Hakutulokset

  1. T

    Halusin tulla pikaisesti moikkaamaan :)

    Juurikaan ei tule täällä enää käytyä. Haluan pyytää anteeksi, jos aikanaan natinoillani aiheutin harmia. Sain paljon palautetta negatiivisuudestani. Elämässäni on tapahtunut hyviä muutoksia ja voin itseni ja perheeni kanssa paremmin kuin pitkään aikaan. On totta, että muutos lähtee AINA...
  2. T

    Pitkästä aikaa HEI KAIKILLE :o)

    Mikä täällä on nykyisin meininki? Halusin tulla jakamaan teidän kanssa uutta elämääni :) Kerrankin voin sanoa, että menee ihanasti. Aloitin opiskelemaan uutta ammattia ja kotielämä mallillaan suurinpiirtein. Arki hymyilee kroonisesta rahapulasta huolimatta.
  3. T

    Mikä ihana päivä!!!!

    Viikon rahattomuuden jälkeen PÄÄSEE kauppaan shoppailee ruokaa =) Melkosen tyhjiin pääsi kaapit, riisi ja potutkin loppui jo 3 päivää sitten. Mut nyt tulee täytettä :heart: Tämä kuu oli tiukka ja ensi kuukin yhtä paha ellei pahempi. Mutta kaipa tästä taas selvitään. Ei ne ylimääräset menot...
  4. T

    Heippa piiitkästä aikaa!

    Mitäs tänne kuuluu? Tyyris Tyllerölle kuuluu hyvää. Uudet suunnitelmat työn alla ja I'm in love :heart:
  5. T

    Mitenkä pitkään elämä jaksaa antaa kynsille...

    ...tämän työllistymisen suhteen... Piti olla luvassa melkolailla varma työpaikka tammikuusta lähtien, palkkatuella. Kilin kellit! Juuri sain sähköpostia, että eipä sittenkään mahkuja. Kun työllistämiskuviot jäissä toistaiseksi. Vetää todellakin mielen pakkasen puolelle, kun AINA...
  6. T

    Paljonkos on mennyt joululahjoihin manitsua tänä vuonna?

    Ja montako lahjottavaa suunnilleen? Meillä on mennyt parisensataa, ehkä muutaman kympin päälle. Lahjoja saa omat lapset (2 muksua), 3 muuta lasta, 2 teiniä, mun sisko ja vanhemmat, sydänystäväni, siskon avomies. Osa lahjoista on neulomiani juttuja. Miehen kanssa ei osteta toisillemme...
  7. T

    Hyviä vinkkejä. Mistä löytää kadoksissa oleva joulumieli???

    Yleensä tykkään joulusta, kaikkeen mikä liittyy siihen. Nyt kummiskin remppa levallaan kun miestä ei huvitakaan tehdä sitä, ei vaan jaksa kuulemma. Tavarat hujan hajan. Kuusi ei mahdu minnekään. Ruokapöytä olkkarissa, minne ei kuulu ---> olkkari liian täysi. Mä en pysty koristamaan kotia...
  8. T

    Talttuiskohan tää orastava flunssa Jägermeisterilla?

    Jos näppärästi nappailisin sitä tässä illan mittaan :saint: Viikonloppuna ois menoa ja en TODELLAKAAN haluis olla sairaana kun kerran vuoteen johonki pääsis.
  9. T

    Toisen arvostaminen parisuhteessa (kyselyä)

    a) Kuinka näytät arvostustasi miestäsi kohtaan? b) Kuinka mies osoittaa arvostavansa sinua, millä keinoin? Aiheesta eilen keskustelleena, olen ulapalla. Ja olis kiva kuulla muiden kokemuksia, eroavatko omista "tuloksista" :)
  10. T

    Jahas, kysynpä kuitenkin.

    Joululahjoista nimittäin. Mitäs olette keksineet eka- ja kolmasluokkalaisille pojille pukinkonttiin? Ja juu, ihan omista pojista kysymys. On hitsin vaikee keksiä mitään. Ja kaikki kyselee multa, että mitä ostasivat... Ite ovat toivoneet lähinnä sormiskeittejä, mutta kun niitä on jo ennestään...
  11. T

    Tiiättekö mikä on ihan v**tua?????

    Se, kun äijä liitelee viidestä peräkkäisestä viikonlopusta neljä ympäri ämpäri Suomea poikaporukalla kouhkaamassa. Ja varsinkin se, että hänen mukaansa mihinkään ei oo rahaa, eikä oo rahaa/intoa lähtee Pohjois-Suomeen joulukuun alussa kummityttöä moikkaamaan. Eikä mulle jää auto...
  12. T

    Viekää mut saunan taakse ja lopettakaa.

    Mä en saakeli soikoon jaksa enää päivääkään tapella ton 9-vuotiaan ipanani kanssa :headwall:
  13. T

    Jaahas. Mikä meni vikaan? (pulla-asiaa)

    Kaiken tein niinkuin ennenkin. Neste oli sopivanlämpöistä. Hiivaa oli oikea määrä eikä ollut vanhaa. Taikinasta tuli juuri sopivan kimmoisaa ja se kohosi hienosti. Pullat leivoin tavalliseen tapaan eikä ollut ongelmia. Pullat kohosivatkin normaalisti. Mut sitten. Mä voitelin ne ja laitoin...
  14. T

    Parin tunnin päästä pitäs taas työkkäriin raahautua

    Mitähän fiksua siellä taas kerran tarinois??? Siltä suunnalta kun ei oo mitään järkeviä ehdotuksia kummiskaan luvassa.
  15. T

    Onko täällä ketään, joka ois viriketoiminnan ohjaaja tsm.?

    Vanhusten tai vajaakuntoisten lähinnä :) Voisitko kertoa työstäsi ja kuinka olet kouluttautunut? Voiko sellaista suorittaa oppisopimuksena esimerkiksi?
  16. T

    Muistaako joku sen deitti-ilmoituksen, jossa miehellä oli tosi tarkat kriteerit naiselle?

    Jota moni luuli vitsiksi. Saisinko linkkiä tähän, jos jollain on. Kiitios!!!
  17. T

    Mitä mä voisin tehdä saadakseni päivät kulumaan...?

    Ipanaiset koulussa, mies töissä. Itellä ei niitä töitä oo eikä täällä ollu näköjään menossa/alkamassa mitään kunnollista kurssiakaan. Tylsiä ja pitkiä nää päivät : / Lenkillä käyn, luen, hyvin harvoin jaksan katsoa leffaa. Käsitöistä en pidä. Shoppailu ei oo mua varten. Kaverit suunnilleen...
  18. T

    Kertokaapas tyhmälle GoFatGo:sta

    Mikä siinä on se perimmäinen ajatus? Kun popsitaan samaa muonaa 4 vkoa, joka päivä. Juu, sen oon tajunnu, että proteiinivoittoista on. Mut silti. Eikö sen pitäs olla aivan se ja sama mitä syö ja onko ne hiilareita vai protskuja, kunhan ei syö liikaa ja liikkuu? Esim. itselläni päivän kalorit...
  19. T

    Kellään ylhäällä GoJuttaGo:n ruokavalioo?

    Saiskos sitä yksärinä vaikkapa? Kitoos! :D
  20. T

    Kuopus aloittaa aamulla koulutaipaleen

    Pitääks mun nyt sit itkustaa siellä pihalla :saint: Siellä ne sit molemmat on. Mun pienet.

Yhteistyössä