Hakutulokset

  1. mokatsu

    Koiran murtumien paraneminen yli 10-vuotiaalla!

    Onko kellään kokemusta vanhan koiran murtumien paranemisesta? Mun mittelillä murtui eilen kämmenpöydästä kolme luuta, kaksi siististi ja yksi vähemmän siististi. Nyt pitäis miettiä, että pidetäänkö kipsissä vai leikataanko. Päivystävä eläinlääkäri ei oikein sanonut juuta eikä jaata. Huomenna...
  2. mokatsu

    Minkä ikäiselle voi antaa avokadoa?

    Siinäpä se.
  3. mokatsu

    Voiko maissipuuroa keittää korvikkeeseen?

    Voiko maissipuuroa tehdä niin, että kiehauttaa vähän vettä ja maissijauhoista ja korvikkeesta tekee suuruksen jonka laittaa sekaan ja hauduttelee kypsäksi? Jos ei, niin miten sais maitoa puuroon? Korviketta ei vissiin saa keittää?
  4. mokatsu

    Kakkuun täytettä

    Kaverilla on synttärit ja aion viedä hälle töihin pienen synttäriyllärikakun. Nyt tarttis jonku kivan ja vähän erilaisen idean kakun täytteeksi. Pohja on ihan perus sokerikakkupohja. Kaveri ei tykkää sitrushedelmistä ja jääkaapissa ois puolikas maustamaton tuorejuusto. Keksiskö joku mitä...
  5. mokatsu

    Kuinka usein teillä kylvetään?

    Meille sanottiin laitoksella, että vauvaa ei pitäis kylvettää kuin kerran, korkeintaan kahdesti viikossa. Oon täältä palstalta nyt kuitenkin saanut sellaisen käsityksen, että jotku kylpee joka päivä. Miten teillä? Missä kunnossa on iho ja pitääkö rasvailla?
  6. mokatsu

    Minä en ainakaan ikinä käytä televisiota lapsenvahtina...

    ... sanoin minä ennen pojan syntymää, hyvinkin varmana asiastani. Tuossa tuo nyt innoissaan juttelee Tohtori Houselle. Käänsin sitterin kohti telkkaria -"Kato vähä aikaa siinä ku äiti käy tekeen leivän." Ja ikää 2 kk. Joo, näin ne lentää periaatteet romukoppaan...
  7. mokatsu

    No ketä te sitten paheksutte?

    Jos ette yksinhuoltajia, sivareita, homoja ja kirkosta eronneita?
  8. mokatsu

    Miten profiilikuvan saa näkymään nikin alla?

    En osaa!
  9. mokatsu

    Satumaa kirjakerho

    Oon ajatellut liittyväni johonkin kirjakerhoon ja Satumaalta tuli mainos. Vaikutti mun silmiin ihan hyvältä. Onko kokemuksia? Lapsi on ihan vauva vielä, eli 0-3-vuotiaitte "ryhmästä" ois enemmän kyse. Vai oisko joku muu kerho mistä ootte tykänneet?
  10. mokatsu

    Eikö tuon lapsen kuuluis nukkuakin?

    Nukkuu kyllä yöt n. 22-08, välillä herää vaan syömään, mutta päivät menee hereillä. Nukkuu välillä vartin - puolen tunnin unosia, ja ehkä yhdet pidemmät päikkärit. Ei oo kärttynen eikä itke, välillä seurustelee ja välillä vaan makaa ja silmät luppasee. Saattaa olla hereillä viis tuntia putkeen...

Yhteistyössä