Hakutulokset

  1. S

    maitoallergia?

    te joilla on allergisia lapsia apua tarvittas :) Meijän 4kk tytölle ilmesty ihan yhtäkkiä punaisia ihan selviä laikkuja mahaan ja reisiin. leuassa pientä röpelöö :( Miten teidän vauvat on reagoinnu maitoon ? meillä ei tyttö ole kiukkunen ainut et yöt nukkuu melko huonosti herää 1,5h välein...
  2. S

    sikiön liikkeet

    Elikkäs olen nyt 30+0 raskaana ja neuvolassa on alusta asti oltu sitä mieltä että masussa asustaa vilkas sikiö jolla kaikki on kunnossa ! Minkätakia liikkeet eivät kuitenkaan tunnu :o tai tuntuu mutta melko harvoin :o on päivittäin kunnon potkusarjoja mutta muuten tyyppi ei tunnu hirveesti...
  3. S

    oudot menkat ?!?

    Mulle tehtiin lääkkeellinentyhjenny elokuussa -10 kun sydänäänet ei löytyny kaksosilta ! Marraskuusta lähtien menkat tullu normaalisti ja ajallaan, kunnes nytten alko pari päivää liian aikaisin. Ja vuoto vastaa normaalien menkkojen vikaa päivää.. eli on ihan onnetonta ja rusehtavaa ? :o...
  4. S

    oudot menkat ?!?

    hei joku joka tietää enenmmän :) Mulle tehtiin lääkkeellinentyhjenny elokuussa -10 kun sydänäänet ei löytyny kaksosilta ! Marraskuusta lähtien menkat tullu normaalisti ja ajallaan, kunnes nytten alko pari päivää liian aikaisin. Ja vuoto vastaa normaalien menkkojen vikaa päivää.. eli on ihan...
  5. S

    jälkitarkastus..

    kyselisin ihan teidän mielipiteitänne täällä, kun en ole saannu varattua aikaa jälkitarkastukseen, kun ei ollenkaan "huvittaisi" mennä kun ne on niin osaamattomia ja tylyjä ! Kannattaako enää sinne edes mennä kun keskeytys tehtiin 20,8 ja ensimmäisen menkat alko 29,9 :o
  6. S

    alkio patologille

    onko kukaan teistä "saannu" patologin selvitystä, syytä vauvansa kuolemaan :( Mulle tuli viime vkolla selvitys josta en hirmuisesti kyllä ymmärrä nyt vain pelottaa kun siellä luki jotain mahdollisesta kromosomihäiriöstä että uskaltaako edes suunitella uutta raskautta :/ jos tämä kaikki on taas...

Yhteistyössä