Hakutulokset

  1. PrincessOfAcco

    BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

    ei mua enää muisteta:wave:
  2. PrincessOfAcco

    kysymyksiä päiväkodin aloittamisesta

    Meillä menee syksyllä 3v ja 8kk lapset päuväkotiin sisarryhmään. mulla on muutama kysymys, en ole vielä ollut yhteydessä päiväkotiin kysyäkseni, mutta -tarviiko lapsilla olla sisätossut päiväkodissa nykyään, ainakin 20v sitten piti kun mä olin, heh... -millä ihmeellä onnistutte...
  3. PrincessOfAcco

    Kenellä ei oo viel digiboxi asennettu?

    :wave: tossa se on pöydällä tyhjän panttina vielä laatikossa :ashamed:
  4. PrincessOfAcco

    onko nyt jotain s-posti viruksia liikkeellä..??

    onko nyt jotain s-posti viruksia liikkeellä..?? En tiedä uskallanko vastata meiliin, ei oo tuttu osoite, mut on hotmail osoite. selain estää sen avaamisen varmuuden vuoksi, mutta en tiedä uskallanko silti avata ja kattoa.. aihe on ihan vaan hei, ja osoite ihan tavallinen suomalainen naisen...
  5. PrincessOfAcco

    G-diapers, saako suomesta mistään???

    http://www.gdiapers.com/shop/shopping_cart.php Vaikuttavat helpommilta ja kivemmilta kuin perinteiset kestovaipat, ovat aika ekologisia, eikä hintakaan ole paha, kiinnostaisi nämä, mutta saako näitä mistään suomesta? :/ Perinteiseen kestovaippailuun en jaksa/halua perehtyä, liikaa hommaa mun...
  6. PrincessOfAcco

    G-diapers, saako suomesta mistään???

    http://www.gdiapers.com/shop/shopping_cart.php Vaikuttavat helpommilta ja kivemmilta kuin perinteiset kestovaipat, ovat aika ekologisia, eikä hintakaan ole paha, kiinnostaisi nämä, mutta saako näitä mistään suomesta? :/ Perinteiseen kestovaippailuun en jaksa/halua perehtyä, liikaa hommaa...
  7. PrincessOfAcco

    Kysymys imukaavinnasta

    Onko joku ollut imukaavinnassa ja osaako sanoa kuinka kauan siihen menee aikaa yhteensä et pääsee kotiin. Mulla jälkivuotoon tuli isoja hyytymiä yms ja ultrasivat ja kohtuun on jäänyt jälkeisiä jonkun verran. Synnytyksestä 3 viikkoa aikaa. Huomenna pitäisi olla imukaavinta, mutta eivät...
  8. PrincessOfAcco

    onko seppälällä mitään alekuponkia nyt?

    Mies soitti että oli nähnyt jonkun seppälässä ostamassa jollain euron alekupongilla, mutta en ainakaan netissä löytänyt tulostettavaa versiota, ovatko he siis viisastuneet ja laittaneet jollain muulla systeemillä samantapaisen kampanjan pystyyn? Jos joku muistaa syksyalennusten kampanjan...
  9. PrincessOfAcco

    Vinkkejä maidon riittävyyteen?

    Onko mitään hyviä vinkkeä miten saa maidon riittämään? Vauva nyt 11pv vanha ja alkaa jo huolettaa että maitoa on aika jämptisti juuri ja juuri riittävä määrä nyt... Maidontulo väheni selvästi kun vauva joutui olemaan kaksi yötä sairaalahoidossa tässä välissä, ja jouduin pumppailemaan kun en...
  10. PrincessOfAcco

    Lähden synnyttämään

    :wave: moido :D
  11. PrincessOfAcco

    Nyt kun on yli puolenyön, ni mul on huomenna LA :O

    Eikä merkkiäkään synnytyksestä :kieh: *ei pysy ite nahoissaan* :whistle:
  12. PrincessOfAcco

    Voiko olla synnytyksen lähestymisen merkki, että maha menee ihan löysälle

    :whistle: Kyselee PrincessOfAcco rv 39+1 :whistle:
  13. PrincessOfAcco

    Onko mikään kauppa enää tänään auki, muuta kuin bensa-asemat?

    siinä se tulikin
  14. PrincessOfAcco

    Ä-pakkauksen peitto ja ruokalappu pitää pestä ennen käyttöä!

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1468595 21.12.2007 16:44 Äitiyspakkauksen vauvanpeite on syytä pestä ennen käyttöä. Tullilaboratorion testeissä peitosta löytyi hitusen verran sallitun rajan ylittävä formaldehydipitoisuus. Kela tutkitutti äitiyspakkauksen...
  15. PrincessOfAcco

    Sf mitta laskussa ja paino ei meinaa nousta

    Onko kellään ollu tällasta?? Mulla oli rv 38 neuvola eilen ja sf mitta oli jo kolmatta kertaa laskussa, nyt 27cm ja rv 38!! Korkeimmillaan sf oli rv 33 ja silloin oli 30, sitä ennen oli aina alle 30. Se on siis 5 viikkoa laskenut, ja vauva ei ole kuitenkaan täysin laskeutunut, eli sekään...
  16. PrincessOfAcco

    Virtsassa glukoosi +, rv 33

    Muilla kokemuksia, mitä tehtiin jatkossa? Ite joudun neljä kertaa testaamaan aamuvirtsasta kotona ja sit katsotaan et mitä jatkossa, ainakin paastoverensokeri otetaan ja sen perusteella sit jatkot... Eli en ihan suoraa passitusta saanu sokerirasitukseen. Mulla ei oo yhtäkään riskiryhmätekijää...
  17. PrincessOfAcco

    Tehyn työtaistelu, miksi aloitettu, kenellä vastuu potilaista?

    Valtiovallan tehtävänä on huolehtia kansalaisten turvallisuudesta ja terveydestä, ne voi estää irtisanomiset ja olisi voineet tehdä sen jo kymmeniä vuosia sitten. Kukaan ei ole vastuussa työpaikasta jossa ei ole töissä.Vasta nyt ihmiset ihan oikeasti tuntuvat ymmärtävän kuinka tärkeitä...
  18. PrincessOfAcco

    Meidän 2v tyttö saa huomenna oman lemmikin

    :) Hän menee huomenna baban kanssa eläinkauppaan ostamaan oman lemmikin, todennäköisimmin kääpiöhamsterin, joita meillä on ennenkin ollut. Tytöllä on omassa huoneessa häkki odottamassa ja neiti on innoissaan. Hoitovastuu siitä tietty vanhemmilla, mutta silti :D
  19. PrincessOfAcco

    Kiitos moderaattorille

    :flower:

Yhteistyössä