Hakutulokset

  1. E

    Vauvamme sai nimen

    Kiitos kaikille! Välitän onnittelut =)
  2. E

    Vauvamme sai nimen

    :wave:
  3. E

    Vauvamme sai nimen

    Helmi Juuli Amalia :heart: :heart:
  4. E

    Tekiskö tänmmöisen mekon?

    Kyllä munkin mielestä häihin voi mustaa laittaa. Ja Greeatahan ei ois kokomustissa, kun mekkoon lilaakin tulisi. Mun mielestä on tärkeää, että menee juhliin oman näköisissä vaatteissa, omana itsenään, eikä väkisin pue mitään kukkaunelmaa päälleen. Eihän morsiankaan pue sellaista pukua, josta ei...
  5. E

    Tekiskö tänmmöisen mekon?

    Molemmat tosi hienoja. Ehkä kuitenkin se mekko. Sehän ois uniikkikappale kun ois itse tehty... =)
  6. E

    Tytölle nimeä olen miettinyt. Mielipiteitä kiitos!

    Sori, ei millään sytytä...
  7. E

    Johanna Tukiainen kertoo KAUNEUTENSA SALAISUUDET!

    Anteeksi vaan etukäteen, mutta tahallaanko sillä oli "hoono soomi"? Ja tosiaan luonnollisuus vois pikkaisen piristää neidin ulkonäköä. Nim. Ei mikään ruusu itsekään, mutta kukka kumminkin
  8. E

    Tytölle nimeä olen miettinyt. Mielipiteitä kiitos!

    Joo, kyllä nää voi olla pois suljettuja. Kanelista tykkään, kun pojalle oisin laittanut Taneli. :laugh:
  9. E

    Tytölle nimeä olen miettinyt. Mielipiteitä kiitos!

    Vanhoista nimistä minäkin tykkään. Vaavin isomummin nimi on Rauha. Esikoisella on toisena nimenä toisen isomummin nimi.
  10. E

    Tytölle nimeä olen miettinyt. Mielipiteitä kiitos!

    Esikoinen keksi tuon Helmi-nimen ennen kuin vauva oli syntynytkään. Ja vaavi on niin Helmin näköinen, ei oikein osaa muun nimiseksi ajatellakaan enää. Vaikka tiedän kyllä olevan muotinimi ja on varmaan sata saman nimistä koulussa jne... :)
  11. E

    Tytölle nimeä olen miettinyt. Mielipiteitä kiitos!

    Helmi Ella Ottilia Helmi Jenny Amalia Helmi Lotta Linnea Helmi Usva Auroora Helmi Rauha Annele Helmi Sara Vanilja Helmi ? Kaneli Helmi Vilja ? Ja toki näitä nimiä vois yhdistellä sekaisinkin. Ja muitakin ehdotuksia otetaan vastaan... :)
  12. E

    sanakirja lapsi-suomi

    Nahina-mansikka Nononoo-muroja Esikoisen sanoja, kun oli pieni... :laugh:
  13. E

    tässä minun mieheni kuva.

    Juu juu, kunhan maltan päästää sen... :p
  14. E

    tässä minun mieheni kuva.

    Se missään keikalla ole! Täällä se on! Niin ihana.... :heart:
  15. E

    Kenellä tekee mieli makaroonia ja sekaan ihan oikeeta voita???

    Kyllä maistuisi. Mutta olen vehnättömällä ruokavaliolla, niin että jos jonkun kuukauden päästä... :p
  16. E

    Kertokaas jooko :) Miltä tuntui saada toinen lapsi elämään?

    Hienolta tuntui. Ja tuntuu vieläkin. Pörriäinen 3 v 10 kk ja Nöppönen 18 vrk. :heart:
  17. E

    Säikähdin tänään...

    Oi kamala! Kyllä mäkin oisin säikähtänyt! Onneksi ei käyny mitään.
  18. E

    Mistä ihmeestä tuo 3,5-vuotias oikeen sai päähänsä kysyä...

    Meillä tyttö katsoi joku viikko sitten lastenohjelmaa ja kysyi: "Äiti, onko tuo se naiminen?" Tarkoitti siis häitä. Piti muutama lisäkysymys tehdä...

Yhteistyössä