Hakutulokset

  1. N

    Kannattaako meidän enää jatkaa? Onko kukaan onnistunut vasta 5. ICSI-hoidolla?

    Meillä pikkuinen tarttui 6.IVF:n tuoresiirrossa. Ihmeitä tapahtuu, kunhan jaksaa uskoa ja yrittää :) Nellikaneli + pikkuinen 13+1
  2. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kävin täällä aiemmin arvioittamassa testiä, viivoja on näkynyt siitä asti haaleana. Nyt HCG-pistoksesta on 12 päivää, pp on 8 ja testinä PC. Testi on myös hieman vahvistunut eiliseltä :)
  3. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Pp6, vähän kyllä ihmetyttää tässä vaiheessa jo mutta kaksi alkiota kyllä siirretty että ehkä mahdollista? Pregnylistä 10 päivää ja kuvittelisin että jos jotakin jäämää olisi, ei näkyisi näin selvänä. Tässä vielä eilinen ja tämä päivä, eli ei nyt ainakaan merkittävää haalistumista jota...
  4. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pidempään hoidoissa olleita (2 hoitoa tai enemmän) varten on konkareiden oma klubi kerhojen puolella. Aktiivisia kirjoittajia mahtuu mukaan :) Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat - Kaksplus
  5. N

    Lapsettomuudesta kärsivä; miten haluaisit kuulla ystävän raskausuutisen?

    Kerro mahdollisimman aikaisin, riippuen tietysti kaverisuhteesta mutta tuo ilmi että halusit kertoa hänelle ensimmäisenä koska arvostat häntä ystävänä etkä halua loukata. Itse ehdottaisin juurikin lähestymistapana FB:tä tai muuta vastaavaa, silloin kaverisi saa kokea sen tunteiden kirjon mitä...
  6. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Viitaten Fokan tekstiin. Avasin tuon RFSU:n testin nähdäkseni miten se toimii. Sisällä on normaali liuskatesti ja ilmeisesti jokin optinen lukija joka tunnistaa viivan tummuuden. Se, mikä vähän järkytti oli että liuskassa oli mielestäni selkeä toinen viiva mutta siitä huolimatta testi tulkitsi...
  7. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    mimmin tilannetta myöskin järkyttelemässä. Voi luoja! Ei voi muuta sanoa. Mä käyn jättämässä tänne mielenkiintoisen arvoituksen ja varoituksenkin ehkä tulevaa varten. Täällä on siis nähtävillä aiemmat haamuni, ja tälle päivää testasin sillä RFSU:n uudella digillä joka karusti sanoi NO-...
  8. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Taitaa tämä olla totta, tällainen tuli tunnin laimeasta pissasta RFSU-testillä. Viiva alkoi heti muodostua.
  9. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tässä ois mun Pregcheck kuivana pp10 :) Alkoi muodostua heti testiajalla mutta nyt testiajan jälkeen testissä selkeesti nähtävillä, ainakin mun mielestä?!
  10. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Näkkyykö mittään?
  11. N

    Minkälaisia ca 125-arvoja olette saaneet?

    Heh, mulla oli vuonna 2011 jotain hieman päälle 1500 kun kysta oli pari päivää aiemmin hieman vuotanut vatsaonteloon. Laparoskopiassa todettiin vaikea pelvinen endometrioosi, oireita ei ollut ja sattumalöydöksenä ultrassa 6cm kysta.
  12. N

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat - Kaksplus Tuolta linkistä pääsee meidän kerhoon, kohdasta "kerhon työkalut" ja "liity kerhoon". Sitä kautta järjestelmänvalvojalle tulee liittymispyyntö ja pääsee ryhmään. Itse satuin aikanaan tuon ryhmän perustamaan niin pyyntö tulee...
  13. N

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Kerhojen puolella on oma ryhmä pidempään tahkonneille, jos haluaa yksityisemmin kertoa omista hoidoista/hoitopaikasta :)
  14. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tässä tämän aamun CB. Ilmeisesti pahamaineinen vääristä plussista...
  15. N

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Joo en mä sitä sano etteikö pitäisi olla aktiivinen, mutta mun mielestä on häkellyttävän härskiä että osalle potilaista puhutaan jostain "sairaalan yleisestä linjauksesta joka koskee kaikkia", ja sitten selän takana tehdään jotain aivan toista. Ei vaan anna kovin hyvää kuvaa kyseisestä paikasta.
  16. N

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Onpa kiva tietää että hoitaja sanonut Kokkolassa että poikkeuksia on tehty, minullakin tiedossa näitä poikkeuksia. Mulle tosiaan tuli P.D:ltä kirjallinen lauselma että linjaus heidän sairaalassaan on, että neljänsiä hoitoja ei myönnetä kenellekkään.
  17. N

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Mielenkiintoista! Onko kellään kokemusta siitä, jos sairaanhoitopiiriä vaihtaa siinä vaiheessa kun kolme hoitoa on jo tehty; nollautuuko hoidot vai mitä?
  18. N

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Valituksesta huolimatta minulla tuo päätös piti. Sairaanhoitopiiri määrittyy asuinkunnan mukaan, joten sitä ei voi itse vaihtaa. Voihan se olla että siellä on asiat muuttuneet, tiedä häntä. Itse kuitenkin tyytyväinen yksityisellä saamaani hoitoon jossa löytyi syy tuloksettomiin hoitoihin...
  19. N

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    En tiedä mikä on, siinä kirjallisessa päätöksessä luki että on yleinen linja heidän sairaalassaan. Silloin vitutti aika ankarastikin, koska OYS:issa sanoivat että ko. paikassa saa melko helpostikin neljännen hoidon. Ja siis meillä nähtiin kyllä potentiaalia neljänteen ja OYS:issa sanoivatkin...

Yhteistyössä