Hakutulokset

  1. Öppiäinen

    BENETTON b.clean-deodorantti

    Ei kenelläkään olisi sattunut jäämään kaappiin käyttämättömänä / vähän käytettynä Benettonin b.clean fresh deodoranttia. Sellainen muovinen natural spray- pullo, neste turkoosinväristä! On minun ehdoton lempituoksuni, oli muutama vuosi sitten vielä markkinoilla! Olisin halukas ostamaan vähän...
  2. Öppiäinen

    Tyttö tuli!

    Meille syntyi maanantaina 26.11 klo 08.54 pieni tummatukkainen prinsessa,rv 39+3. 49cm ja 3410g elämäniloa ja suloisuutta. Synnytys oli nopea ja raju. olin jo viikkoa aikaisemmin (38vko:lla) auki 3 cm. Maanantai-aamuna klo 5 heräsin napakkaan supistukseen. Sitten olikin kauhea vessahätä ja...
  3. Öppiäinen

    Meillä on pieni prinsessa =)

    :heart: :heart: :heart: Maanantai-aamuna 26.11 klo 08.54 syntyi meidän perheen jatkoksi pieni tummatukkainen prinsessa. Pikkusiskosta iloitsevat myös Neiti Näpsä 8.v ja Jäppinen 3.v. sekä isyyslomaa viettävä iskä. Tyttö painoi syntyessään 3410g ja oli 49 cm pitkä. Synnytys oli nopea...
  4. Öppiäinen

    Meikäläisen kuulumisia..

    Minäkin täältä taustalta vääntäydyn teidän seuraksenne (tai kiusaksenne..) Eli olen kyllä lueskellut juttujanne, mutta en ole aikoihin saanut kirjoitettua mitään kuulumisia...Eli mulla on nyt rv 38+4 ja viime yönä kävin jo tarjolla synnytyssairaalassa, mutta sitten homma tyssäsi ja olen...
  5. Öppiäinen

    Glade- coffee kynttilä...

    lasipurkissa, ostin sellasen marketista, kun tekee kauheesti mieli poltella kynttilöitä kun on niin sairaan pimeetä muuten...niin, onpa muuten mukavan tuoksuinen!! Ihme, mulla tulee yleensä kaikista noista tuoksukynttilöistä pää kipeeks (varsinkin Partyliten, vaikka pitäis olla hyviä...) Koko...
  6. Öppiäinen

    Jos pääsisit juuri tänään...

    jonkun maailmantähden konserttiin / keikkaa kuulemaan, ihan mihin päin maailmaa vain, niin minne lähtisit?? Mä olen aina tahtonu nähdä Robbie Williamsin =) Showmies...
  7. Öppiäinen

    Mitäs kivaa Mikkelissä??

    Ollaan lähdössä juhannuksen jälkeen Mikkelin seudulle lomailemaan, mökki on varattu rantasaunoineen & veneineen...siinähän sitä jo tekemistä onkin, kuin myös Visulahdessa, jossa on tarkoitus myös viettää ainakin yksi päivä. Mutta antakaas vinkkejä, mitä muuta kivaa Mikkelissä voi tehdä?? Mitä...
  8. Öppiäinen

    Mistä löytyis...

    netistä niitä raskauskuvia, siis ihan aitoja kuvia sikiön kehityksestä?? Minkä kokoinen se on milläkin viikoilla, jne.? Muistaakseni täällä on joku ennenkin niitä linkittänyt? En jaskaisi googlella alkaa ettiin...
  9. Öppiäinen

    Toista / Kolmatta odottavat...

    Aiotteko tulevalle vauvalle ottaa äippä-pakkauksen? Mä oon vähän miettiny, että nyt kun kolmatta odotan, niin en taida ottaa sitä pakkausta, kun on vauvan tavaraa jo ihan hyvin muutenkin. Taidan ottaa rahat ja ostaa sitten sellasta, mitä tosiaan tarvitsen vauvalle. Makuupussia, peittoa...
  10. Öppiäinen

    Lasten kuvat näkyviin

    Mun profiilissa pitäis olla kuva meidän muksuista! :heart: :heart:
  11. Öppiäinen

    Yöks :X

    Juusto haisee oksennukselle... Ananas haisee p*askalle... Tacomauste haisee hikisukalle... Tortilloja olen tekemässä, ja aina kun avaan uuden pakkauksen, niin haju ottaa nenään. Raaka-aineet eilen ostettu, päiväykset tarkistettu... Minäkö raskaana?? TODELLAKIN :laugh: Mietin täs et pitäiskö...
  12. Öppiäinen

    Mitä kirjaa luet?

    Siis mitä kirjaa parhaillaan luet? Ja kommenttisi? Mä luen Nicci Frenchin Syöksykierrettä.... eikä oo niin hyvä kuin ne mitä aiemmin oon ko. kirjottajalta lukenu, jotenkin pitkäveteinen...
  13. Öppiäinen

    Talvivaatteet pois...

    Jokos te muut olette pesseet talvikamppeet ja pistäneet "kesäteloille"?? Mä oon toppavaatteet jo pessy ja osan kierrättäny eteenpäin sukulaismuksuille. (Siis ne jotka ei enää ens syksynä mahdu meidän muksuille. )Myssyjä ja tumppuja just ripustelin kuivumaan ulos, vähän ois tota pikkukampetta...
  14. Öppiäinen

    Mitä viedä tuliaiseksi?

    Ollaan lähdössä illalla kylään tuttavaperheen luokse, joita harvemmin nähdään. Asuvat 40 km päässä. Mitäs kivaa veisin tuliaisiksi? Jotain ideaa ainaisen kahvi/keksipaketin sijaan?

Yhteistyössä