Hakutulokset

  1. K

    Ideoita otetaan vastaan*kuva*

    Aijaa.com - 8635864.jpg Eli tällänen projekti käynnissä. Sen verran olen tehnyt että irrotin lasit noista,ja nyt hionta käynnissä. Ajattelin maalata?Olisko parempi ihan perus huonekalumaali vai kuultomaali josta näkyis vähän puu ns läpi? Olin suunnitellut noita makuuhuoneeseen mutta meillä...
  2. K

    Erään palstalaisen innoittaman uskaltauduin kokeilemaan kuminauhalankaa ompelussa *kuvia*

    Tälläsiä tekeleitä tuli tehtyä,harjoittelua vaatii viellä. Itse ihan suht tyytyväinen että sain jotain käyttökelpoistakin aikaan :D Aijaa.com - 8312239.jpg Tytölle toppi ja shortsit Aijaa.com - 8312240.jpg Itselleni toppi
  3. K

    Vappu...onneks en eilen siivonnut *kuvia* :D

    Aijaa.com - 7964362.jpg Aijaa.com - 7964363.jpg Aijaa.com - 7964364.jpg
  4. K

    Pascal,kaksin karkuteillä*kuva*

    Meillä siis 5.5v tyttö rakastui ihan täysillä tähkäpään lemmikkiin pascal kameleonttiin. Kierrätys materiaalista askarreltu pascal...:D Saa nauraa:D tyttö meni tyytyväisenä nukkumaan äidin tekele kainalossa:heart: Aijaa.com - 7753659.jpg
  5. K

    Kaksin karkuteillä,disney tangled

    onko kenelläkään tietoa koska tulis dvd.lle? Käytiin elokuvissa katsomassa se,oli vaan ihan huippu niin täytyy ostaa se kotio myös:D
  6. K

    Toisen ketjun innoittamana,keittiö *kuvia*

    Tässä kuvia meidän keittiöstä ja limen vihreätä hinkuisin tuonne,millähän tavalla sitä vois toteuttaa,jos olis vinkkejä? Verhoista en haluaisi luopua,kun pitkään etsin että löysin mieluiset,limen vihreet verhot olis kyllä nätit....mutta,mutta. Aijaa.com - 7623535.jpg Aijaa.com - 7623536.jpg...
  7. K

    Uusi ilmoittautuu joukkoon..

    Harmaana jonkin aikaa menoa seuranneena päätin mustua=) 32-vuotias äiti ihminen pirkanmaalta=)

Yhteistyössä