Hakutulokset

  1. kittyb

    Ristiäiskakkuvinkkejä, kiitos!

    Lupasin leipoa kakun tyttövauvan ristiäisiin, mutta nyt onkin sitten yllättäen pää ihan tyhjä ideoista. Heitelkääs ideoita sekä täytteeseen että koristeluun (vaikka kuvan kanssa), ettei nyt ihan tusinakakku tulisi! :)
  2. kittyb

    Voi sentään, miten jännää!

    Tulin takaisin muutaman kuukauden tauon jälkeen, hei vaan :) Nyt on vaan PAKKO avautua tästä jonnekin!!! :D Tänään menossa kp30 (normaalisti "kiertoni" todella lyhyt ja epäsäännöllinen, vaihtelee 8-20 päivän välillä). Käytin e-pillereitä pari kuukautta kierron tasaamiseksi, mutta lopetin...
  3. kittyb

    Lähtölaskenta alkanut.. :( (turhis, omaa eropohdintaa)

    Miehen kanssa juteltu asiat niin, että ellei vuoden loppuun mennessä ala suhde sujua paremmin, niin erotaan. Eropäätös siis tulee olemaan minun. Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä, sisällä ammottaa iso aukko. Toisaalta haluan rakentaa mulle ja lapsille OMAN elämän (tää nykyinen mies ei siis ole...
  4. kittyb

    Onko itsetyydytys pettämistä?

    Toisen ketjun inspiroimana - voiko itsensä kanssa pettää puolisoaan? :whistle:
  5. kittyb

    Puhumattomuus parisuhteessa (käsittelemättömät asiat)

    Mistä ihmeestä voi johtua, että ihminen ei lainkaan halua käsitellä "ikäviä" asioita? Siis sivuuttaa ne tuosta noin vain. Voiko ihminen loputtomasti haudata kaiken kurjan sisimpäänsä ilman, että sitä jossakin vaiheessa yksinkertaisesti flippaa? Minä en oikeasti jaksaisi enää elää suhteessa...
  6. kittyb

    Ihana ohjelma toi Touhukkaat :)

    Neiti 4v tekee innoissaan mukana kaikki liikkeet, tulee aamujumpat samalla :) Huutaa tuossa tälläkin hetkellä, että "MAKTIMI TOUHUVOIMAA!" ja hyppii tasajalkaa :D Ihana! :heart: Ei paljon maanantait tunnu, kun on nelivuotias ;)
  7. kittyb

    Mitä mieltä olette tästä nukesta?

    Chocksmal docka väckte kritikstorm | Barn | Wendela | Aftonbladet
  8. kittyb

    Millä raikas tuoksu lakana- ja pyyhekaappiin!?

    Yääk, pesin juuri urakkana koko liinavaatekaapin sisällön (pari kuukautta sitten, kaikki ulos, pesuun, kuivuttuaan raikkaan tuoksuisina takaisin), kun se kaappi haisi jotenkin ummehtuneelle eikä sieltä ollut kiva ottaa mitään. Nyt se haisee TAAS siltä!! Argh! Millä sinne sais sellaisen...
  9. kittyb

    Minkä ikäisinä lapsenne alkavat osallistua kotitöihin?

    ..vai osallistuvatko ollenkaan? Ja perusteluja mukaan myös :) Minkä ikäiselle minkälaisia hommia?
  10. kittyb

    Kertokaas nyt mulle yksi juttu...

    Miksi Rakettiryhmä haluaa aina kaapata Pikachun? En ymmärrä. :D Kai niillä joku syy siihen on?
  11. kittyb

    Pitääkö minun maksaa!?

