Hakutulokset

  1. S

    En kaipaa moraalisaarnaa vaan tukea :)

  2. S

    SUOSIKKI koirarotusi????

    Mun suosikkikoirarotu on oma rakas <3 Ei ole rotumääritelmissä, Elvis on mun lemppari :) Jätkä on puoltoista vuotias, Dogo argentinon ja howavartin rieteytys ja aivan järjettömän ihana :)
  3. S

    mistä nättejä pikkuhousuja aikuiselle

    Siis oon.....
  4. S

    mistä nättejä pikkuhousuja aikuiselle

    Mulle tulee ainakin Provealta. Hyvälaatuisia ja kestäviä, valinta sivuilla vapaa, löytyy mammapöksyjä ja seksihepeneitä, ja ihan normi puuvillakamaa :) Itse oot ainakin tosi tyytyväinen :) Osoite on Provea.fi
  5. S

    Ruumillinen kuritus

    Mun on paha sanoa tänä mitään, oikeestaan millään tavalla, mutta mitäs teette kun lapsi teininä tulee puukon kanssa päälle niin eikö saa napata letistä kiinni ? Vai pitääkö alkaa hyssyttelemään ja puhumaan? Mä en ole ikinä tätä asiaa tajunnut, toki ymmärrän että väkivallalla ei saa...
  6. S

    Hiton ultratäti :/

    Pikkuhiljaa juu, tänään ei ole ollu oikeestaan mitään :)
  7. S

    Hiton ultratäti :/

    Voi kamala noita juttuja :D Onneks tää ihan kädellä siitä mahan päältä vaan hytkytteli :D Olishan voinu mies vähän älähtää jos olis ultrakepillä alakautta alkanu tökkimään :DDD Toivotaan että on vaan kasvukipuja eikä mitään sen kummempaa. Tuol vasemmassa nivusessa tuntunu aikalailla
  8. S

    Hiton ultratäti :/

    Hyvä tietää ette kestää :) Ite vaan vähän kauhulla kattelin sit monitoria kun toinen vaan pomppi siel :/ Kai ne sit on jotain kohdun kasvukipuja, häiritsevää...
  9. S

    Hiton ultratäti :/

    Oltiin eilen ekassa ultrassa, ihanaa <3 Mutta tää pikkunen ei meinannut olla yhteistyökykyinen kun piti kääntyä, iltratäti aikansa hytkytteli mahaa ja sitten kokeili alakautta ultrata jos näkyis paremmin... Taas hytkyttelyä eikä vaavi vaan kääntynyt :/ Siirryttiin takasin mahan päälle...
  10. S

    Antaisitteko lottovoitosta rahaa läheisille? Paljonko pitäisitte itse?

    Jos koko potti tulis niin kyllähän sitä hommais itelleen talon jostaki ja myös ei niin suurituloiselle äidille :) Auto tulis uus ja pikkuveljelle vois kustantaa kortin, ja itellekkin tietty :) Ja silti jäis vielä varmaan joku 9 miljoonaa ainaki :D
  11. S

    miksi koiranpentu kusee vieläkin lattialle..

    Meillä samaa vikaa n5kk. tyttöpennun kanssa, kun ei millään meinaa oppia :( Nyt näin raskausaikana meinaa voimat loppua tohon kusen kanssa leikkimiseen, käytin tänään aamulla normaalisti ja olin sitten vanhemman koiran kanssa lähdössä niin kusi lattialle ja eikun siivoomaan :( Aivan sama vaikka...
  12. S

    Paljon jauhettu aihe :) Jos rakenneultrassa näkyy häpyhuulet niin tekeekö siitä poikaa enään mkitenkään =)

    Mulla oli ekan muksun kohalla toisinpäin.... Kokenut erikoistuva lääkäri kertoi että siellä on pallit pojalla, tulos oli kuulemma yli 90 % varma, kappas kun salissa selvisi että on tyttö :) Tämän raskauden aikana en edes halua tietää ja jos vahingossa "möläyttävät" niin en varmasti usko :D
  13. S

    19 vuotias ja 35 vuotias?

    Itellä tulossa ens kuun alussa 20 täyteen, mies täytti justiinsa 35 ja ongelmia ei ole, mitä nyt sitä tuttua valitusta kaikilta em. asioista. Pari vuotta ollaan yhdessä oltu ja nyt muutettiin n. 300 km:n päähän edellisestä kaupungista, joten ollaan ihan kahestaan. Ei ollu mies pillun perässä...
  14. S

    KYS:n kivunlievitys

    Heippa. Elikkäs sellasta kyselisin että saako KYSissä oxynormia kivunlievitykseen ? Viime kerralla sain sellaisen ja vei kivut kokonaan, nousu kyllä "vähän" päähän kuten varoittivat mutta toimi kyllä.

Yhteistyössä