Hakutulokset

  1. nellustiina

    Toukokuiset 2019

    19.5/Nellustiina/35/3/vks
  2. nellustiina

    Toukokuiset 2019

    Vieläkö mahtuu mukaan? la olis 19.5 ja viikot 10+6. Varhaisultrassa käyty ja kaikki hyvin. Sain 2 viikon päähän uuden ultra ajan. Eka neuvola vasta ens torstaina. Tää on niin ylläriraskaus ettei tosikaan. Kolmas on ja VKS Synnytyssairaala. Voin myöhemmin kirjoitella enemmän ja Facebook ryhmä...
  3. nellustiina

    Clomittaret 2015

    Another en kyllä osaa vastata tohon.. Mulla on nyt kp 16. Oon täs kierros yrittänyt ovista bongata mut tuntuu et joko ei oo tai sitte se on mennyt ohi... alotin ma testaan oli tyhjä tai siis yks viiva ti unohdin :confused: ke tuli 2 viivaa ja aika tumma se toinen kans mut ei kuiteskaa yhtä...
  4. nellustiina

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä mäki näen melinda niis jotain... Tee huomenna aamusta digi.. Ehkä se selventäis ja voithan sä soittaa et pääset verikokeisiin... Testit tuli eilen postissa nyt vaan testailee ...
  5. nellustiina

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kuinka nopeat toimitukset raskauskeijulla on? Lupaavat 1-2 arkipäivää, pitääkö paikkansa? tilasin eilen kasan ovistestejä niin toivottavasti huomenna tulis viimeistään. Nyt on kp 6 ja huomenna otan vikan clomifenin!
  6. nellustiina

    Clomittaret 2015

    Eiku se oli 5-9 kiertopäivinä eikä 7-11
  7. nellustiina

    Clomittaret 2015

    Se piti vielä kysyä et minä kiertopäivinä te syötte clomifenin? Mulla on 3-7 päivinä ja 2 tbl kerralla.. Mietin et Eiks sitä voinu syödä 7-11 kiertopäivinä kans et mikä ero noilla on??
  8. nellustiina

    Clomittaret 2015

    Mulla alko toinen clomikierto nyt on kp4. Mun pitäis tilata se follikkeli ultra.. Pitää huomenna muistaa. Mun on niin runsaat menkat et ei mitää jakoa kyllä tää on taas henkisesti rankkaa.. Voiku osais lopettaa.. Mutta ku on se lapsen kaipuu niin kova❤️
  9. nellustiina

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla alko sitte tänään menkat.. Jotenki usko alkaa loppua ja toi clommitaret ketju on hiljainen... Nyt kyllä täs kierros tikutan sen oviksen :D
  10. nellustiina

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Unna hyvältä näyttää!! Ihanaa❤️ Voi pisamapeikko, mä oon niin pahoillani toi on niin väärin❤️❤️ Jaksuja En oo uskaltanut tehä uutta testiä, nyt on kierto 28/28-34 Huomenna vois uskaltaa kokeilla.. Onks sieltä ebaysta helppo tilata
  11. nellustiina

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea plussaneille❤️ Kyllä mä niin toivon parasta pisamapeikko❤️ Pahoittelut sweeney❤️ Tein Apteekin testin sen herkämmän niin puhdas nega! Pitää testata parin päivän päästä
  12. nellustiina

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo se oli huono kuva.. Haen tänään apteekista pari testiä ja teen huomenna taas
  13. nellustiina

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi ihanaa että pääset! ❤️
  14. nellustiina

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toi on kyllä niin kauhee tilanne että kauan ootta yrittänyt ja sitte tulee tällästä! Mut älä vielä menetä toivoa! (Helpommin sanottu ku tehty) onko sieltä vielä vastattu??
  15. nellustiina

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toivotaan ettei alakkaan ❤️
  16. nellustiina

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi ei pisamapeikko! Harmi ku ne ei vastaa sieltä neuvolasta mut yritä saada se että pääset niihin verikokeisiin. Epätietoisuus on kyllä niin hirveetä! Mutta onko sulla vuoto alannut.. Yhtää? Tein testin ja nyt olis dpo 11.. Näettäkö te tossa jotain? http://aijaa.com/IfH7sk
  17. nellustiina

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ok! Mä maltan sitte vielä muutaman päivän mites se et jos mulla oli to ovis niin onko se dpo 1? Sen perusteella mulla olis nyt sitte dpo 10 ..
  18. nellustiina

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moi! Sori ku änkee tänne mut koska voi alata testaileen? Mä olin 29.6 yksityisellä ultras ja se näki yhen follikkeli joka oli 15mm niin lekuri sanoi et to 2.7 on ovis mut en tikuttanut... Mut koskahan voi testata? En jaksais millää odottaa ku ne negatki on niin kauheita.. Me ollaan 4 vuotta...
  19. nellustiina

    Clomittaret 2015

    Leonella halit sulle! ❤️
  20. nellustiina

    Clomittaret 2015

    Voi Leonella! Jaksuja piinapäiviin <3 Amouret! Ihanaa onneks olkoon❤️ Toivotaan parasta pisamapeikko❤️ Mä olin ma ultras niin sielä oli yks folli 15 mm ja to oli ovis nyt vaan peukut pystyyn et jotain tapahtuisi.. Tää on eka clomikierto.. Puol vuotta meni ennekö pysty alottaan.. Kävin eri...

Yhteistyössä