Hakutulokset

  1. A

    Ei tää vähähiilarisuus taida toimia mulla :(

    Aliisa ei karppaa ;)
  2. A

    Saanko miäkin kokeilla tätä olen paska äiti kivittäkää miut- juttua? :D

    kivalta kuulostaa :) vaikka ite en nakeista tykkääkän mutta lapset tykkää kyllä
  3. A

    myyjä ja tuotteen postikulut

    ei voi vaatia todellakaan. monesti ilmoitettujen postikulujen määrä vaikuttaa ostajan ostopäätökseen
  4. A

    Olen ollut töissä hesellä 5 vuotta. Kysykää mitä haluatte.

    oi ku nyt sais heseruokaa :P -laihduttaja :D
  5. A

    En olisi ikinä uskonut, että joudun häpeämään omia terveitä eläviä lapsiani, mutta niin nyt teen.

    jos sinun lapsesi heitä ahdistaa niin ette ole hetkeen tekemisissä. ei kenenkään kuulu tuntea huonoa omaatuntoa omasta äitiydestään. parin suru mennyt todella pitkälle jos sinä joudut piilottamaan lapsesi etkä voi lapsistasi heille normaalsiti puhumaan. en voisi olla tekemisissä tuollaisen...
  6. A

    Ehdoton maksimi-ikä kumppanillesi?

    varmaan sielä 35v tienoilla. itse olen 30v. vaikea sanoa kun ei ole sinkku ja mieheni on samanikäinen kun minä. en osais vielä kuvitella että olisin lähemmäs nelikymppisen kanssa. ehkä ei ole vielä tottunut että itse tosiaan on kolmekymppinen :D
  7. A

    onko sinusta oikeine ttä pitäs maksaa tv lupaa,vaikka telokkarilla ei katsois ikinä ohjelmia?

    koko tv-lupa on väärin ja pitäs poistaa. maksakoon yle toimintansa mainoksilla
  8. A

    nyt naiset auttakaa 3lapsen äitiä ehkäisy asiassa!!!!!

    mulla on käytössä ehkäisy implantaatti. pieni tikku joka on kädessä ihon alla 3v. söin minipillereitä enne tätä eikä meilä ollut seksielämää. tajusin vasta kun seksihaluni palasi muutama viikko minipillereiden lopettamisen jälkeen että kahden vuoden heikkoseksielämä johtui tosiaan niistä...
  9. A

    jos koululainen haluaa aamupalalksi edellisen päivän RUOKAA, annatko syödä vai pitääkö olla "kevyempää"?

    no olisin antanut. ei meillä broileria ja riisiä aamupalaksi syödä, mutta jos tuon kerran lapsi olisi halunnut tai vaikka silloin tällöin haluaisi niin kyllä antaisin. sitten voi päivälliseksi iltapäivällä syödä vaikka puuroa tai jotain kasvisruokaa tai niitä leipiä ettei kokopäivää tuu lihaa...
  10. A

    Naapurin juopporouva tarjosi tikkarin meidän 4kk vauvalle :O

    joo eikä niinkään tikkareiden takia vaan vanhempien alkoholin käytön takia :(
  11. A

    siis ihan todellako päiväkodeissa ja kouluissa ruokaa kuluu eniten maanantaisin

    mihin aikaan siis ootte kotona? taitaa olla pitkä hoitopäivä kun ehtivät syödä sekä lounaan että päivällisen. se on vähä eri asia jos kotona ollaan jo vaikka 15 aikaan eikä sen jälkeen enää lämmintä ruokaa tarjota, kun jos kotona ollaan vaikka vasta 18 aikaan kun päivällinen on jo syöty.
  12. A

    Naapurin juopporouva tarjosi tikkarin meidän 4kk vauvalle :O

    no entäs sitten, heität sen roskiin :) naapurin juopot on joskus hassuja. meidän naapurin juopporouva oli kuullut että vauvamme oli vihdoi syntynyt. tuli illalla 21 aikaan hakkaamaan ovea ja vauvaa katsomaan. siinä sitten kovaan ääneen selosti kuinka vauvalle täytyy antaa nimeksi joko toni tai...
  13. A

    Voiko koiranpennun viedä ristiäisten ajaksi koirahoitolaan?

    en kyllä veisi noin pientä pentua. eikö niitä juhlia voi pitää teillä kotona tai jossain seurakunnan tilassa omassa kotikaupungissasi? eikö ole ketään joka voisi hoitaa koiraa kotonanne?
  14. A

    siis ihan todellako päiväkodeissa ja kouluissa ruokaa kuluu eniten maanantaisin

    voi hyvänen aika. meillä kotihoidossa olevat lapsetkin saa kaksi lämmintä ruokaa päivässä. tottakai. ja päivähoidossa olevat lapset kuluttaa enemmän kun kotihoidossa kasvavat. todellakin lapset tarvitsee ruokaa iltapäivälläkin. ihan kamalalta kuulostaa myös tuo ettei viikonloppusin jakseta...
  15. A

    Ei tää vähähiilarisuus taida toimia mulla :(

    reilussa parissa kuukaudessa lähti tuo kymppi. sen jälkeen on tahti hidastunut. aamupala mulla jää usien väliin. puuroa pitäs syödä lounaaks syön esim salaattia ja tonnikalaa/kanaa/kananmunaa ja raejuustoa välipalana menee prostkupatukka päivällinen kalaa tai kanaa, pieni annos perunaa...
  16. A

    Ei tää vähähiilarisuus taida toimia mulla :(

    anteeks :O en heti huomannu että pudotettavaa olikin vähän. silloin tuo sun tahti on hyvä. ite oon pudottanu nyt kymmenen kiloa ja reilu 20kg vielä pudotettavaa, koska painan 86kg nyt. kyllä sillon sun paino näyttää mun silmissä siltä että sitä painoa on vähän. en mä mitenkään pahalla tarkottanu..
  17. A

    Ei tää vähähiilarisuus taida toimia mulla :(

    ap:llaki oliki noin vähä painoa. no sittenhän tuo tahti on ihan ok.
  18. A

    Ei tää vähähiilarisuus taida toimia mulla :(

    mitä sä syöt muuten? vähennät turhia hiilareita, puuro ja tumma leipä ok. vähennät rasvaa (ei kannata vetää mitää pekonia niin ku moni karppi) vähä rasvasta lihaa, rahkaa ja marjoja, rasvatonta raejuustoa ja paljon kasviksia.
  19. A

    Ostinpa eilen hyppykiikun lapselleni 4kk! Innosta pinkeenä se pomppii hyppykiikussa :D

    ei tää välttämättä oo provo vaikka älyttömältä kuulostaakin. onhan sitä kaikennäköstä. noin pienihän vaatii paljon syliä, pannaan sinne hyppimään puoleks tunniks niin pääsee ite helpommalla. valitettavasti tätä joutuu sitten katumaan kun lapsi ei lähdekään ajallaan kävelemään. ei oo meidän...

Yhteistyössä