Hakutulokset

  1. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Nopsasti vain huikkaan, et suloinen ja valloittava tyttö syntyi 18.10 :heart: (41+3) Kaikki meni hyvin, kahen yön päästä oltiin jo kotona :) ..synnytykseltä odotin paljonpaljon pahempaa, kaikille oon sanonu et kotona odottelu ja supistukset oli se tuskaisin "osuus" ..muu sujui täällä nopsaa...
  2. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :) Täällä 41+0, ja kovin kokonaisena yhä.. Olo fyysisesti hyvä, muuten ahdistus/turhautuminen vaihtelee hyvän olon kanssa :confused: La alkas tulemaan oletettavasti limatulppaa tasaisesti ja samalla kipeät supistukset on tulleet kuvioihin, jee! :) ..mutta...
  3. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Mukava lukea taas uutta synnytyskertomusta a´la Öhkis :) ..huomaan et katon uteliaana ja odottavana miettien millanen synnytys itelle tulee (kun tätä aikaa nyt on) -kaikenmaailman Vauvan tarinat, Erilaiset äidit ja Teiniäidit -sarjoja :D ..ja kyynekanavat on auki ;) Nyt kun "fiksuna" luin...
  4. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea valtavasti Teille, jotka saatte nauttia vauvasta jo "ulkomaailmassa" :) :heart:*ihanaa* ..samoin täällä jo vähän kateellisena luetaan vauvauutisia ;) Nyt turhauttaa kyllä, vaikkei la:n yli oo menny ku vasta 3 pvää :D ..mut nlassa meinasivat jo kolme vkoa sitten että pää napakasti...
  5. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Ihania uutisia saa kyllä lukea päivittäin, ja samalla oman pikkuisen ensikohtaaminen vain lähenee.. :) Onnea näin yhteisesti kaikille aarteensa jo saaneille! :heart: Pakkastyttö, itellä on joitain viikkoja ihan satunnaisesti pakottanut/särkenyt (tai mikähän kuvais parhaiten tunnetta)...
  6. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Samoin täällä on tuo tunne, kuten Killi12 ja Sabrinafair kirjoititte, et tulisit jo -eiku älä vielä tuukaan ;) ..on muka vielä "se ja se" minkä vois vielä tehä, niin SITTE :D ..mut ehkä sekin, kun ei yhtään tunnu että olis vielä tulossa niin helpompi itelle olla laskematta liiaksi päiviä (joopa...
  7. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Moi :) ..todella piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa kirjottelen, vaikka teidän juttuja oonkin kyllä lueskellut ja sivusta seuraillut..varsinkin nyt loppua kohti on ollut kiva taas lukea mitä ajatuksia ja tuntoja tulevat onnenmurujen äipät kokee :) Jos joku vielä ehtii ja haluaa...
  8. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Lupsakkaa toukokuuta kaikille! :) Oon seuraillut kyllä jutusteluja, mut en oo saanu ite kirjotettua mitään pitkiin pitkiin aikoihin.. Toki lomailtiin ulkomaillakin tuossa välillä :) Ihana lukea että muillakin alkaa masut näkyä ja liikkeet tuntua -samoin täällä. Nyt pieni masu pömpöttää...
  9. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Nopeasti vain huikkaan itestäni; Täällä ihasteltu eilen pikkuista ruudulta nt-ultrassa<3 Oli 4 päivää oletettua pienempi, muttei la:aa muutettu.. Ja kaikki näytti hyvältä. :) Uskomaton tunne kyllä, niin onnellinen ja huikea<3 Piiti ja Tiuku (12+4)
  10. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Täälläkin ihasteltiin eilen pikkuista ruudulta nt-ultrassa<3 Oli 4 päivää oletettua pienempi, muttei la:aa muutettu.. Ja kaikki näytti hyvältä. :) Uskomaton tunne kyllä, niin onnellinen ja huikea<3
  11. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    PikkuB, tosi kurjaa jos ei voida tosiaan ottaa yhtä näytettä muiden mukana...ja niinku ite mainitsitkin, niin kuvittelis ettei ne maltaita maksa! :( Unista.. oon nähny parina viime yönä unta pikkuisesta tyttövauvasta.. Oon aiemminkin elämässä nähnyt unia vauvoista, mutta tämä neiti tuntui...
