Hakutulokset

  1. L

    Astuminen vauvan sormen päälle :(

    Hei, Astuin vahingossa vauvani sormen / sormien päälle ja nyt raastaa syyllisyys ja kauhukuvat ikuisista sormivaurioista. :( Onko kenelläkään muulle käynyt näin? Koitin googlettaa, mutta ilmeisesti olen ainut äiti, joka on näin lapselleen tehnyt. :/ Vauva vaikuttaa nyt tyytyväiseltä, eikä...
  2. L

    Reilu 1-vuotiaan kivikova pullottava vatsa

    Hei, Mistä voi johtua 1 vuotta ja 2-kuukautisen lapsen kivikova pullottava vatsa? Poikamme on aika laiha ja hänen vatsansa näyttää alastomana suorastaan pallolta. Ainakaan ummetuksesta se tuskin johtuu, koska hän kakkaa päivässä ainakin kolme kertaa. Onko normaalia tollane vatsa...
  3. L

    4-kuukautisen vauvan yöunesta..

    Hei, Ongelmani on seuravaanlainen: Nelikuukautinen poikani on alkanut pikku hiljaa, auringon noustessa aina aikaisemmin ja aikaisemmin, itsekin herätä aikaisemmin ja aikaisemmin. Ennen hän heräsi hiukan yli seitsemän, mutta alkoi vähitellen herätä kuudelta ja nykyisin hän herää jo viideltä...
  4. L

    Vastasyntyneen imetystahdin harventaminen

    Minulla on 3-viikkoinen vauva ja olen parhaani mukaan koittanu vauvantahtista imetystä. Ja se on uuvuttanut sekä minut että mieheni. Vauvamme syö aamukymmenestä iltakymmeneen ilman mitään selviä taukoja. Hän saattaa olla korkeintaan 15 minuuttia pois rinnalta. Rinnalla hän nukahtaa miltei heti...

Yhteistyössä