Hakutulokset

  1. E

    7,5 kk ei vielä jokeltele

    Sama täällä! Tyttö on nyt 7 kk. Mumistaan, äristään, nauretaan ja päristellään, mutta ei jokelleta minkäänsortin tavuja. Meinasinkin jo huolestua, mutta kai se sieltä ajallaan tulee!
  2. E

    Neuvoja/kokemuksia.

    Ovatkohan harjoitussupistuksia? Onko sinulla aiemmin ollut tuollaisia tuntemuksia? Minulla on ollut juuri tuollaisia jostain rv 18 asti. Täälläkin esikoista odotellaan, joten ei varsinaisesti ole tietoa oikeista supistuksista, tähän mennessä olleet supistukset ovat tuntuneet vaan juuri ihan...
  3. E

    Onko alipaino ongelma?

    Tsemppiä Lumi-Marjalle :hug: Mietin tuota alipaino juttua siihen liittyen, että keltarauhanen ei raskauden alkaessa toimi kunnolla tai tuota tarpeeksi keltarauhashormonia alipainon takia. Mutta edelleen, miksi kuukautiset sitten tulisivat, tai miksi raskaus ylipäätään voisi alkaa. Niihinkin...
  4. E

    kierto km:n jälkeen

    Minulla kuukautiset tulivat 6½ vkoa keskenmenosta. Nyt kierto on "normalisoitunut", tai no, pidentynyt n. viikolla. Aika kipeät on muuten olleet km:n jälkeiset kuukautiset.
  5. E

    Onko alipaino ongelma?

    Olipas helpottavaa lukea tätä keskustelua. Minulla on myös alipainoa (painoindeksi 17.4), aina ollut ja aina siitä joutunut kohtaamaan ennakkoluuloja.. Yksi keskenmeno takana, ja pelkäsinkin, että se johtui alipainostani. Voi en voi todellakaan tietää miltä useampi keskenmeno tuntuu. Minulla...
  6. E

    Onko jokin asia jäänyt häiritsemään sinua? (keskenmenossasi)

    - tiedon puute: yhdessäkään neuvolasta saadussa oppaassa ei ollut sanallakaan keskenmenosta. Aivan, he eivät halua masentaa odottavia äitejä, mutta jotain realismia peliin. Toisaalta, oppaat jaetaan aivan liian aikaisin. Mielellään olisin ottanut ne vasta alkuraskauden ultran jälkeen...
  7. E

    Km:n jälkeen seuraavat menkat

    Minulla alkoi menkat 6½ viikkoa km:n jälkeen. Noin kuukausi km:n jälkeen oli tuhruvuotoa n. viikon ajan. Noista kohtutulehduksista ym. Kävin yleislääkärin tarkastuksen jälkeen vielä yksityisellä ja sielä mainitsin aivan häpyluun päällä olevista lievistä kivuista ja gyne varmuuden vuoksi...
  8. E

    Onkohan tämä keskenmenoa?

    Pahoitteluja ja voimia Iines7 :hug: Omasta keskenmenostani on nyt siis 3 viikkoa ja olo on jo paljon valoisempi. Uusi yrityskin on aloitettu, lääkäri kun sanoi että heti vaan kun siltä tuntuu. Kaikki keskenmenon kokeneeet tietää varmasti tunteet juuri sen tapahduttua ja lohdutuksen sanoja...
  9. E

    miten alkaa

    Miten kävi poika04? Minun keskenmenoni alkoi parilla verisellä lorahduksella, josta seurasi pari päivää pelkkää tiputtelua. Sitten alkoivat kivut ja runsas vuoto. Tsemppiä, toivottavasti sinulla kyse ei ole keskenmenosta! :hug:
  10. E

    Onkohan tämä keskenmenoa?

