Hakutulokset

  1. dirlis

    Misäs mun iltahuvitus on?

    Sämpyläkki syöty eikä munkkiakaa oo. :D
  2. dirlis

    Ketää käyny Manchesteris?

    Kertokaas jotai tärppejä ketkä siellä on vieraillu. Oon lähös tos muutaman viiko sisää.
  3. dirlis

    !! poistettiiks se seuranhaku-avaus? :O

    Mä olin NÄIN lähel saaha viestin :(
  4. dirlis

    Millai te hemmottelette itteenne päivän aikana?

    Nii, eli siis kun teille tulee tuo hetki ettää ruuat on tehty, muksu(t) leikkii itekseen... mitä te teette? Osaatteks höllät ja istahtaa vaikka pyykkivuori pullottaa ja lattialla on pölyä, vai alatteko ettii lisää kotitöitä? Mä just istahdin tähän konee etee, lukasen näitä muutaman, juon...
  5. dirlis

    mä oon ihan väsy, KOSKA *turha

    ...koska juttelin aivan ihanan miehen kanssa eilen skypessä koko yön. kirjaimellisesti koko yön. yhestätoista seittemää aamul. :heart: :p
  6. dirlis

    Taas muistan miks en kato telkkaria

    Saikulla kun voi päivät maata sohvalla, laitoin telkkarin päälle ja sieltä elokuvakanava Kinon. Tää päivä on ollu kyl taas aatelia, ensin läimintää kerjäävä sihteerikkö leffa ja sitte kikkeleitä syövä pimpsa-pätkä. hauska tää nyt meneillää oleva, kuuluu sellane tehosekottimen ääni...
  7. dirlis

    *turhis* kertokaas...

    kertokaas miks mun makkaris haisee miehen partavesi? vaik tääl ei ole miestä ja lakanat vaihettu.
  8. dirlis

    Purnataas taas. Sairaalan päivystys...

    nymmeinaa ottaa kuuppaan. soitin just äsken päivystyksee et pääsisköös, millane jono. keuhkoputkentulehdus, todella vaikee hengittää, oma lääkäri käski men päivystyksee hengittelee astmalääket jos tulee kauheen vaikeeta. "tällässeet hoidetaa arkipäivänä omalla lääkärillä tai sitten...
  9. dirlis

    Herraisä, mies pesee pyykkiä!

    siis toi joka asuu (vielä) meillä. ei o kolmee vuotee pessy pyykkiä, tehny ruokaa, siivonnu, ny nukkunu neljä yötä sohvalla ja kummasti alkaa kotityöt maittaa. jestas. meinasin saaha sydäri.
  10. dirlis

    Bussikuski.. olipa taas (purnausta)

    iha uskomaton tuo bussikuski minkä kyyttis tulis kotio kaupungilta! sil oli siin kyltis numero 45, vaikka tuli nelosen laiturii. kysäsin sitte että ookko nelosena jatkamas, äijä katto piiiiiitkään eikä puhunu mitää. kysyin uudestaa, alko kattella hamaan horisonttii ja totes "niiii..." kysyin...
  11. dirlis

    Esittäydyn kun kerran rekkasin

    Joo, nonii. rekkasin nii aattelin että voisin samalla esittäytyä. poitsu täyttää koht kuus, isäpapan kans erottii ku poitsu oli 1,5v. just ny en seurustele, exä kylläki asuu vielä nurkissa, keskustelussa viittaukset "siihen joka asuu meillä". 25vuotias, en o nätti, en o hoikka...

Yhteistyössä