Hakutulokset

  1. M

    Reuma ja imetys

    Onko täällä ketään reumaa sairastavaa, jonka ois pitänyt pohtia lääkitys asioita imetyksen aikana? Mulla on nivelreuma ja nyt on synnytyksestä noin 7viikkoa ja alkaa olla sellainen tilanne, että tarvisin lisää lääkkeitä.. Raskaus aikana mulla meni vain salazopyrin ja nyt olen ottanut lisäksi...
  2. M

    Kylkikivut synnytyksen jälkeen

    Onko muilla ollut kylkikipuja synnytyksen jälkeen? Jouduin sektioon, en tiedä onko sillä jotain tekemistä asian kanssa tai sillä, että vauva oli tosi ylhäällä melkein synnytykseen asti ja näin ollen puski pyllyään ja jalkojaan kylkiluiden alle (niin jos ne nyt yrittää palautua takaisin ?) Mutta...
  3. M

    Käynnistys ennen laskettua aikaa

    Onko kenelläkään kokemuksia? Miksi on käynnistetty? Millainen tilanne on ollut kohdunsuulla ennen käynnistystä? Mulla on semmoinen tilanne, että nyt maanantaille sain äitipolille ajan arvioon että olisiko mahdollisuuksia käynnistää. Nyt on menossa rv 39 tasan eli ens pe ois laskettuaika...
  4. M

    Raskaus ajan oksentelu/pahoinvointi --> ootko oksentanut synnytyksessä?

    Tuli vain mieleen tässä kun olen taas koko päivän oksennellut, että jos on koko raskausajan oksennellut niin onko synnytyksessäkin vielä pitänyt oksentaa? Itellä tosiaan nyt rv37+4 ja koko raskausaikana on ollut vain yks viiden päivän putki ja jotain satunnaisia päiviä, jolloin ei oo...
  5. M

    Kokemuksia panacodista

    Minusta tuntuu, että se janottaa kauheasti ja ehkä lisää päänsärkyä, mutta se päänsärky voi johtua kyllä myös kasvavasta univajeesta. Onko muille tullut siitä jotain sivuvaikutuksia?
  6. M

    rv 36+2 ja tappaja selkäkipu

    En ole kahteen yöhön saanut nukuttua, kun ei voi olla missään asennossa ja koko ajan vain pahenee tuo selkäkipu. Melkeen tuntuu, että makoileminen on pahinta mitä voi tehdä vaikka ei tuo kyllä missään muussakaan asennossa helpota. Kipu tuntuu ihan pakaralta ehkä puoleen väliin selkää ja on...
  7. M

    Kysymyksiä keskenmenoihin liittyen

    Keskiviikkona meillä oli mahtavaa seksiä ja orgasmit oli sen mukaisia. Torstaina alkoi vatsa ja selkä kipu sekä viattoman näköinen vaaleanpunainen vuoto, josta syytin eilistä seksiä. No iltaa kohdan kivut pahenivat ja yöllä heräilin jatkuvasti kipuun. Aamulla vessaan mennessäni huomasin...
  8. M

    Raskaus ja nivelreuma

    Kaipaisin tuoreempia kokemuksia asiasta, kun tuntuvat keskutelut olevan 2005-2008 vuosilta mitä palstoilta löytyy. Elikkä haluausin tietää miten on raskaus/synnytys/vauva aika sujunut ja kuinka reuma on mukana tuntunut ja miten se on suhtautunut eri vaiheisiin.
  9. M

    joko voin uskoa olevani raskaana?

    hei olen uusi täällä. oon kyllä lueskellut teidän kirjoituksia, mutta nyt vasta ite kirjauduin. elikkäs 29/28 ois vissiin mun päivä eli eilen ois pitänyt menkat alkaa. oon tehnyt kolme testiä kahdella eri merkillä ja kaikki on ollu haaleita positiivisia. en vain tiedä uskaltaako niitä jo...

Yhteistyössä