Hakutulokset

  1. MINÄMÖRKÖ

    lettuja lettuja lettuja

    päätettiin pojan kanssa laittaa lettuja jälkkäriks,nam :p
  2. MINÄMÖRKÖ

    huomenta..

    aamukahvi+aamupala meneillään kaksplussaa katellen.nyt ois 2 vapaa päivää töistä,ja huomenna olis myös mun pikkupojan puheterapia :) elämä tuntuu oikeen mukavalta =)
  3. MINÄMÖRKÖ

    ÄÄÄH,miten mä nyt sen teen...

    siis miten saan muokattuu/vaihdettuu ton mun mustan nicin?
  4. MINÄMÖRKÖ

    mitä tänään syötäisiin...

    nyt on ideat loppu...
  5. MINÄMÖRKÖ

    hih,ihan kiva *virn*

    sen huomaa täst palstasta et on perjantai :kieh:
  6. MINÄMÖRKÖ

    HIKK

    HIKKA:kieh:
  7. MINÄMÖRKÖ

    WAU,onks tää nyt ihan totta et toi tatskattu paska on luovuttanut?

    tatuoitua jätkää ei oo näkyny uudistuksen jälkeen!eikä tuu ikävä! se ei sit onneks vissiin ossoo käyttää näit uusii juutui...:kieh:
  8. MINÄMÖRKÖ

    semmonen tuli mielee,kadonneista henkilöistä...

    et miten vois ite ettii kadonneita ilman tota yhtä telkka ohjelmaa? mun tilanne:mulla on yksi ainoa serkku nimeltä minna,ja meijän tiet on mennyt ristiin kun minä olin about 5v,hän on minua 5v vanhempi.hänen isänsä on alkkis narkkis ja ei ole saanut yhteyttä tyttäreensä 10vuoteen.minna on nyt...
  9. MINÄMÖRKÖ

    MODET

    mitä jos haluis olla kans mode ni miten pääsis mukaan?
  10. MINÄMÖRKÖ

    mitäs toi meinaa ku voi liittää tän 2+:ssan naamakirjaan?

    miettisin lähinnä sitä et näkyykö sit mun kaksplussan nimimerkki jollain tavalla facessa?en haluu et kaikki mun kamut tietää facessa kuka mä oon kaksplussalla... vai mikä on tuon tarkoitus/merkitys:confused: sori mun tyhmyys,mä oon vaan tämmönen "ei niin tietoinen asioista" :D
  11. MINÄMÖRKÖ

    ei nyt mä meen...POIS

    antaa ton tatuoidun paskan mellastaa tääl yksinään...luulis kyllästyvän kohta.nähään illemalla,ehkä :wave:
  12. MINÄMÖRKÖ

    miettii miettii...

    miettii,huomenna olis tarkotus käsitellä mun 6v pojalle jotain naisen ja miehen välisestä rakkaussuhteesta.poika oppinu isommilta sanan seksi sun muuta kivaa ja pientä juttelua vois harrastaa hyvässä mielessä.ja taas isojen kansa kunnon seksuaalivalistus puberteetin vaiheista ja pikkasen...
  13. MINÄMÖRKÖ

    olipas eväsretki... :/

    päästin mestään eväineen,aivan ihana paikka missä tykätään viettää aikaa.ennenkuin eväät saatiin esille ni nuorin poika trööttäs kunnon ripulit housuihin,ei kerenny jätkä ees varottaa. ei siin sit mitään,meillä on aina paperii mukana et saadaan pylly pyyhittyy tai jos muuten tulis sotkuu...
  14. MINÄMÖRKÖ

    saako teillä pelata?

    eli nyt ei ole kyse lautapeleistä... minkä ikäiset lapset ja miten usein ja kauanko saa juurtua pleikkareitten sun muitten ääreen?
  15. MINÄMÖRKÖ

    huono saalis,mutta pää asia olikin että mies nauttii jätkien kanssa...

    jätkät kalassa,virvelöimässä.niillä on joku uus tulokas keltanokka mukana joka on ainoo joka on kalaa saanu.nää muut äijät ei oo mitään saanu vaik on ihan kunnon kalamiehiä. mut eipä niitä haittoo ku nauttivat ku saavat puhua paskaa äijien kesken. mulla on paljon mamma tuttavia jotka ei...
  16. MINÄMÖRKÖ

    tänä aamuna sitten varmistui mulla olevan....

    ....KOHTUTULEHDUS |O auts...ei ihmekkään ku oon ollu masupipinen...
  17. MINÄMÖRKÖ

    ihanata ihanata...pikkasen meinaa jänskää.

    aamupahoinvointia ja tissikipuja :saint:
  18. MINÄMÖRKÖ

    ryhmä avattu lohjalaisille.

    lohjalaiset vanhemmat :wave:
  19. MINÄMÖRKÖ

    moikkelis,mietityttää nää rasavillit...

    eli.. mun pojat 3v ja 6v jäis tähän kotiin hetkeks yssin ku kävisin kaupassa hakee maitoo.pikkukauppa,kioskinkokonen siwa ja samassa pihapiirissä.näkyy aukioloajat ja kaikki meijän ikkunasta,eli niin lähellä.ja kattoisin semmosen hetken et pihalla ei olis yhtäkään autoo,eli jonoa ei pahemmin...
  20. MINÄMÖRKÖ

    ÄÄÄÄks,piru et harmittaa.... :/

    mun poika 3v oppi keväällä melkeen yökuivaks,vaippa oli usein kuiva aamulla viellä ja viikon verran kerkes olla kokonaan ilman yövaippaa. no nyt sitten on tullu tosi pahaa takapakkia,vaippa on ääriään myöten täys aamulla joskus jopa on niin paljon et vaippa falskaa yli... pojalla on...

Yhteistyössä