Hakutulokset

  1. anskuliini83

    uudet ystävät ois tervetulleita tampereen alueelta

    kaipailisin uusia ystäviä tampereen alueelta olen 25v ja meidän perheeseen kuuluu mies ja 4 lasta... =) laita yv:eetä tai s-postia anna83@netti.fi
  2. anskuliini83

    supistuksista!

    eli siis kyselisin supistuksista en muista edellisistä odotuksista näin aikaisessa vaiheessa tulevan niitten eli ei ole synnytys supistuksia sen tiedän ainakin, mutta muutamana yönä olen herännyt kuitenki supistuksiin ja nyttenkin olan tunnin verran istunut koneella ja merkannut supistuksia eli...
  3. anskuliini83

    onko kenelläkkään käynyt vastaavaa....

    ... eli ostin tuolta kirppari puolelta vaatteita ja myyjä oli laittanut viime torstaina paketin postiin en ole saanut paketti tunnusta vieläkään vaikka lupasi laittaa ja pakettiakaan ei ole tullut!! kuulin siis myyjästä viimeksi tuolloin torstaina olen yrittänyt laittaa s-postia mutta...
  4. anskuliini83

    ***viikko 43***

    moi! päätin aloittaa uuden keskustelun eli joilla ajoittuu testaaminen viikolle 43 =) eli siis anskuliini83....kp7/28....yk4....2yhteinen haaveissa
  5. anskuliini83

    miehellä toinen nainen ?!?

    halusin jonnekkin purkaa itseäni mutta epäilen että miehelläni oisi yhteen 18vuotiaaseen tyttöseen suhde, väittää kokoajan mulle että he on vaan kavereita mies on jäänyt monta monta kertaa kiinni valehtelusta minulle kun on sanonut menevänsä jonnekkin ja sitten on mennytkin tämän tyttösen...
  6. anskuliini83

    uusia ystäviä tampereelta

    moi. kaipailisin uusia tuttavia toisista äideistä... itse olen 23v äiti tampereelt (tesomalta) mulla on 4kk, 2v ja 3v lapset.. laita sählöpostiin viestiä jos kiinnostaa.. anna83@netti.fi :)
  7. anskuliini83

    luottamus ja rakkaus......

    heissan!! ajatttelin kirjoittaa tänne nyt ihan kysyäkseni neuvoja, kun ei ole oikein kelle puhua.. olemme uusioperhe oltu kohta puoli viotta naimisissa ja mulla on kaksi lasta ja kolmas tulossa joka on meidän yhteinen.. mutta asia koskee luottamusta en luota mieheeni ollenkaan. enkä loppujen...
  8. anskuliini83

    uusioperhe

    heissan. muita uusioperheitä.. olen todella onnellinen tästä tämän hetkisestä tilanteesta, mulla on kaks pientä lasta ja nykyinen aviomieheni joka ei ole edes lasteni isä niin ottaa todella hyvin vastaan lapset, ehkä paremmin kuin lasten oma isä, sen jälkeen kun erosin lasten isästä niin lasten...
  9. anskuliini83

    uusia tuttavuksia....

    moi! olen just muuttanut pohjanmaalle ja olen 2lapsen äiti. ikää mulla löytyy 22v ja mulla on yks vuotias poika ja kaks ja puol vuotias tyttö.. etsin uusia ystäviä täältä päin.. löytyisikö ketään? laita mulle sähköpostia osoitteeseen anskuliini@luukku.com, laita mukaan vaik osoittees tai puhlen...

Yhteistyössä