Hakutulokset

  1. F

    ei hyvää päivää...

    keskustelu minun ja 5-vuotiaan poikani välillä: poika: koska papalla on synttärit? minä: huomena. poika: jaa tänään? minä: no mitä mä sanoin? :headwall::xmas: poika: aijaa siis huomena vai? minä: no kyllä, huomena, yhden yön päästä... poika: jaa yhden yön päästä? minä: onko vika...
  2. F

    miks tää suihkuun meneminen on näin vaikeeta?

    itse suihkussa käynti on jees, sen jälkeinen tunne on jees, mut se sinne meneminen... se että konkreettisesti nostais perseensä tästä, riisuutuis ja menis sinne suihkuun.... :headwall::xmas: p.s.oon ollu vasta 3h menossa.... :snotty:
  3. F

    miten te hemmottelette miehiänne? ihan arkijuttuja, ei mitään hanhenmaksapalleroita ja skumppaa :D

    meillä on joku ällönsiirappinen uudelleenrakastumisvaihe meneillään ja tekis vaan mieli kokoajan hemmotella tota miestä :D :snotty::ashamed::kiss: sauna meillä on remontissa, et löylyt ja saunakaljat toistaseks pannassa :kieh:
  4. F

    pistäkää paremmaks :D

    olen tuntenut mun miehen perheineen ala-asteikäisestä asti ja miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 5vuotta. ja tänään mun anoppi soitti mulle ekan kerran ja itseasiassa puhuttiin ekaa kertaa ylipäätään puhelimessa :laugh: ja välimatkaa n.3km ja viimeks on nähty jouluna :xmas:
  5. F

    Millä saa ikkunat puhtaiksi kun ne pesee ekan kerran rakentamisen jälkeen...?

    Mulla siis tilanne tämä ja varsinkin ulkopuolelle pinttyny vaikka mitä shittiä ja törnää... Muutenkin parhaat ikkunanpesuvinkit kehiin!!! =)
  6. F

    mun miehessä ei ole kun yksi vika joka ottaa mua säännöllisesti päähän.....

    Nimittäin se ei saa tavaroita takaisin paikoilleen!!! ja siis mitä, eiks tääl oo enää sitä vanhaa huuto-hymiöö??!!! :kieh: oikeesti kaikki jää nille sijoilleen ja mua just nyt kyllästyttää kun oon saanu siivottua ja mies ollu 3h kotona ja ku pommi olis räjähtäny :kieh: rakastan mä sitä...
  7. F

    Miten mä oikein käytän tän päivän???!!!! o.O

    Mies lähti 8 jälkeen harrastuksensa pariin ja sillä menee siellä jonnekin 19asti ja lapsi lähtee klo12 mummulaan ja tulee vasta huomena :o mä oon lamaantunu, istun tässä koko päivän :D :D :D :D :D
  8. F

    jenkkisänkyjen korkeus....? hjelp...

    selailin tossa tän päivän aamulehteä ja siinä oli aika paljon erilaisia kalustemainoksia. meillä on sängyn hankinta edessä, mutta ei yhtään olla kunnolla paneuduttu et millainen hankitaan. ei missään nimessä mitään 150euron joustinpatjahirvitystä, vaan aiotaan satsata jonkin verran. no, mä...
  9. F

    tarviiko mun todella vetää kaikista ikkunoista kaihtimet kiinni

    kun toi meidän narttu repee liitoksistaan joka kerta kun tosta kulkee joku ohi |O |O |O aivan hirvee haukkuminen ja meteli, eikä auta sitten mikään!!!! saakeli. toinen ei korvaansa lotkauta ja toinen räyhää kun heikkopäinen. ei se sit esim.lenkillä mitään herppauksia saa jos tulee vaik...
  10. F

    mä sanon et sairasloma on syvältä.

    jos oksentais, paskantais, olis kuumetta, ei pystyis ku makaan niin ok, mutkun on selästä sairaslomalla niin on vaan tylsää :xmas: täysissä sielun ja ruumiin voimissa, mutta mitään ei saa tehdä. to-del-la turhauttavaa :headwall: oon lukenu, soitellu kaikki kaverit läpi, katsonu...
  11. F

    voiko itsepoltetun dvd-levyn tyhjentää ja sit tallentaa uutta kamaa päälle...?

    :whistle: tarvis yks vhs-kasetti polttaa dvdlle ja mulla olis 3 DVD rw-levyä joissa ei oo mitään tärkeää...
  12. F

    ~ päivän ruokavinkki ~

    aivan järjettömän hyvää!!! :p (tää on siis sitä mitä kouluissa tarjotaan...) kAPPELiN kANAPAiStOS 400 g marinoitua broilerin suikaletta 300 g cappelli pastaa (simpukka pasta käy hyvin) kypsennä suikaleet, sekoita raaka pasta joukkoon ja vuokaan. kastike: 100 marg. 1 dl...
  13. F

    Selkäsaikku ja julkisesti liikkuminen...

    Lääkäri sanoi, että älä jää laakereilles lepäämään, liiku tasaisessa maastossa mahdollisimman ryhdissä. ei mitään metsälenkkejä tai vuorikiipeilyä (huumorimiehiä siis :xmas: ) :D ELI: mun mielestä mä voin ihan hyvin kävellä tossa asfaltoidulla kävelytiellä pari lenkkiä päivässä? JOTEN...
  14. F

    ihana olo!!!! <3

    lapsi mummulassa yökylässä, mies töissä, koirat käytetty pitkällä lenkillä, omakotitalo siivottu (vaan 5h meni :laugh: ), kukat kasteltu, koneellinen pyykkiä pesty ymsyms =) =) =) ruoka muhii hellalla, kävin suihkussa ja korkkasin skumppapullon -mä juhlin nyt omaa tehokkuuttani :xmas: :D...

Yhteistyössä