Hakutulokset

  1. fairytalez

    Värimaailma keittiöön ja eteiseen?

    Sain siis luvan vuokraemännältä maalata. Ajattelin seinistä valkoiset (nyt ovat tiilen punaiset), mutta sitten juolahti mieleen, että voisin maalata kaappien ovet, mutta minkä väriseksi? Ja eteiseen haluaisin kanssa jotain piristystä siihen valkoiseen, sabluunalla jonkun kuvion tai jotain. Onko...
  2. fairytalez

    Tuntemuksia oviksen aikaan ja myöhemmin plussannut...

    Onko kellään ollut kokemuksia, että oviksen aikaan keho kuin "ottaisi" vastaan sen... ja on sitten plussannut raskaustestissä?
  3. fairytalez

    Esikoinen haaveissa.

    Laittakeehan omaa tarinaa tulemaan kenellä on esikoinen haaveissa. Olen 21v. tyttö, ammatin opiskellut, miehen kanssa ollaan oltu vajaa vuosi yhdessä, nyt sitten päätettiin yhteistuumin, että jätän e-pillerit pois, en kumminkaan usko, että heti raskautuisin, vaan voi mennä kyllä aika...
  4. fairytalez

    Kotitestin ovulaatiotestit.

    Miten pitävät nuo ovulaatiotestit paikkaansa, tilasin ne kotitesti-sivuilta. Onko kellään kokemusta? Liuskatestejä tilasin 7 kpl.
  5. fairytalez

    Isyyden tunnustaminen

    maksaako tämä isyyden tunnustaminen jotain? ja miten se tapahtuu?
  6. fairytalez

    Yasmin pillereiden pois jättö ja raskaus

    Onko kokemuksia kellään, että jättää kyseiset pillerit pois ja miten nopeasti tullut raskaaksi? :) :heart:
  7. fairytalez

    Painonpudotus ja raskaus

    Hei. Onko kenelläkään tietoa siitä, että millainen painonpudotus (miten paljon pitää laihduttaa) minimissään, että on parempi mahdollisuus tulla raskaaksi ylipainoisella? Painoa ei ole kauheasti liikaa, mutta on tässä jo -7kg lähtenyt. Että auttaako jo tuo raskautumaan helpommin?
  8. fairytalez

    muuttaminen pohjois-savosta etelä-karjalaan

    tietääkö kukaan iisalmen seudulta hyviä muuttopalveluita jotka ei olisi kovin kalliita? pakettiauto riittänee minun tavaroihini.
  9. fairytalez

    Yasmin-pillereiden lopetus,kuinka pian raskaaksi?

    Onko kellään kokemusta, että kun on lopettanut yasmin-merkkiset pillerit niin mitenkä nopeasti raskautunut? :heart:
  10. fairytalez

    Kirjekavereita Pohjois-Savosta / Iisalmen läheisyydestä.

    Olen pian 21v. täyttävä nuori nainen Iisalmen kupeesta, vajaa 4kk sitten tänne muuttanut, toivoisin perinteisiä kirjekavereita ei äideistä ja miksei äideistäkin, itselläni ei ole lapsia mutta avoliitossa olelen. osoitteen voin laittaa yksityisellä :)
  11. fairytalez

    Yasmin-pillerit

    Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä pilleristä?
  12. fairytalez

    Vaatteita kirpparille

    Kaipaisin apua hinnoittelussa. Mitä olette pistäneet hinnaksi suht uusille takeille, paidoille, farkuille? Ja t-paitojakin olisi iso pino. Miesten vaatteista on kyse.
  13. fairytalez

    Hemppisbiisejä?

    Kertokaas jotain hyviä hempeitä biisejä :P
  14. fairytalez

    Mykkäkoulu

    Riita alkoi siitä kun mies nalkutti kun ei ole rahaa lähteä käymään minun porukoillani vaikka minulla on bensarahat. ja lupasi jo että mennään.. siinä sitten vähän aikaa huudettiin ja minä lähdin vähäksi aikaa pihalle koska en enää jaksanut.siitä asti ollut eilinen ja tämä päivä mykkäkoulua...
  15. fairytalez

    outoa vatsakipua

    [i]olen käynyt lääkärillä pariinkin otteeseen, mutta eivät osaa selvittää mistä alavatsakipuilu johtuu. onko teillä ollut sellaista hetkittäistä vihlovaa kipua? minulla jatkunut jo parisen kuukautta tätä :s
  16. fairytalez

    Apua tarvitaan...

    Elikkäs, milloin kiinnitysvuoto alkaa ja millaista se on? Plus muut raskausoireet ja missä vaiheessa niitä alkaa ilmetä... Mikä testi on luotettavin ja millä voi jo ennen kuukautisia testata onko raskaana?

Yhteistyössä