Hakutulokset

  1. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Ditaz: Hei nyt alkoi kiinnostamaan! Ollaan saman ikäsiä, synnytetään esikoisemme samassa sairaalassa, lähestulkoon samoihin aikoihin! Mahdetaankohan tuntea toisemme? :) Jos ei, niin vois olla kiva ainakin tutustua. :)
  2. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Mirka J. nyt pitäis blogissa olla anonyymeilläkin kirjotusoikeus!:) Kiva kun huomautit! Äh, kännykällä on hankala kirjotella.. Palaan vaikka huomenna kertomaan neuvolakuulumisia :)
  3. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Heipparallaa, PITKÄSTÄ aikaa :wave: Siitä taitaa nyt tosiaan olla ainakin kolmisen kuukautta kun viimeksi tänne oon mitään kirjottanu. Facebook-ryhmässä on vaan vähän helpompaa se kommunikointi, kun se sujuu siinä missä tilapäivitykset ja kavereiden stalkkaaminenkin :whistle: Kuitenkin...
  4. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Losa: Olenkin sun blogiasi joskus lukenut! Onnea vielä plussasta ja hauska huomata kuinka maailma on pieni, jälleen kerran ;) Mulle vois päivittää tietoihin: Taru_, 22v., LA 5.9.? ja eka lapsonen Myös mielestäni voisi blogeille tehdä oman osionsa tuohon aloitusviestiin? Itsehän...
  5. T

    Syyskuun suloisuudet!

    Tervetuloa uusille! :) Kiva kun ryhmä kasvaa :) Losa: Ymmärrän, että haluat pysyä anonyyminä. Minäkin ajattelin aluksi vähän niin, mutta sitten ajattelin, että kaikilla on kuitenkin se sama salaisuus, yksi yhdistävä tekijä. Musta tuntuu, että tosta FB-ryhmästä voi tulla hyvässä lykyssä tosi...
  6. T

    Syyskuun suloisuudet!

    Anspa: tuli perille, tuliko mun vastaus? :D
  7. T

    Syyskuun suloisuudet!

    Taisin kirjoittaa vähän epäselvästi, sillä huolenaihe on nyt oireettomuus :S illalla, yöllä tai nyt aamulla ei ole vihlonut ollenkaan :S onko normaalia että oireet loppuu noin vain? Edelleen olen sen salaisen ryhmän kannalla ja itse varmaan enemmän tykkäisin Facebook-ryhmästä :) Onnea...
  8. T

    Syyskuun suloisuudet!

    Osaisko joku auttaa? Kun mulla on oikeastaan ainut raskausoire sellainen alavatsan vihlonta.. Se tulee yleensä iltaisin ja öisin, mutta eilen vihlo kaupassa käydessä muttei illalla tai yöllä :S pitäiskö huolestua? Oon siis jo huolissani, mutta josko tää olis kuitenkin normaalia?
  9. T

    Syyskuun suloisuudet!

    Mun puolesta voitais tehdä Facebookiin ryhmä tai siis minä voisin osallistua :) kunhan on salainen, ettei tämä ihana ilouutinen vielä julkistu "kokonaan" :D vai pitäiskö se tehdä peitenimellä ja sitten vaan kutsutuille?
  10. T

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Kiitoksia onnitteluista, eihän tätä vielä oikein usko todeksi :heart: Meillä ei mitään varsinaisia kikkakolmosia ollut tässä viimeisimmässä kierrossa käytössä, söin kyllä e-vitamiineja ja en tikuttanut ovista. Stressasin kyllä, mutta olihan petipuuhat vähän jännempiä kun ei tiennyt milloin...
  11. T

    Syyskuun suloisuudet!

    Joo, ensmmäinen olis tulossa :) Jossei noita koiria lasketa lapsiksi, niitä löytyy kaksi... Nyt kun olettekin jo "konkareita", niin voinkin teiltä kysyä että oletteko käyneet varhaisultrassa? Siis aiemmissa raskauksissa. Entä aiotteko käydä nyt? Mulla on vieläkin vähän epätodellinen olo...
  12. T

    Syyskuun suloisuudet!

    Heips! Minä myös olen odotellut pinoa syyskuisille. :) meillä plussattiin 23.12 ja la olisi omien laskujen mukaan 5.9. Nyt olisi siis viikkoja 4+0. Millaiset fiilikset teillä on, odotatteko ekaa vai?
  13. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Joku täällä mietti raskaustestien sävyeroja aamu- ja iltapäivätestejä vertaillessaan. Mulla nyt ei siihen ole varsinaisesti mitään vastausta/tietoa aiheesta, mutta itse olen kokenut Apteekin raskaustestit parhaiksi. Aloin testailemaan Pregcheckeillä ja kun niihin ilmestyi pienen pieni haamun...
  14. T

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Moikka, saako liittyä seuraan? :) Olen tuolla Kakskymppisissä yrittäjissä pyörinyt tämän vuoden maaliskuusta, miehen kanssa yhdessä oltu yli 7v vaikka vasta olen täyttänyt 22 ja hän on 24. :) nyt olis esikoinen vihdoin ilmottanut itsestään ja vaikka vasta olis ovulaation oletetusta...
  15. T

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Minut voisi siirtää plussanneisiin (vaikkakin nyt ollaan vielä TOOOOOSI alussa)...
  16. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tämä tältä iltapäivältä (dpo10). :heart:
  17. T

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Iltaa kakskymppiset! :) Mä oon oikeastaan ihan sanaton. Blogistani voi käydä lukemassa tän päivän mietelmiä, siellä näkyvissä kuva myös tämän päivän plussatestistä:heart: Haamu kai se vielä on, mutta apteekin raskaustestillä tehty, joten melko luotettava se kai on :) (Blogihan löytyy...
  18. T

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Näin laiska olen tänään, että pistän vaan copypastella samat mitä himotestaajiin kirjotin, ehkä huomenna jaksan tulla kommentoimaan lisää ja tsemppailemaan myös muita:) "Näissä kuvissa alimpana myös illalla tehty testi, parin tunnin pidätyksellä... :) Odotan jo niin huomista, että saan tehdä...
  19. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Näissä kuvissa alimpana myös illalla tehty testi, parin tunnin pidätyksellä... :) Odotan jo niin huomista, että saan tehdä lisää testejä ja nähdä kuinka viiva vahvistuu! (Huomatkaa kuinka positiivinen olen ;) )
  20. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Täältä löytyy kuvia minun haamutesteistä! My Countdown - jauhita | Countdown to Pregnancy Toi sivusto on siitä hyvä, että siellä kuvia pystyy katsomaan eri muokkauksilla. Tässä nyt on yksi otos, en tiedä näkyykö viiva kuinka hyvin kun on vielä niin hentonen ilman muokkauksia: Tässä...

Yhteistyössä