Hakutulokset

  1. Gossip Girl

    Biisiapuja!!!

    Eli kotimainen biisi, tuli jossain viimesistä Idols-lähetyksistä. Menee jotenkin näin.. "Minä en unohda sinua milloinkaan. Sinä olet juuri se joka voi pelastaa minut putoavan meteoriitin alta.." Kiitos jo etukäteen!!
  2. Gossip Girl

    Ketään muita ketkä kattoo American idolia..?

    Mä oon TAAS ihan koukussa, niinkun kaks edellistä vuottakin.. Oma suosikkikin on jo voittajaks. :D
  3. Gossip Girl

    G: Lempi/kantisbaarisi?

    Mul on kaks, sillon harvoin kun tulee enää käytyä. On the Rocks ja DTM. Täysin erilaisia paikkoja, mutta molemmissa hyvä fiilis bilettää. :D
  4. Gossip Girl

    Vanha koulukaveri kadonnut...

    On molempien lehtien nettisivuilla juttua. En oo tyttöä nähnyt moneen vuoteen mut tuli aika paha olo :(
  5. Gossip Girl

    Neiti 1v 9kk sanoi ensimmäisen lauseensa tänään..

    Tultiin kotiin kun hain tytön hoidosta ja oli kamala vessahätä, siis isompi hätä.. Sain tytöltä haalarin pois ja painelin vessaan, tyttö tuli perässä, nyrpisteli nenäänsä ja tuumasi "hyi äiti paha kakka..." :D
  6. Gossip Girl

    Seuraako muut Hollyoaksia..?

    Eikun kiinnostas vaan tietää että millon se jatkuu, kun tais tulla toistaseks vika jakso tiistaina.
  7. Gossip Girl

    G: Mitä lasissa ja mitä syöt juuri nyt?

    Fizzin kuivaa ja juustonaksuja.
  8. Gossip Girl

    Kenen muun mielestä uus vuos on turha juhla??

    En oo oikein ikinä perustanu vapusta, uudesta vuodesta ym. ryyppäjäisistä. Yleensä oonkin ollu ihan suosiolla töissä.
  9. Gossip Girl

    Ei oo todellista...

    Nimittäin toi Tytsin tukka-ketju ja se että se on lukittu. Täällä näkee päivittäin jos jonkinnäköstä kakkaa ja niille ketjuille ei tehdä mitään. Hohhoijakkaa... :o
  10. Gossip Girl

    Taaperoimettäjille kysymys..

    Ja sit ihan tosi mä en halua tänne mitään yli 1-vuotiaiden imettäminen on pervoa ym. juttuja. Eli siis, kuin vanhaksi imetitte, miten vierotus onnistui ym..
  11. Gossip Girl

    G: Kenen lapsi/lapset ei oo koskaan syönyt tuttia?

    Meillä ei, eikä pulloa. Tissiä sitten niidenkin edestä :saint:
  12. Gossip Girl

    Yliväsymystä, stressiä.. Vai mikähän mua vaivaa..?

    Eli palasin äitiyslomalta töihin syyskuussa. Työ on melko fyysistä ja väsyttävää. Ensin alko oireilemaan niska ja selkä, joihin on hiukan tullu apua fysioterapiasta, mutta kipu on silti päivittäistä. Nyt on alkanut univaikeudet josta seurauksena jatkuva väsymys, paha olo, heikotus ym.. Jotenkin...
  13. Gossip Girl

    Pinoon kaikki kellä vauvakuume??

    :wave: Mies ei oikein lämpene.. :whistle: Ja "vaihtoehdot" olis että firma maksais mulle esimieskoulutuksen ens vuonna jonka jälkeen pääsisin myös koulutusta vastaaviin hommiin tai sitten alkais pikkukakkosen väsäys... Jos mä lähden tohon koulutukseen, niin mies jää osa-aikatöille joulun...
  14. Gossip Girl

    Leukosyytti-arvot koholla..

    Onko muilla ollu? Kun sain tänään verikokeiden tulokset ja kaikki oli muuten normaali paitsi leukosyytit jotain yli 9, normaali kai 8. Siis kun mulla on noita turvonneita imusolmukkeita, niskat ja selkä jumissa ym. muuta vaivaa, mut lääkäri oli sitä mieltä et ei mussa oo mitään vikaa...
  15. Gossip Girl

    Onko Jyväskyläläisiä..?

    Eikun kiinnostas vaan että missä baareissa siellä nykyään on viikonloppuna hyvä meininki? Siis sanotaan tollasille yli 25 vee immeisille?
  16. Gossip Girl

    Tuli lääkärissä fiilis että mua ei oteta vakavasti...

    Eli siis mä oon nyt parin viikon sisällä löytäny ympäri kaulaa ja niskaa kovia patteja ja niskat ja hartiat on ollu ihan jumissa. Patit ei oo kovin isoja, mutta kovia eikä ne liiku. No lääkäri tutki mun niskan ja kaulan silleen minuutissa, katto kurkun ja määräs lihasrelaksantteja. Ei kyselly...
  17. Gossip Girl

    Paon kolmas kausi..

    Onko kukaan kattonu niitä ekoja jaksoja? Kun musta se menee jo vähän överiksi että taas ollaan vankilassa josta pitäis paeta..
  18. Gossip Girl

    Onko muita kenen muksut alottaa nyt päiväkodissa???

    Meillä jää tyttö huomenna ekaa kertaa yksin (siis ilman minua tai isäänsä :) ) pariks tuntia. Reilu viikko ollaan käyty harjottelemassa. Kovasti on kiintynyt jo yhteen hoitajaan, pussaa ja halaa aina kun lähdetään. Mutta suapi nähdä pääsekö tällä äipällä itku huomenna.. Työt mulla alkaa onneksi...
  19. Gossip Girl

    Kuinka kauan olet palstaillut??

    Tuli vaan tämmönen mieleen kun mietin että joka ilta mä tuun tähän jumittamaan kun tyttö nukkuu... :whistle: Mä oon aika lailla tasan kaks vuotta, eli alotin kun plussasin.
  20. Gossip Girl

    Pohdiskelua lapsista ja alkoholin käytöstä..

    Tuli vaan mieleen kun tänään oltiin ulkona tässä lähellä isossa puistossa ja siellä vanhemmat heilu umpitunnelissa pienten lasten kanssa. Pahin oli sellanen perhe jossa oli pojat about 2 ja 4 vee ja se pienempi ois halunnu rattaisiin istumaan mutta ei päässyt kun vanhempien kaljaloota oli...

Yhteistyössä