Hakutulokset

  1. K

    No, pitäiskö mun nyt pelätä kun en ole ottanut sikainfl.rokotetta ja olen nyt raskaana?

    nomut se et ei ole edes kysytty onko ottanut vai ei... luulis et olis suht samat käytännöt eri puolilla.
  2. K

    No, pitäiskö mun nyt pelätä kun en ole ottanut sikainfl.rokotetta ja olen nyt raskaana?

    Ai? Mulla merkattiin korttiin, että rokotus otettu.
  3. K

    No, pitäiskö mun nyt pelätä kun en ole ottanut sikainfl.rokotetta ja olen nyt raskaana?

    Enpä tiiä. Neuvolassa ne ainakin kysyy, että otitko vai et, ja se merkataan korttiin. Ehkä ne suosittelee sitä nyt sulle sitten..? Itse otin, niin en tiedä miten nyt tällä hetkellä sitä annetaan.
  4. K

    Kannattaako Kouvolaan muuttaa?

    En tykännyt Kouvolasta asuinpaikkana, vietin siellä vuoden joitakin vuosia sitten. Lappeenranta on kiva, mutta valitettavasti siellä on liian paljon itänaapureita mun makuun.
  5. K

    Toiveissa raskaus (turhauttavaa)

    Onks sun endoa hoidettu mitenkään? Hormoneilla tai leikkauksella? Itsekin sitä sairastan, joskin mulla on myös PCO, mikä vaikuttaa ovuloimiseen ja kiertoihin...
  6. K

    Mitä tiellä useimmiten leivotaan?

    Piirakoita eniten.
  7. K

    G: Kuka toivoo jo viileämpiä kelejä?

    Ihan pari astetta viileempää sais olla. Raskaana ja astmaattisenatää ei oo niin kauheen miellyttävää, muuten tykkäisin kyllä.
  8. K

    Toiveissa raskaus (turhauttavaa)

    Jos tämä oli minulle, niin voin kokemuksesta sanoa, että se stressaamattomuus ei sitä asiaa yksinään ratkaise.
  9. K

    Ne suihkuverhotkin voi joskus heittää pesukoneeseen....

    Suihkuverhot ylipäänsä on iljettäviä, etenkin pienessä tilassa ne limaantuu hetkessä.
  10. K

    Toiveissa raskaus (turhauttavaa)

    Mikään ei ole ärsyttävämpää, että kun sanotaan, että "älä stressaa, kyllä se sitten tärppää".
  11. K

    Voisitko asua asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikos?

    Jos tietäisin, niin en. Jotenkin kammottaa sekin ajatus, että joku on kuollut asunnossa, jossa asun, vaikka onkin kuollut luonnollisesti..
  12. K

    Vauvan tarvikkeet

    Meillä on ollut kaikki pahvilaatikoissa varastossa.
  13. K

    Supistelee

    Taidan tarkkailla vielä tämän päivän ja sitten soitella neuvolaan, jos tilanne jatkuu. Hassua kyllä, en yhtään muista millaisia ja missä vaiheessa ne oli esikoista odotellessa.. tätä toista tehtiin pitkään ja hartaasti, hoitojenkin avulla, ja siksi kaikki vähän pelottaa enemmän ja vähemmän...
  14. K

    Supistelee

    No liikkumalla niitä tulee kyllä ihan yhtenään...
  15. K

    Supistelee

    Mut saako niitä olla ihan useita kertoja tunnissa ja levossakin?
  16. K

    Supistelee

    Alkanut supistella harjotussuppareita aika tiheeseen tahtiin, viikkoja vasta 24. Milloin pitää mennä niiden takia hakemaan saikkua?
  17. K

    minkä ikäisenä veitte vauvan hoitoon

    Vauvan mummo ja pappa hoitivat häntä parin kuukauden ikäisenä kolmisen tuntia.
  18. K

    Miten olette valmistautuneet huomiseen?

    Ni aattele, ne juhlii pyöreitäki aina samana päivänä =)
  19. K

    Kumpi yleisempää lähipiirissäsi: lapset samaa vai eri sukupuolta?

    Ja lapsia "tekemällä tekevät" tietävät senkin, että on todennäköisempää saada poika silloin, kun yhdyntä tapahtuu juuri ovulaation tietämillä.
  20. K

    Ketään joka olisi synnyttänyt KOKS:issa

    Mun mielestä henkilökunta alhaalla ok, mutta ylhäällä sattui mulle huono tuuri. Tosin mulla on aikaakin kulunut jo kolme vuotta.

Yhteistyössä