Hakutulokset

  1. M

    KÖKKÖNEN on saanut POJAN!!

    oisko se ollut sen tasan 42 viikkoo!! se oli menossa käynnistykseen aamulla niin lähtipä tuo itekseen yöllä tulemaan :heart:
  2. M

    KÖKKÖNEN on saanut POJAN!!

    Elikkäs tässä nyt ilmottelen ,että poika syntyi ilman käynnistystä tänä aamuna 8.40 synnytys kesti tasan 5 tuntia !! kaikki meni loistavasti poju ja äiti voi hyvin :heart: :heart: pojun mitat on 3880g ja 50cm :heart:
  3. M

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Meille syntyi POIKA laskettunapäivänä 28.5 käynnistyksellä! 3845g ja 50cm pipa36 kaikki meni hyvin ja ollaan jo kotona!! onnea kaikille vauvaantuneille :flower: ja anrille :'( :hug: jaksamisia surun keskellä!
  4. M

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    mullakin on huomenna laskettu aika :wave: olen menossa polille käväsee tänää! olin sairaalassa viimmeviikolla raskausmyrkytysepäilyn takia ja sain paineesee lääkityksen ja pääsin kotia sillä ehdolla että menen heti takaisin jos olo huononee.. ja nyt on kyllä sellanen olo ettei oikeen uskalla...
  5. M

    3 1/2 vuotiaani vessaongelmat

    ihanaa kuulla että on muitaki... meillä reilu kolme vee tyttö on ihan pissikuivana yöt ja päivät,mutta kakka ongelma tääläkin! mä ajattelin että olen tehny jotain ihan väärin kun ei se tahdo millää kakata muutako housuu.. kaikki pelit ja vermeet on sitävarten että ois helppo kakata.. mutta ei ni...
  6. M

    kysyn??

    meillä on tua nukkumaan meno lipsuminen,mutta senkin katson pikkasen sormien läpi koska meillä ei ole aamunousuja että ihan kotona ollaan! mutta kaameeta välillä lukea kaikkien säännöksiä ja kieltoja uhmaikäselle ku tuntuu et ite oon sitte niin lipsuvainen ja periksantavainen kumminki tietyissä...
  7. M

    kysyn??

    ajattelin lähtee teiltä kyselee,ku paljon täälä keskustellaan uhmasta ja periksi antamisesta,mikä on teijän mielestä liikaa periksi antamista? itse hen.kohtasesti tunnustan aika paljon antavani periksi 3-vuotiaalle uhmakkaalle! mutta perus kiellot on tietenkin meijänkin perheessä... muutamana...
  8. M

    raskausoireketju(mahd.)

    miepä...tein tänään plussan :wave: !! eli ne oireet mitä oli mullakin ni olivat sittenkin totta!! ekana listaan nää : tissit on ihan törkeen kipeet ja isot! ja vatsaa jotenki pingottanu.. ja ihan kokoajan ollu sama tunne ko menkat alkais..ei mitään eroo! polttelee ,pistelee ja koko viikon...
  9. M

    raskausoireketju(mahd.)

    uih...ihana lukee teijän juttuja, kun täälä itse painin samojen oireiden kanssa... eipä paljoa lisättävää noihin teijän oireisii..tuntuu että mulla on ne kaikki! tosin se varmaa johtuu siitä että mä toivon niin että ois tärpänny! tilanne mulla on nyt 28/25-26 eli vois jo testaa..mutta pelkään...

Yhteistyössä