Hakutulokset

  1. Ä

    Kysytäämpä näinpäin

    Eli mitä pahaa on esimerkiksi Wiccalaisuudessa? verrattuna muihin uskontoisin, niin virallisiin kuin ns.epävirallisiin kuten Suomen luonnonuskontoon? Tai muihin muinaisuskontoihin, jotka ovat taas uudelleen heräämässä henkiin. Mitä pelättävää niissä on? Tai miksi niitä pitäisi pelätä...
  2. Ä

    Alkoholillakin on tarkoituksensa yhteiskunnassa

    Onhan se ok juoda alkoholia ja onhan sitä mainostettava jopa lastenkin kautta ja mediassa vieläpä koska---> Alkoholiverotulot tippuisivat hurjasti, jos moni todella vähentäisi/lopettaisi käytön. Alkoholi on sopivasti koukuttava aine ja se ei heti tapa. Sama kun tupakankin kanssa. Kun kansa...
  3. Ä

    Apuva

    Voi ei, lapseni meni päiväunille omatoimisesti :D Mutta, olimme juuri ulkoilemassa enkä ehtinyt aamulla tehdä ruokaa valmiiksi joten odottelen sen valmistumista juuri nyt. Eli lapseni ei ole saanut muuta ruokaa kuin aamupalan puoli kahdeksalta :| Seuraavaksi lapseni siis syö vasta kolmen...
  4. Ä

    Kävin tutustumassa H&M valikoimaan ja järkytyin

    Kävin ihan mielenkiinnosta ja ensimmäistä kertaa eläissäni H&M:lla ja järkytyin kuinka halvalla ko.liikkeestä saa lasten vaatteita. Itse olen samoilla hinnoilla ostellut lapsille kirppiksiltä vaatteita ja nyt pistää pistää miettimään, kannattaako kirpparilta enää ostaakaan kun kerran...
  5. Ä

    Einekset ovat vai ovatko sittenkään....

    Einekset ovat vai ovatko sittenkään "hyvää" ruokaa? "Lihapihvi" ja "makkara"skandaalien jälkeen odotettavissa on vielä lisää paljastuksia suomalaisesta valmisruokateollisuudesta :o
  6. Ä

    Tarvin hieman apua

    Todellakin, tietääkö kukaan JODIALLERGIASTA JA SEN OIREISTA? Olen selannut aamupäivän nettiä läpi ja viitteitä siihen saan, mutta onko aihe tabu vai eikö siitä oikeasti tiedetä mitään? Jokunen viikko sitten siirryin käyttämään merisuolaa ja kas kummaa, eräs oire ihollani on hävinnyt ja nyt...
  7. Ä

    Äh ja voi ei

    En olisi ikinä uskonut, että mun kohdalle vois käydä näin. Raskaustestissä haamu :p Olisi sittenkin pitänyt malttaa odottaa pari päivää ja katella kuin käy.?
  8. Ä

    Toivottakaahan uusi musta tervetulleeksi

    Mustauduin minäkin, vihdoin ja viimein :wave:

Yhteistyössä