Hakutulokset

  1. Kata90

    Hormonikierukan poiston jälkeinen vuoto?

    Kuinka kauan ja miten runsasta vuotoa teillä on ollut poiston jälkeen? Onko tullut muita oireita?
  2. Kata90

    Halkiolapsi

    Meille syntyi 12.8.2011 halkio tyttö. Nyt ois sitten ensimmäinen leikkaus edessä ens kuussa ja jännittää ja pelottaa ihan älyttömästi :(( Onko täällä muita jolla ois halkiolapsia?
  3. Kata90

    Montako kummia?

    Mun ensimmäisellä lapsella on kaksi kummia, mutta tulevalle lapselle on nyt valittu jo kolme kummia ja kaikki on miehen kavereita ja sitten sen sisko. Aattelin että haluaisin jonkun munkin kaverin kummiksi, mutta mietin vaan sitten sitä että onko jotain rajoitusta monta kummia lapsella voi...
  4. Kata90

    Elokuu vauvat :)

    Mulla LA 11.8.11 ja Päijät-Hämeen keskussairaalassa synnytän :) Muita elokuu vauvoja tulossa?
  5. Kata90

    Rintatulehdus?

    Voiko rintatulehdus tulla ennen kuin alkaa imettämään? Mulla on osa toisesta tissista todella kipeä... Rv 30+6
  6. Kata90

    Lahti/hollola?

    Mulla on 1v9kk lapsi ja toisen lapsen LA 11.8.11. Asutaan salpakankaalla hollolassa. Ketään lahti/hollola alueelta?
  7. Kata90

    Nuoret äidit

    Olen 20v äiti, salpakankaalta joka odottaa nyt toista lasta LA elokuun alussa. (ensimmäinen lapsi 1v8kk) Olisi kiva tutustua muihin nuoriin äiteihin :) Sähköpostia voi lähettää osoitteeseen KatariinaJuurikkala@hotmail.com

Yhteistyössä