Hakutulokset

  1. nuori.äiti92

    Turku/lähikunnat hoi!

    Heippaa! :) Löytyskö uutta mamma/leikkiseuraa Turusta tai jostain läheltä (minulla ainakin auto käytössä satunnaisesti ja päästään muuallekin leikkimään) 20v äidille ja 1v2kk pojan klopille,ja itse asutaan Turun Pansiossa :) Poika kaipaisi enemmän toimintaa ja leikkikavereita,ittestäki...
  2. nuori.äiti92

    KAARINAS päin asuvat äidit :)

    Olen juuri 20v täyttävä mamma ja muutin juuri Turusta Kaarinaan perheeni kanssa,meillä on 5kk ikänen poika, enkä tunne täältä päin ketään ja Turussa en kauheesti enää pysty käymään päivisin eli oisi kiva saada lenkkeily,shoppailu,"kahvittelu" tai juttuseuraa tms. täälä päin asuvista :) Ei ole...
  3. nuori.äiti92

    Äippäkaveria 3kkn ikäisen pojan äidille Turusta/lähiseudulta?

    Olisi kiva saada uusia äitikavereita joilla saman ikäisiä vavveleita vaikkapa kahvittelu,shoppailu,lenkki seuraksi ja kun lapset tuosta kasvaa niin toisillensa leikkiseuraa :) Meiä pieni synty 10.9.2011. Olen asunut vasta vähän aikaa Turussa joten en kauheasti tunne ihmisiä täältä :P Asutaan...
  4. nuori.äiti92

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    Olemme suunnitelleet puolisoni kanssa yhteistä Tallinnan matkaa jossa menisi 1 yö,ja poikamme olisi silloin n.3kk. Isoäiti tulisi kotiimme hoitamaan häntä. Kävin tänään neuvolassa ja siellä sanoivat että alle vuoden vanhaa ei saa jättää yöhoitoon. Kun lapsi on yksi,saa jättää yhdeksi yöksi,ja...
  5. nuori.äiti92

    Mammakavereita TURUSTA?

    Eliikkä täälä ois yksi 19vuotias odottaja Turusta vailla ystäviä ja olisi mukava tutustua muihin odottajiin/nuoriin äiteihin tai vähän vanhempiinkin :) Muutin Turkuun vasta äskettäin joten kaverit ja muut läheiset jäi Poriin ja Treen suuntaan. Olen ikäisekseni ihan kypsä enkä sellaista ikävää...

Yhteistyössä