Hakutulokset

  1. T

    Rintakumin käyttö

    Kiitos vastauksista :) Oon kuullu tosi monelta että vauva oppi itsestään sitten paljaalle rinnalle, toivotaan että täällä käy samoin! Mutta vielä tilanne vaatii kumin käyttöä, maitoa niin kovasti tulee. Huomenna neuvolaan, saa nähdä mitä kommenttia tulloo :D
  2. T

    Helmikuun 2012 pienokaiset!

    Jee, meillä nukuttiin viime yönä kaksi kertaa 4 tunnin pätkät! Olin ihan äimänä kun katsoin kelloa :D Miten teillä muilla vauva käyttäytyy yöaikaan? Meillä kuuluu kehdosta syönnin jälkeen kauheaa ähinää ja huitomista, ilmeisesti yrittää seurustella. Välillä taukoaa kun torkahtaa, ja sitten taas...
  3. T

    Helmikuun 2012 pienokaiset!

    Jee, saatiinhan se pino tänne :) Täällä neitokaisella ikää 12 päivää, ja hyvin on mennyt. Alkuviikosta kävi terveydenhoitaja kotona ja paino oli noussut reippaasti (3200g), tavoite oli 3080g. Maitoa mulla riittää, mikä on ihan hyvä, sillä tytöllä on hirmunen ruokahalu. Mullakin vähän tuota...
  4. T

    Rintakumin käyttö

    Utelisin teiltä muilta hieman mielipiteitä rintakumin käyttöä koskien. Itse olen valinnut kumin käytön vastasyntyneeni imetyksessä, koska maitoa tulee niin runsaasti, että rinta on jatkuvasti täynnä, eikä pikkuinen saa otetta paljaasta rinnasta. Jotta paljaaltaan imetys onnistuisi, pitäisi ensin...
  5. T

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Tänne pinoon mäkin vielä laittelen, että meillä vauvauduttiin 27.2, pikkuprinsessa 49 cm, 3096 g, putkahti maailmaan rv 40+1. Täsmällinen tyttönen :) Kyllä siinä sekosi koko mamma kun sai pienen syliinsä, ei mitään suloisempaa ole olemassa. Synnytys oli hurjan nopea, en pysyny kärryillä...
  6. T

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Tänään mittarissa 40+0, eikä minkäänsortin tuntemuksia siihen suuntaan että olis tulossa. Jatkuva närästys pitää pinnan kireellä ja unettomuus jatkuu. Karmea olo, etenkin nyt kun napero on kääntänyt molemmat jalat mun vatsanpeitteitä kohti ja kaks pientä kumpua heiluu tossa kylkiluiden...
  7. T

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Aamusella neuvolassa käyty, edelleen pallero tullut alaspäin, hieman selkääkin kääntänyt kun ei meinannut ääniä löytyä (eeeei yhtään sydän hypännyt kurkkuun kun piti etsimällä etsiä jumputusta). Löytyi onneksi, kovin alhaalta piti etsiä.. Venyttely masussa voimakasta, käyn ite ihan vajaalla...
  8. T

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Huh huh kun on tullut paljon lisää naperoita maailmaan, onnea kaikille!! Täällä edelleen ollaan kokonaisena, supparit jatkuu ja jatkuu, mutta ei lähde käyntiin millään. Yöt on jo ihan kaaosta, ja mä olen tosi lopussa, väsyttää hirveesti koko ajan.. Oon jo todella epätoivonen, vaikka la:an on...
  9. T

    Tupakkaa odotusaikana...

    Oma kaverini poltti myös koko raskautensa ajan. Väitti aina sytyttäessään että "tää on viimenen, on nyt vaan niin hirvee stressi sen ja sen asian takia". Tekosyitähän löytää helposti. En tiedä lapsen kehityksestä, sanoo että on terve. Ei imettänyt kuin neljä viikkoa, kun hänen lääkityksensä...
  10. T

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Täällä kärsittiin suppareista kaksi vuorokautta, ja sitten loppui. Mä olin jo ihan varma että jes, NYT se tulee! Ja kakanmarjat, päätti kuitenkin jäädä vielä odottamaan. Eilen illalla oli jo suht säännöllisesti tunnin välein monta kertaa suppis, mut ei vaan muuttunu kivuliaammiksi, tai...
  11. T

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Onnea jo pikkuisensa saaneille!! Järkytyin kyllä lääkärissä tänään perinpohjin; nyytti on laskeutunut ihan tuohon hollille ja lekuri sanoi että voi se sieltä jo huomennakin tulla. Hui!! Suppareita ollut viikon verran, muttei ole vielä olleet säännöllisiä. Siro pieni paketti kaiken kaikkiaan...
  12. T

    Kokemuksianne mustasukkaisista miehistä/naisista?

    Mitään oikeuttahan miehelläsi ei ole fb-juttujasi vaatia nähtävikseen, mielestäni yksityiset keskustelut siellä ovat vähän sama kuin sähköpostit. Miksi pelkäät erota miehestä? Pelkäätkö että hän satuttaa sinua/lapsia, vai että et pärjää ilman häntä, vai miksi? Jos pelkosi kohdistuu suoraan...
  13. T

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Minäkin tänne nyt viime hetkillä isken :) Eli Tapsuliini on 23v (ennen la:aa täytän 24), esikoinen tuloillaan, HYS:ä synnytys ja la 26.2. Olen kyllä jo poksahtamisvalmis, en malta odottaa! Kaikki on onneksi hankittuna, joten pieni saa tulla maailmaan ihan koska vaan. Jänskättää että eihän...
  14. T

    Kyssäriä imetysliiveistä!

    Missä vaiheessa ostitte im.liivit? Luin aiemmin jostain ettei kovin aikaisin kannata ostaa, koska rintojen muoto ja koko saattaa äkistikin muuttua loppua kohden. En ole vielä ostanut, tosin tuntuu ettei muutosta rinnoissa ole tapahtunut enää viikkoihin. Yli puoliväliin asti liivien...
  15. T

    Kokemuksianne mustasukkaisista miehistä/naisista?

    Narsistiukko, kesti vajaan vuoden. Mies itse piti hirvittävää flirttiä niin tekstareiden välityksellä, kuin kasvotustenkin. Jos minä yhteisten kavereiden kanssa ulkona ollessamme edes nojasin ystäväämme kohti kuullakseni mitä hän sanoo, niin olin siis jo suurinpiirtein näyttänyt hänelle...
  16. T

    Onko kukaan käynyt katsomassa Niko kivelän stand uppia?

    Olen käynyt katsomassa, tilaisuudessa oli muistaakseni 2-3 koomikkoa jotka vetivät kukin oman shownsa. Itse tykkään Kivelästä kovasti, hyvää juttua heittää, puhuu selkeästi. En sitten tiedä miten riittää matsku koko illan ohjelmaan, mutta suosittelen. Aika kallis on lippu kyllä, halvempi lippu...
  17. T

    Ensiraskaus, voiko näillä perusteilla pyytää käynnistystä?

    Heips! Eli olen siis esikoistani odottava, ja viimeisen reilun viikon olen joutunut pohtimaan käynnistystä. Olen 36. viikolla, ja oirelistani alkaa olla turhankin mittava. Tässä tulee. 1. Olen kärsinyt viikkotolkulla aamuisin oksentelusta. Alussa ei ollut pahoinvointia, vaan tämä alkoi...

Yhteistyössä