikaupungit sun muut. eli mihin on kadonneet ryhmät. Joukossa mm yksi jonka olen itse perustanutkin... :headwall:
  14. TMirre

    Pohjanmaalaiset: järisikö?

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010061511869805_uu.shtml mä en ainakaan huomannut yhtään mitään :xmas:
  15. TMirre

    Uskotko oikeasti, että ihminen on yksiavioinen olento?

    Pohditaan asiaa nyt ottamatta huomioon mitään uskonnollista näkökulmaa, (jonka mukaan jumala asettaa ihmiselle houkutuksia, jotta tämä voisi osoittaa tekevänsä oikein), vaan ihan näin niinkuin evoluutio-näkökulmasta. Vertaa ihmistä vaikka joutseneen, joka on yksiavioinen. Haikaileekohan...
  16. TMirre

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.4 !!!

    Yrityksen aloittaneet nimimerkki ............ yritys alkanut ....... monesko lapsi toiveissa Unikeiju-79 ........... elokuussa 2009 ................. 4. tombatar ............... lokakuussa 2009 .............. 3. äitx2 ................... marraskuussa 2009 ............. 3. noonie...
  17. TMirre

    Sisustusideoita tähän?

    Sisustusdilemma ja tarvitsen palstalaisten arvostelukykyä :saint: Ostin tällaisen kuvassa olevan ristikon ja maalasin valkoiseksi. Jotain kivaa olen siihen jo saanut laitettua, mutta mietin, että voisiko vielä jotain noiden sydänten ja tuon kyltin lisäksi laittaa? En tahdo siitä liian...
  18. TMirre

    Miliumit! Mulla menee järki!

    Argh! Mulla on miliumeita eli luufinnejä silmien ympärillä PALJON! Ja mä vihaan niitä aivan valtavasti. Tulevat kuulemma koska on niin kuiva iho, mutta vaikka kuinka kosteutan niin ei auta, niitä vaan tulee ja tulee. :headwall: Kosmetologi kuulemma ottaisi niitä pois, mutta hänkään ei "uskalla"...
  19. TMirre

    Netistä "puisia" sisustuskirjaimia?

    No jos otsikosta tajus niin hyvä :D En osaa asiaa ton paremmin ilmaista oikeen. Eli sellasia puisia taikka puisen näköisiä kirjaimia, joita voi laittaa vaikka seinälle taikka hyllylle. Sisustusliikkeissä noita myyvät, mutta ajattelin, että josko jostain nettikaupasta vois saada halvemmalla :)...
  20. TMirre

    Iittalan tehtaanmyymälän hintoja.

    Olipas taas käväisy Iittalan tehtaanmyymälässä. 2-laatuisia astioita myydään kalliimmalla kuin 1-laatuisia vastaavia esim. Prismassa. Ja ne 1-laatuiset olivat tehtaanmyymälässä sitten 10? kalliimpia kuin esim. Prismassa. :o Olin kauhuissani. Miksi kukaan sitten ostaisi näitä tuotteita sieltä...

Yhteistyössä