Hakutulokset

  1. K

    Neuvoa / ideoita kaipailisin

    Miten järjestätte lapsen/lasten hoidon kesäisin,kun koulu on loppu ja ei ihan heti itsellä välttämättä ole kesälomaa tai ei laisinkaan,jos vasta aloittanut työt ??? Minulla on 7-v. poika(erityis lapsi) ja 5-v. tyttö ja olen miettinyt,että mitä teen jos saan työpaikan niin mihin laitan lapset...
  2. K

    Vantaalta (Martinlaakso,Myyrmäki,Louhela)äitejä

    Hey,Olen 30-v. kahden lapsen(6-v.5kk ja 4-v.11kk)yh-äippä Martinlaaksosta.Olisi mukava saada uusia tuttavuuksia(ystäviä)äideistä tai tulevista äideistä. Joten raapusteleppa viestiä kikka_knight@hotmail.com Ps.Olis kiva ihan nähtäilläkin jossain vaiheessa. ;)
  3. K

    Yh-äiti/isi ystäviä etsin ...

    Moe,löytyiskö 29-v. kahden lapsen yh-äidille meili / kirjeystäviä mistä päin Suomea tahansa.Jos haluat ystävän joka osaa myös olla se kuunteleva osapuoli sekä jutella myös muustakin kuin lapsista.Niin laitappa meiliä tulee kirsi_76@netti.fi =)
  4. K

    Mistä löytäisin ystävän ?

    Moixs! Olen 29-v. kahden lapsen yh äiti Vantaalta ja kaipailisin kirjevaihto seuraa (voishan sitä livenäkin nähdä).Olisi mukavaa jos kirjoittelisit useammin kuin 1-2 kertaa vuodessa kirjeen. Jos kiinostaa niin laita yksityis viestiä niin kirjoittelen sinulle päin. Rakastan musan kuuntelua yli...
  5. K

    Ystäviä hakusessa

    Moe! Olis mukavaa saada uusia ystäviä yh,moni kuultuurisesta yms . aluksi meili ystäviä ja sit vois vaikka nähtäilläkkin jossain vaiheessa.Olen 29-v. äiti Vantaalta ja mulla kaks lasta poika 5-v.5kk ja tyttö 3-v.11kk(täyttää tässä kuussa 4-v.). Ei ole väliä minkä ikäinen,näköinen yms. olet sillä...
  6. K

    Löytyyks lapsia jotka syntynyt 2000 ja 2002

    =) Mulla kaks lasta poika synty 31.12.2000 ja tyttö 27.6.2002

Yhteistyössä