Hakutulokset

  1. L

    Apua vauvan nimen kanssa?

    Kiitos Liriel! Sinä taisitkin olla antamassa vinkkejä jo etunimen valintaan aiemmin toisessa ketjussa? :) Itse tykkään tuosta vaihtoehdosta kyllä paljon! Mies on vaan eri mieltä tuosta Viktoriasta (tästä tuli väiteltyä eräs kerta;D), tykkää siis enemmän kun on kirjoitettu C:llä, hän kun on...
  2. L

    Apua vauvan nimen kanssa?

    Ajattelin täältä kysyä mielipidettä tyttäremme tulevan nimen kanssa. Ensimmäiseksi nimeksi on tulossa Selma ja kolmanneksi Victoria. Haluamme kolme nimeä sillä meillä molemmilla vanhemmilla sekä esikoisella on myös kolme nimeä. Nyt sitten vielä pähkäilemme toisen nimen kanssa, suosikkeja ja...
  3. L

    Hilman pikkusiskolle nimi?

    Olisiko jollain vielä heittää etunimiehdotuksia? Tyttäremme syntyi viime viikolla ja meistä tyttö näyttää aika paljon Selmalta joten ehkä saatetaan päätyä valitsemaan tytölle se nimeksi, kenties?:) Mutta nyt mietitään myös toista ja kolmatta nimeä. Toiseksi nimeksi haluaisimme jonkin...
  4. L

    Hilman pikkusiskolle nimi?

    On se kyllä aika samakaltainen minusta mutta ihan kiva nimi silti! :)
  5. L

    Hilman pikkusiskolle nimi?

    Oisko jollain heittää vielä nimiehdotksia Hilman siskolle? Ehdotuksia kaivataan edelleen :)
  6. L

    Hilman pikkusiskolle nimi?

    Kivoja vaihtoehtoja nämä myös! :)
  7. L

    Hilman pikkusiskolle nimi?

    Ja kiva kuulla J2nsku että joku muukin tykkää että Matilda on samanhenkinen. Itse kun välillä miettinyt että onko liian erilainen tietyllä tavalla ja sitten tuon Lilja-nimen kanssa just päin vastoin ;D
  8. L

    Hilman pikkusiskolle nimi?

    Elsa ja Valma ovat kyllä minun mieleeni! Mies tuskin kyllä innostuu Valma nimestä, mutta aina voi yrittää;) Elsaa olemme kyllä miettineet mutta se vaan mietityttää sillä eräällä ystävällä on Elsa-niminen tytär, ei kyllä onneksi ole niin läheinen ystävä. Tilda nimi on myös ihana! Se on ollu...
  9. L

    Hilman pikkusiskolle nimi?

    Tuohon edelliseen vielä että olisi ihan kiva kun nimi löytyisi ruotsalaisesta sekä suomalaisesta kalenterista, kuten Hilmakin tekee! ;)
  10. L

    Hilman pikkusiskolle nimi?

    Kiitos paljon vinkeistä! Elsi olisin noista eniten minun mieleeni! Unohdin mainita, että mies kun on ruotsinkielinen niin nimen pitäisi olla myös sellainen että kummallakin kielellä lausutaan samallalailla :) Siksi Lilja on tuntunut kivalta vaihtoehdolta. Tuo kieliasia myös vaikeuttaa tätä nimi...
  11. L

    Hilman pikkusiskolle nimi?

    Meille on syntymässä toinen tytär ja ensimmäisen kohdalla pähkäiltiin jo kauan nimen kanssa. Nyt tuntuu että pikkusisaren nimenvalinta on sitäkin vaikeampaa koska olisi kiva saada jotekin samantyyliset nimet tytöille, vanhanaikaiset nimet on kyllä meidän mieleen :) Suosikkeja tällä hetkellä...
  12. L

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Minäkin voisin tänne jo ilmoittautua, jos vielä mukaan mahtuu:) Täällä menossa rv 13+1, tätä aiemmin en ole vain uskaltanut tänne tulla kirjoittelemaan, kun jostain syystä olo ollut tämän raskauden kanssa jotenkin epätodellinen. Meille tulossa siis toinen lapsi, ensimmäinen syntynyt syyskuussa...
  13. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Viimein minäkin ehdin päivittää tänne meidän kuulumiset. Meille nimittäin syntyi pikkuinen tyttövauva 2805 g ja 48 cm lauantaina 22.9.2012 klo 00.15 täytenä yllärinä 16 päivää ennen laskettua aikaa rv 37+5. Kaikki meni hienosti ja edelleen ollaan hämentyneitä kaikesta:D En osannut odottaa että...
  14. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Jostain syystä ei ole aikaa oikein ollut viime aikoina piipahtaa tänne. Tänään mulla polksuu viikot eli tänään on rv 26+0:) Tällä kertaa minut ajoi tänne se, että halusin päästä vähän avautumaan anopistani ja huomasinkin sitten että täällä olikin jokunen...
  15. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    IMN Täällä kans yks "ison masun kantaja". Mun masu mitattiin ekaa kertaa viimeks neuvolassa ja mitaksi tuli 20cm ja viikkoja silloin 19+1. Rauhoittelivat sitten, että ei kannata kauhistella että kun maha on jo niin iso;) Itse en kyllä ole mahaa osannut stressata kun olenhan ekaa kertaa vasta...
  16. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Ja onnittelut anu84!!:) Täällä menossa jo rv 19+4:) Tänään oli rakenneultra ja mun tyttöolo muuttui nyt sit ainakin lääkärin mukaan tyttölupaukseksi!Kaikki kuulemma näytti olevan kunnossa vauvalla, ei saatu taaskaan mukaan kuin yksi kuva mutta onneksi saatiin...
  17. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Nyt viimein saan päivitettyä synnytyssairaalan!:) Eli mun kohdalle voi päivittää: MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari Saattaa kyllä vielä vaihtua mutta päivittelen sitten jos/kun on ajankohtaista;) Meillä oli ultra viime torstaina ja kaikki oli hyvin!:) Kovasti tyyppi siellä...
  18. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    lena- :lle halusin kertoa tuosta virtsatietulehduksesta oman kokemukseni. Mulla todettiin ekassa neuvolassa et luultavasti on kyseinen tulehdus ja sain sit käydä labrassa antamassa uuden näytteen joka sitten osoittautui kunnon tulehdukseksi ja sain antibiootit. Terkka muistutti neuvolassa siitä...
  19. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista!! Itsellä se olisi edessä viikon päästä, tuntuu että aika matelee vain:/ Mutta onneksi ei enää kuin viikko odottelua;) Eilen oli mulla toinen neuvolakäynti ja kuunneltiin sydänääniä, jotka kuuluivat jopa ihan vahvastikin osan aikaa:D Ihanaa! Sain siis...
  20. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Anu84 Nyt luin näitä viimeisimpiä kirjoituksia täällä... Erittäin kurjaa että näin kävi:( Paljon jaksamisia sinulle!:hug:' minbebis Toivon, että sinulla kaikki hyvin!

Yhteistyössä