  12. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    :) Täälläkin vaan sivusta seurannut gallupia, kun esikoista odotellaan.. :) Little precious: Mä oon parina iltana sanonu miehelle et kuplii kummasti alavattassa, ja tosiaan myös todennu et jotain suolentörinää se varmasti vielä on..mut outoa silti..vai kuunteleeko sitä alavattaa eri...
  13. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Heipat! Taitaa olla meillä Apina25 samat viikot+päivät, ja täällä myös ultra tasan viikon päästä :D Eka nla oli vkolla 9 ja seuraava vkolla 13. Verikokeet annettu pari vkoa sitten ja tosiaan toka ultra vkon päästä. Ekalla nla-käynnillä päästiin näkeen ruudulta sydämentykytykset ja mytty...
  14. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Pitkästä aikaa saa aikaseksi kirjoteltua..sivusta oon kyllä seurannut ja myötäelänyt niin murheellisissa, kuin kivoissakin uutisissa... <3 Täällä mietitään välillä, et voiko kaikki olla hyvin kun olo hetkittäin jo niin hyvä ja "normaali".. Mut mitä lueskelin, niin muillakin olis alkanu oireet...
  15. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Aurinkoista sunnuntaita kaikille! :) Oon kyllä käynyt lukemassa teidän kuulumisia, mut en tajua mihin aika muka menee ettei ite ehdi istua koneelle :( Jos itestä näin alkuun, niin pari vkoa sit oli eka nla, jossa ultralla näkyi pienen sydämenlyönnit <3 Uskomaton tunne.. :) Np-ultra vajaa...
  16. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Pakkohan oli tulla huikkaamaan, että täällä oli hyvin kaikki!! :) <3 Meinaa sydän pakahtua vieläkin, kun miettii sitä pientä pampattavaa sydäntä. Viikot vastasi omia laskuja, la aikaistui -mutta mennään vanhoilla kuitenkin :) Ja oireitahan ei hirveesti oo loppupeleissä ees ollut, ja...
  17. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Piikikäs , tuota pömppöä täällä odotellaan kuin kuuta nousevaa ;) Ite oon tosi pienikokonen, ja viimeksi gyne sano et kohtu tosi edessä..niin kaiken järjen mukaan pitäis aikasessa vaiheessa näkyä... Nähtäväksi jää :) Ja saa nähä, mikä se tunne sit on kun tosissaan tajuaa et "oma kroppa" on...
  18. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Ihania kuulumisia monella teistä, näitä edelleen toivon lisää! :) ..ja että sais ite huomenna tulla huojentuneena kertomaan että kaikki oli hyvin <3 Janzku (Calumet ja lena), täällä nla heti klo8 aamulla... :) Jännittää myös kovin, tai sellanen hassu olo.. Toisaalta haluan kuulla jo yli...
  19. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Voi Minki kun kuulostaa tutulta nuo kauhukuvat :D ..mikä siinä vain onkin, ettei järki saa tunteita kuriin vaikka kuinka yrittää järkeillä ja todeta "voimattomuutensa" noiden asioiden suhteen... :( Koitetaan vaan olla positiivisia ja lytätä nuo negatiiviset ajatukset -joo joo, helpommin...
  20. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Muutama sana täältäkin vielä tälle viikolle :) Oireista olitte monikin kirjotellu.. Täällä myös vilua ja palelua, etenkin iltaa kohti ja nukkumaan mennessä villasukat jalassa -muuten ei tuu mitään ;) Ja pissalle on saanu jo plussaamisesta lähtien herätä yöllä ja aamuyöstäkin.. Calumet...

Yhteistyössä