Hakutulokset

  1. *Justiina*

    Mitä herkkää ( 10 mIU?) r-testiä suosittelet?

    Ja näkyykö kaikissa yleensä se ärsyttävä viivanpaikka/harmaa viiva :confused: Itse sain hämmentäviä haamuja Sofi one stepillä, enkä niihin nyt jatkossa enää luota :whistle: Kiitos ja kumarrus :flower: Justis:wave:
  2. *Justiina*

    Clomifen 3tbl/ vrk annostuksesta?

    Mulle määrättiin tänään seuraavan kiertoon tuo clomifen 3tbl kp 3-7 , koska en oo aikaisemmin koskaan tuota annostusta saanut (useita 2tbl clomifen-kiertoja kylläkin) niin oon tietty hieman hämilläni...ja tietoa samalla annostuksella olevilta tai olleilta kaipailisin. Otitteko tbl:t kerralla...
  3. *Justiina*

    Onko kenelläkään teistä käytössä tätä?

    Clearblue Fertility Monitor Can Improve the Odds of Conception Suomestahan näitä ei käsittääkseni saa...? Kiinnostava laite ja mietinkin että tuliskohan edullisemmaksi näin pitkässä yrityksessä kuin liuskatestit+cb-digi yhdistelmä, joka nyt on käytössä..? Eli kaipaisin kokemuksia...
  4. *Justiina*

    Clomittaret vuonna 2011!

    Nimimerkki....ikä....toiveissa...yritys aloitettu....apuna Arcatha..........23v.....ensimmäinen....09/07....clomit Chikakaa........25v....ensimmäinen....10/08....clomit Hollannikas.........?.......ensimmäinen.....03/11.....clomit...

Yhteistyössä