Hakutulokset

  1. H

    Kestoilijat, hohoi!

    Mulla ongelma, poju nyt 2 ja puol kuukautta, painaa noin kuutisen kiloa. Kestovaippoja haluaisin käyttää, mutta kun kaikki falskaa. Babylandin vaippoja löytyy vähän joka väriä ja nehän on sitä one sizea. Äsken vaippa oli noin 2h päällä, sisällä vaipan mukana tullut imu plus siellä sisällä kanssa...
  2. H

    Jokohan mä tänään pääsen synnyttämään?

    Viime maanantaina olin sormelle auki, vauva tosi alhaalla ja kiinnittynyt. Tänää supistuksia tullu kohta parisen tuntia säännöllisen epäsäännöllisesti, väliä niillä on 4-10min, vähän vaihtelee..välillä tuntuu että menee hetkessä ohi ja välillä tuntuu että se kiristys ja puristus jää päälle...
  3. H

    Voiskos aavistella synnytyksen olevan jo lähellä?

    Vaikka eihän näistä koskaan tie..mutta... On supistellu vaihtelevasti useampia päiviä ja sellasia ihme sukkapuikkotuntemuksia ollu. Eilen tyksissä lääkäri kerto kohdun suu olevan pehmeä ja sormelle auki... Aamulla housuihin vuosi sellasta rusehtavaa limaa ja samoin pyyhkiessä...
  4. H

    Mä haluan synnyttämään, heti!

    Viikkoja 38+4..löytyy raskausdiabetes, lievä raskausmyrkytys, ranneahtauma. Jalat ku sotanorsulla ku nii turvonneet, sormet ja kädet särkee ja niin turvonneet että vaikeet kirjottaa ja saada nyrkkiin.. Neuvolan mukaa vauva tosi alhaalla ja kiinnitttynyt..Tänää supistellu muutamaan otteeseen ja...
  5. H

    Mitä herkkuja voisin leipoa pakkaseen valmiiksi?

    Eli kun laskettu aika tässä uhkaavasti lähenee, niin aattelin, että voisin kaffepullaa leipoa valmiiks pakkasee ni ei tarvis aina olla kauppaan menossa ku kuiteski noita vauvakattojia sit tulee riittämään...Suolaisten ja makeiden vinkkejä otetaan vastaan.. Kiitos.
  6. H

    Kellää ollut raskausmyrkytys?Uraattiarvonne?

    Kiinnostais tietää... Mulla uraattiarvo nyt 394 ja senhän pitäis olla alle 350. Huomenna Tyksiin.
  7. H

    Kela, etuuden perintä takaisin ja maksusuunnitelman muutos, kokemuksia???

    Eli joudun maksamaan 1000e takaisin opintotukia. Sain maksusuunnitelman, että 50e kuussa. Nyt jäin äitiyslomalle ja iski piheys, kaikki kympit tärkeitä. Soitin äsken ja pyysin josko sais summaa pienennettyä. Mitään ei luvannu mutta laittoi selvityksen sinne. Joku ottaa yhteyttä tai sit tulee...
  8. H

    Kuinka paljon teillä rahaa käytössä viikoksi?

    Eli jos aattelis, että nostais rahaa aina viikon alussa siksi viikoksi ruokaan yms.muuhun niin kuinka paljon te nostaisitte? Mielenkiinnosta kyselen =) Ei oteta siis laskuja huomioon eikä bensaa vaan ihan vaa käyttörahaa ruokaan, vaatteisiin, kahviloihin yms.mitä sit onkin.. Mietin, että jos...
  9. H

    Mitä alkomahoolia isyyspakkaukseen? (yritän saada ajatuksia muualle)

    eli tollanen tuli mieleen tässä kaiken vitutuksen keskellä, heh ;):laugh: Eli viskiä tuo juo, mutta ku sitäki jo monta pulloa ni aattelin, että oiskohan jotain muuta ehotuksia... Joku hupipulloki ois kiva mutta onks sellasia?
  10. H

    Paska päivä

    Niin kertakaikkisen paska, että voi perkele... Aamu alko huonolla ololla... Sit tajusin, että olen hävittäny mun nettitunnukset tai sen avainkoodilistan ja pitäis muutamat ostokset maksaa...Huoh! Sitten riideltii miehen kanssa, tai pikemminkin se kiukutteli mulle remppastressiä ja...
  11. H

    Mitä teidän miehet tykkäis?

    jos sais lahjakortin hierontaan?
  12. H

    Isyyspakkaus-mitäs vielä?

    Mulla on jo sinne -sikareita puisessa laatikossa jossa päällä lukee onnea isälle ja mukana myös sikarileikkuri -korvatulpat -sisuaski ja kaksi läkerol salvia-askia -suklaalevy -energiajuomaa -lahjakortti hierontaan Mitäs vielä?
  13. H

    vuokra-asunnosta poismuuttaminen ja parvekelasien pesu?

    Mitäs mieltä ootte? Peseekö vanha asukas vaikosta uusi? :wave:
  14. H

    Raskausmyrkytysepäily...

    voiha pjärse...Labrat otettii tänää ja arvot oli rajalla, joku kuulemma vähäsen koholla. Nyt seuraillaan.. Tää lähti neuvolasta ku aamulla valkuaista pissassa, kauheet turvotukset, verenpaineet nousseet ja viikossa tullut 2kg..Siis ihan nesteitä ne on ku näkee kilometrin päähän, että jalat ja...
  15. H

    Edullinen hotellihuone turun läheltä?

    Suositelkaas jotain edullista hotellia turun läheltä, josta sais jotain hoitoja tai esim.hierontaa? Yllättäisin miehen..Naantalin kylpylä ja caribia periaattees pois suljettuja ku ei tarvita kylpyläosastoa...Vai onks noita hierontoja vaan noissa paikoissa?:confused:
  16. H

    Perunamuussia ja kermainen lihapullakastike

    siinä tämän päivän ruoka meille ja kahelle ahkeralle remppamiehelle..Nams! Ollaa miehen kanssa pyritty karppaamaan, mutta mun tekee niin pal mieli muussia, että pakko saada :laugh:
  17. H

    Voi perse, leikkasin liikaa koiran kynnestä ;(

    Ja nyt mua harmittaa ihan sikana!!!! Oli vaikka kuinka kivaa ulkona..Koiruli kävi uimassa ja kaivo mutakuoppaa. Sit ku oltii suihkusta tultu ja kuivattelin ni huomasin, että takatassujen kynnet vois leikata. Muutama meni ihan hyvin ja sit yhtäkkiä päättiki repästä tassun pois ja mä samaan...
  18. H

    Kellä kokemuksia näistä vaunuista?

    Google-kuvahaun tulos kohteessa http://www.vaunut.info/pictures/crescent/2009/crescent_classic_1_btn.jpg Meille siis tulossa noi. Millaiset nuo on ratasaikana? =)
  19. H

    Parveke/sähkögrillin postitus, jelppiä!

    osaiskos joku sanoa kuinka paljon postarit ja miten järkevintä pakata? Siinä mukana myös ne jalat... Auttakaas =)
  20. H

    synnyttäneet, nyt apuja/kokemuksia kehiin, heti :D

    Siis mulla alko tänään neljän paikkeilla kun menin koiran kanssa pissalle ni sattumaan alapää, ja tuo takalisto, siis tuntu ku vauva runnois ittensä sieltä läpi ja kaikki vaa venyy/repee kahteensuuntaan...Kävely vaikeeta, tai siis sattuu ja istuminen tuskaa ku sit se paineen tunne lisääntyy...

Yhteistyössä