    Ei ole kokemusta ehkä ihan vastaamaan sinun kokemustasi, mutta sen verran täytyy kommentoida, että juuri tuo epätietoisuus on kamalaa. Se, että pitää vain odottaa ja se, että tietää että sille ei voi mitään mikäli keskenmeno on juuri menossa. Minulla keskenmeno alkoi parina runsaana verisenä...
  11. E

    huomenna siitä on vuosi

    Olen pahoillani nibbler. Tuota hetkeä odotan itsekin jo surulla etukäteen. Minun plussastani on kuukausi, keskenmenosta nyt pari viikkoa. Raskausviikkoja kerkesi tulla 10. Tällä hetkellä tuntuu, että pahin suru on vasta edessä ja se tulee silloin lasketun ajan tietämillä. :'(
  12. E

    +

    Minulla sama. Muutamassa kierrossa on tullut vaalean ruskeaa vuotoa, mukaanlukien plussauskierto (joka tosin meni kesken). Plussauskierrossa ei hommailtu ruskean ihan liman aikoihin, jota tuli 3-4 päivää.
  13. E

    vauvakuume mutta ei vielä

    Aavikkokahlaaja ilmoittelee itsestään! Olen hieman seuraillut taustalla ketjun tapahtumia, täällä on niin tiivis tahti, mikä on vain hyvä asia, mutta en pysy oikein perässä mitä täällä tapahtuu =) Meillä alkoi vähän-niin-kuin-TJOTtailu elokuussa. Eli ehkäisyt on nurkassa, mutta mitään...
  14. E

    Ilmaislehti ja kysely?

    Kaksplus-sivustolla oli jo jonkin aikaa sitten sellainen kysely, en edes muista mitä koski, johon vastaamisesta palkinnoksi sai ilmaisen näytenumeron jotakin lehteä. Valitsin tietysti Kaksplussan, mutta eipä ole vielä postissa näkynyt. Joka päivä sitä niin innoissani odottelen. B) Onko...
  15. E

    Ovisgalluppia

    En tiedä onko ollut ovisgalluppia jo kuinka moneen otteeseen, mutta.. Eli minä kierron päivänä teillä suurinpiirtein on ovulaatio? Minulla ei täysin varmaa tietoa omastani, mutta veikkailisin jonnekin 19-21/31-35 tienoille.
  16. E

    vauvakuume mutta ei vielä

    Tsemppiä mamitre piinaaviin päiviin! Ne on nimensä mukaan varmasti niiiiiiin piinaavia! Sitten kun meidän yritys alkaa todenteolla ajattelin hieman yrittää vähentää tätä kaksplussassa surffailua.. Jos vaikka laittas jonkun eston päälle etten pääse näille sivuille! :D
  17. E

    vauvakuume mutta ei vielä

    Tuota minäkin pelkään! Mies kyllä tietää, että käyn lukemassa näitä juttuja ja että oon rekisteröitynyt, mutta ei tiiä että kirjottelenkin oikein! Toivottavasti se ei muista enää minun nimimerkkiä ja käytä sitä nimimerkkihakua... :/
  18. E

    vauvakuume mutta ei vielä

    Kiitoskiitoskiitos! Mammukka81 ja SisarHENTOValkoinen: kannattaa varmasti tehdä niinkuin itse parhaalta juuri sillä hetkellä tuntuu! Asioilla on kuin onkin tapa setviytyä... =) "Yritystä" voitaisiin pikkuhiljaa alotella tuossa ensi kierrossa, ajatus pelottaa aika lailla! Onko meistä...
  19. E

    vauvakuume mutta ei vielä

    Voi vitsit, kiva lukea muiden hyviä kuulumisia ja uutisia! Minun täytyy erittäin ilokseni todeta, että mies tunnusti tänään kuumeilevansa myös. Tätä on odotettu! Olen jo pidemmän aikaa katellut kuinka se innoissaan esittelee serkkujensa lasten kuvia tai hihittää muille söpöille vauvakuville...

Yhteistyössä