Hakutulokset

  1. Vogue

    Miss XL 2012

    Kuka on mielestäsi kaunein? Miss XL 2012 -semifinalistit - äänestä suosikkisi jatkoon! - Miss XL - 7 päivää Mun mielestä 5 ja 12 on hyviä!
  2. Vogue

    G: Minkä ikäisenä menit naimisiin?

    Minä olin 22 v.
  3. Vogue

    Ihana idea Haaviston kannattajilta!

    Täytyy kyllä sanoa, että tämä sävellys saa mulle aina tipan linssiin.. http://www.youtube.com/watch?v=jaKko3VGAnY
  4. Vogue

    Jos saisit perheenlisäystä, niin kumman asuinpaikan valitsisit?

    Jos teille olisi tulossa perheenlisäystä, mutta siitä huolimatta jatkaisit töissäsi tai koulussasi äitiyslomalla satunnaisesti, niin kumman vaihtoehdon valitsisitte: a) Asuisit niin, että sinulla ja puolisollasi olisi lyhyt työ-/koulumatka, mutta tuttavat/turvaverkko/sukulaiset olisivat suht...
  5. Vogue

    Kumpi "pikkumusta" juhliin?

    Kumpi olisi parempi suht rentoihin synttärijuhliin? Sankari täyttää kuitenkin pyöreitä, joten olisi kiva pukeutua siististi ja nätisti. =) vaihtoehto 1 Bubbleroom / H Mekko - Bubbleroom vaihtoehto 2 VILA Styley Dress - Bubbleroom
  6. Vogue

    Siksi Pekka!

    Tää oli aika hyvä esitys siitä, miksi se Pekka olisi hyvä presidentiksi.. =) Timo Soini: Siksi Pekka Haavisto
  7. Vogue

    Haavisto jyräsi Soinin Lapinradion nettikyselyssä..

    Taitaa tuo Haavisto olla melkoinen yllättäjä näissä vaaleissa. :popcorn: Oli siis hedelmää kantava vaalikiertue Lapissa.. =) Haavisto yllätysvoittaja Lapissa | Lappi | yle.fi
  8. Vogue

    Mä olin jo melko varma, että äänestän Niinistöä pressaksi

    mutta taidankin sittenkin päätyä Haavistoon. Onko teillä muilla jo lukkoon lyödyt ehdokkaat?
  9. Vogue

    Mitä te teette ja syötte jouluna?

    Ollaan ensimmäistä kertaa järjestämässä joulu meidän kodissa lähisukulaisten kera. Nyt siis kaipaisin erilaisia kokemuksia, vinkkejä ja neuvoja mitä kaikkea jouluaattona voisi syödä ja tehdä. Eli kertokaas miten teillä tehdään joulu. :xmas:
  10. Vogue

    Mitä pph:lle joululahjaksi?

    Oletteko ostaneet lapsenne pph:lle joululahjan ja jos olette niin mitä? Entä lapsen hoitokavereille?

Yhteistyössä