Hakutulokset

  1. unea

    G: Poliisi = Sika ?

    Onko poliisi sun suussa poliisi vai kutsutko joksikin muuksi? (tuli vain mieleen metso ketjusta. ;) ) Minä kutsun yleensä kytäksi.
  2. unea

    Mitäs sulla ei oo, mitä on sun seinänaapurilla?

    Tai lähimmällä naapurilla. Kerro kolme asiaa! *Kissaa *skootteria *kaasugrilliä
  3. unea

    Mitä unta näit viimeyönä?

    Mun unessa seikkailtiin mammatapaamisessa ja mökillä. Unessa yksi äitikavereistani leikkasi lapseni hiukset. Sitten yövyimme kaikki sielä jonkun kotona, ja yhtäkkiä kaikilla olikin aamulla miehet vieressä ja mä olin ihan orpoinen. Sekava ja "pitkä" uni oli, mökki ja tää jonkun koti sekottui...
  4. unea

    Menkkojen siirrosta!

    En enää muista kuinka se meni.. Saako apteekista ilman reseptiä jotain pillereitä menkkojen siirtoon? Vai pitääkö käydä gynen/lääkärin kautta?
  5. unea

    Tupakkaa keuhkoon nyt heti!?

    Menin jo.
  6. unea

    Kenellä käytössä kesto phs tai -siteitä?

    Mietin että jos tekisi kokeeksi itselleen muutaman phs:n, niin minkälaiset kankaat olis parhaat? Puuvillaa iholle, flanelli väliin? Kumman ootte kokeneet kivemmaksi, neppari kiinnityksen vaiko tarran?
  7. unea

    Kaikki vinkit kehiin, kun 2v ei syö kunnolla..

    Nyppii jo muakin noi ruokailut kun se on yhtä taistelua!! Ei puhettakaan että söisi itse, paitsi sormiruokaa ja siinäkin suppea valikoima.. Ei istu nätisti ruokapöydässä vaan juoksen lusikan kanssa perässä ja "huijaamalla" pitää syöttää. Ulkona syö paremmin, mutta sieläkin juoksen lusikan kanssa...
  8. unea

    Täytyykö raparperi kuoria???!

    Oon raakana sitä pakastamassa, mutta niin tosiaan, noi kuoret.... :ashamed:
  9. unea

    Kukaan lähdössä IlosaariRockiin?? =)

    Vielä tämän kerran asiaa kysyn ja sitten luovutan. ;) Ja kyllä, olen menossa. :p
  10. unea

    Käytätkö reikäisiä sukkia?

    Joskus on pakko pistää jalkaan reikäiset hätävara sukat jos kaikki ehjät on likasena, tai sit ne menee vaikka krapula- tai siivoussukkina. :xmas:
  11. unea

    Mille FESTAREILLE kukakin suuntaamassa?

    Niih. Mua kutsuu Ilosaarirock.
  12. unea

    Riittääkö sulle suklaapatukasta vain pala?

    Vai onko pakko syödä samointein koko patukka vaikka toisin meinais? Mulla ei "haukku vaan" riitä, pakkohan se on kokonaan vetää kerralla. :xmas:
  13. unea

    ILOsAaREEn?!!

    Ken lähdössä? -Mä.
  14. unea

    Epäreilu Evoluutio, kukaan ollut keikalla??

    Jos, niin minkälainen meno keikalla?
  15. unea

    G: Ärsyttäviä pikkuasioita! *mUr* ;)

    Listataanko sellasia pieniä arkipäivän asioita joista voi mennä "päivä pilalle" jos ne on väärin/tekemättä/jonkun muun tekemä tms. Mulla on mm: *Tiskikaapissa oltava tietty järjestys, näen punaista jos se on väärin täytetty ja on pakko järjestää se niinkuin sen kuuluukin olla. Sama juttu...
  16. unea

    Voiko HIIVAA sulattaa MIKROSSA??!!

    Pakkasesta kun otin ja ois kiire päästä duunaan sämpylöitä..
  17. unea

    Totta vai tarua?

    Ken tahtoo arvailla? Väittämät koskevat minua. 1. Harrastukseni on moottoripyöräily. 2. Lapseni täyttää 1-v. 3. Hiuksissani on vihreä raita. 4. Olen vetänyt piriä. 5. En omista valkoisia housuja. 6. Seksikumppaneita on alle 10. 7. En pidä kissoista. 8. Käyn kerran viikossa...
  18. unea

    Apua, Apua, NOKKOSEN KUIVAUS /säilöminen!!

    Ekaa kertaa asialla, ja tarkoitus olisi kuivata nokkosta ravinnoksi. Mutta siis, riittääkö huuhtelu ja kuivumaan ripustaminen ja sen jälkeen käyttöön vaan? Vai voiko nokkosen ryöpätä ja sen jälkeen kuivattaa?
  19. unea

    Tuskasta taidetta.

    http://elperritovive.blogspot.com/ Ei helvetti mitään rajaa!!
  20. unea

    Mikä juttu toi Muumi-vaippojen viivakoodi keräily on??

    Tuolta vaihdetaan osiosta bongasin.. Mitä niillä saa ja millä määrällä?

Yhteistyössä