    Lapset on ensi viikolla tapaamassa isäänsä taas pitkästä aikaa. Lasten isä vaatii minulta matkakuluihin osallistumista. Hän ei voi tulla sovittuna ajankohtana lapsia hakemaan, ellen siirrä hänelle 50 euroa bensarahaa. Tämä tekee mut vihaiseksi - mies ei itse maksa MITÄÄN lasten kuluja. Hän käy...
  12. kittyb

    Onko tämä joku rokko? (kuva)

    Lapsella oli eilen 3-4 punaista laikkua otsalla, ajattelin ettei varmaankaan ole hikinäppyä tms. kummallisempaa. Nyt kuitenkin tultiin ulkoa ja huomasin, että koko otsa on täynnä noita laikkuja! Kuvassa näyttävät vaaleammilta, mitä ovat. Muualla "näppyjä" ei ole. Lapsi sanoo, että itikka on...
  13. kittyb

    Nipottaja vauhdissa heti aamusta

    Häiritsee. Lapseni opettajan meille kotiin lähettämät tiedotteet, reissuvihkoviestit ja tekstiviestit ovat täynnä kielioppivirheitä. "Olempa", "enään"... ja pilkut ihan missä sattuu, esimerkiksi pilkku sanan "että" jälkeen. :headwall: Sanajärjestyskin on outo. Teksti on todella vaikealukuista...
  14. kittyb

    Kallista tämä autonomistajan arki. (muuten vaan narisen)

    Käytin auton määräaikaishuollossa - 350 euroa. Mitään varsinaista vikaa ei löytynyt, silti noin saakutin kallista. Välillä sitä pohtii, pitäisikö vaihtaa uusi auto '86 Corollaan, voisi päästä halvemmalla. Kylläpä nyt sieppaa. Vaikka olihan tuo odotettavissa taas.. silti sitä aina jotenkin...
  15. kittyb

    Olinkos kamala? :D hihii

    Hyväntuuliseksi tarkoitettu viesti on poistettu sen herättämien soraäänien vuoksi. Pyydän anteeksi kaikilta, joiden sukupuolikäsityksiä se loukkasi. Vähän naurattaa kyllä kieltämättä joidenkin reaktiot, mutta elelläänpä sovussa :flower:
  16. kittyb

    Huomenta!

    Tässä miettimistä, on varmaan jollekin tuttu :) : Iäkäs intiaani keskusteli lapsenlapsensa kanssa. Hän sanoi: "Kaikissa meissä asuu kaksi taistelevaa sutta. Toinen niistä on paha. Se on viha, pelko, kateus, mustasukkaisuus, suru, ylimielisyys, itsesääli ja valhe. Toinen on hyvä. Se on ilo...
  17. kittyb

    Joulupukkiin uskomisesta - olisiko julmaa paljastaa karu totuus? :D

    Jouluisissa aatoksissa, eihän siihen ole enää kuin muutama kuukausi. :xmas: Meillä on joulun aikaan 6- ja 4-vuotiaat. Viime vuoden ("toivotut") muovilelulahjat on kaikki hajotettu ja hävitetty, en näe pointtia ostaa tänä vuonna niin paljoa mitään. Olen jo etukäteen puhunut, että nyt ei sitten...
  18. kittyb

    Eräänä päivänä miestä odotti töistä tullessa katastrofi..

    Mies tuli töistä kotiin ja löysi kolme lastaan leikkimässä pihalla mudassa pyjamat yhä päällään. Tyhjiä ruokapakkauksia oli levitelty ympäri etupihaa. Vaimon auton ovi oli auki, samoin talon etuovi eikä koiraa näkynyt missään. Tullessaan ovelle mies näki vielä hurjemman sotkun. Jalkalamppu...
  19. kittyb

    Tää on teidän vika... ;)

    Eksyin tälle palstalle ekaa kertaa vuosiin eilen ja päivän teidän juttujanne lueskeltuani tulin seuraavaan lopputulokseen: MINULLE ISKI HISTORIALLISEN KAMALA VAUVAKUUME! Ennestään on 6v- ja 3v10kk pipanat. Ongelma: Mies ei halua lapsia. Ei ole lasteni biologinen isä ja on "aina" ollut sitä...
  20. kittyb

    Alhainen verenpaine

    Pläää.. taas on veto poissa ja pyörryttää, ja ihmekös tuo: verenpaine 88/58. :D Onko muita, joilla jatkuvasti paineet näin alhaalla? Mitä konsteja olette käyttäneet saadaksenne paineet kohoamaan ja olon paremmaksi? :)

Yhteistyössä