Hakutulokset

  1. T

    Käräjäpalkkioiden maksaminen

    Tietääkö kukaan koska käräjäpalkkiot maksetaan?Kohta kaksi viikkoa ku olin asianomaisena ja odottelen matkakorvauksia ja päivärahaa ku viimistä päivää.Tietääkö kukaan kuin kauan näitä palkkioita yleensä joutuu odottamaan?
  2. T

    Mitä tänään syötäisiin?

    Ehdotuksia :attn: Mitäs teillä on tarjolla? :D
  3. T

    Avioliiton esteiden tutkinta

    Kenelle minä nyt vien tuon pyyntölomakkeen avioliiton esteiden tutkinnasta?Kuulumme mieheni kanssa kumpikin ev.lut.kirkkoon mutta tarkoituksenamme on mennä naimisiin maistraatissa.Tuolta maistraatin sivuilta en vain saa mitään selvyyttä kenelle toimitan tämän esitäytetyn lomakkeen.
  4. T

    Avioliiton esteiden tutkinta

    Kenelle minä nyt vien tuon pyyntölomakkeen avioliiton esteiden tutkinnasta?Kuulumme mieheni kanssa kumpikin ev.lut.kirkkoon mutta tarkoituksenamme on mennä naimisiin maistraatissa.Tuolta maistraatin sivuilta en vain saa mitään selvyyttä kenelle toimitan tämän esitäytetyn lomakkeen.
  5. T

    NOSTO: Ketä ärsyttää...

    Kun puoli sivua on nuita tippumattomia Nostoja modeilta ym? Oikeat keskustelut tippuu salamannopeasti ku puolisivua on nuita h.elvetin NOSTOJA |O |O |O
  6. T

    Henna vai Tero?

    Häädetäänhän Henna B) :attn:
  7. T

    Allergiaperheet;millaisia lemmikkieläimiä perheessänne on?

    Tyttöni haluaisi kovasti jonku lemmikin.Ongelmana meillä on isän astma ja pikkuvelven selvästi isältään peritty allergia.Millaisia eläimiä meidänkaltaiseen perheeseen voisi ottaa?Akvaariota ei tyttöni kuitenkaan haluaisi.
  8. T

    Kauanko tämä vuoto kestää?

    Hormonikierukan laitosta muutama päivä yli kaksi kuukautta ja vuoto jatkuu taas :( Väliin on päiviä ettei vuoda,mutta nyt taas vuotaa eilisestä asti. :/ Kauanko tätä kestää oikiasti :o Vuoto on pääasiassa ihan kirkasta verta :o
  9. T

    Apua,mitä tää voi meinata,onko tää kuinkaki tavallista???

    Minulla oli tänään neuvolassa se eka tarkastus hormonikeirukan laiton jälkeen,aikaa laitosta on noin 2kk. Terv.hoitaja ei löytäny lankoja :o Siis onko tää tavallista,voiko jotain olla vialla?Onko kierukka mahdollisesti tullut huomaamatta ulos? :o Hitto vasta maanantaina on röntgen :'( Onko...
  10. T

    Ei kiitos!

    Ketkä lukeneet tän Härkösen uusimman teoksen? Aivan mahtava kirja =) Suosittelen kaikillemyös sellaisille joiden mies ei pihtaa,mutta itse torjuu miehensä :flower:
  11. T

    Yasmin pillerit ja kuukautisten pois jääminen

    Olen syönyt noita pillereitä marraskuusta lähtien.Menkat ovat vaihdelleet normaaleista niukahkoihin.Laatta loppuu aina perjantaina ja seuraavana keskiviikkona alkaa vuoto.Paitsi nyt :o Mitään ei kuulu :headwall: Aiheuttaako nuo pillerit sen että menkkoja ei välttämättä tuukkaan vai mikä perse...
  12. T

    Eilinen Salatut elämät...

    Mitä siinä tapahtui?Miten Romeo poistui sarjasta dramaattisella tavalla? :o
  13. T

    Mitä tapahtuu tunteille ja tuoksuille

    30.5 jälkeen?Tietääks kukaan loppuuko sarja taas kokonaan? :'(
  14. T

    Missä ihmeen ohjelmassa toi tehiksen uusi mieslääkäri on näytellyt?

    Siis toi kaljupää, onko se uusi ylilääköri vai mikä.Kauheen tutun näköinen.Tietääkö joku?
  15. T

    Vieläkö Soneralta saa plussaa?

    Eikö ainakin jossain vaiheessa saanut ja saako vielä?
  16. T

    Mistä johtuu tunne että on pakko kokoajan yrittää vetää tosi syvään henkeä?

    Mulla on tätä ajoittain.Nyt taas ollu jonku päivän.Inhottava tunne ku pakko kokoajan yrittää pakolla saada keuhkot täyteen ilmaa :(
  17. T

    Miksi musta tuntuu mahassa ku kokoajan tulis harjoitussuppareita?

    Raskaana en tietääkseni kyllä ole, mutta muuten tuntuu vähän väliä mahassa ihan samalta ku raskaana ollessa harjoitussupistukset. :o
  18. T

    Tässäpä äideille uutta puuhaa...

    Ootteko kokeilleet? Onpahan taas erittäin addiktoiva peli :whistle: http://pelikone.fi/pelit/aivopahkinat/Blocky/15
  19. T

    Koska puhe on lapsella viivästynyt?

    Missä iässä puhutaan puheen viivästymästä ja mitä se oikeasti tarkalleen tarkoittaa?Puhuuko lapsi mitään vai kaivataanko kokonaisia lauseita?
  20. T

    Huomio kaikki!!!

    :xmas: :

Yhteistyössä