Hakutulokset

  1. M

    salasuhde

    Ihastuminen on ihanaa :D
  2. M

    salasuhde

    Mä ajattelen niin että parisuhteessa kuuluisi olla uskollinen ellei toisin sovita, sen takia ite haluan pysyä sinkkuna niin on vapaus valita :)
  3. M

    juttelin 24 chätin hyypän kanssa

    Mikä oli?
  4. M

    Moi. Saanko valittaa hetken? Kiitos.

    Totta :D
  5. M

    Moi. Saanko valittaa hetken? Kiitos.

    AAAAAAAA!!! AI S****NA!!! AAAAUUUUUU MÄ KUOLEN!!! ***un ovulaatiokipu.. KIITOS! Ei helpottanu vieläkää...
  6. M

    Avatkaa tätä mulle nyt vähä..

    Kuka (tai mikä) toi Kristal oikeen on?
  7. M

    *****tästä lähtee lauantaibileet***** kaikki mukaan ,heti!!

    Wiley - Heatwave ft Ms.D Lyrics - YouTube
  8. M

    Psykologi tilasi sossut lapsivuodeosastolle

    Näin mäkin tekisin! Ja jos vielä tulee jotain tapaamisia niin as.ajaja paikalle niin pysyy keskustelu molemmin puolin siistinä ilman "järeämmillä otteilla" uhkailua.
  9. M

    Kuka tekis mun kaa ens viikolla kimppatestin?

    Niin no tää on meillä vasta eka yrityskerta ja kun noi kaks ensimmäistä on tullu suunnilleen sormia napsauttamalla niin nyt sitte jännittää tuleeko kolmaski yhtä helpolla vai pitääkö enemmän yrittää :)
  10. M

    Kuka tekis mun kaa ens viikolla kimppatestin?

    Mä oon henkisesti vamistautunu siihen että ei sitä testiä pääse edes tekemään niin ei tuu nii kova isku vasten kasvoja.
  11. M

    Kuka tekis mun kaa ens viikolla kimppatestin?

    Mun ois tarkotus tehä ens viikolla uus testi jos ei menkat ala :) JÄNNITTÄÄÄ!! Mä haluun ne kaks viivaa siihen pirun tikkuun :D
  12. M

    Leffoja joita jokaisen tarttis nähdä. Niin komediaa, draamaa, trilleriä ja lastenpiirrettyjä. :)

    Schindlerin Lista Leon Vihreä maili Numero 23 Fast & Furious-leffat
  13. M

    Aiotaan ottaa perheesen koira!

    Meillä on mäyräkoira. Ittepäisiä ne on mutta ihania! Ei hauku, hyvä lenkkiseura ja kiltti lapsia kohtaan. Meillä lapset 2v ja 4v ja asutaan rivarissa :)
  14. M

    Nimipohdintaa tytölle...

    Ella Reeta Eveliina :)
  15. M

    Kuinkahan pitkä oppisopimuskoulutus olisi

    Oppisopimuskoulutus kestää yleensä n.2vuotta :) hyväksluvuista en tiiä, se selviää kysymällä sellasesta paikasta missä sun alueella hoidetaan oppisopimuskoulutuksia :)
  16. M

    Nokian Lumia 710 vai Samsungin Galaxy S 2?

    Ennenkö sain lumian tykkäsin miehen puhelimesta, mutta kun keväällä sain tän lumian oon enemmän kun tyytyväinen enkä vaihtais mihkään muuhun! Mies testas mun puhelinta mutta hän taas pysyis mielummin omassaan kun ei tykkää windosin järjestelmästä :D Eli kannattaa käydä jossain liikkeessä...
  17. M

    Nokian Lumia 710 vai Samsungin Galaxy S 2?

    Miehellä samsung S 2 ja mulla toi 710. Molemmat ollaan erittäin tyytyväisiä. Ehkä eniten vaikuttaa se haluaako windowsin vai anroidin järjestelmällä ja haluaako vähä isomman vai hiukan pienemmän. Molemmissa on paljon kaikkee ja marketeista saa lisää sovelluksia ladattua.
  18. M

    Mitä kaikkia raskaudenehkäisy menetelmiä olet kokeillut ja mitä mieltä niistä olet?

    Kuparikierukka: helvetinmoiset kivut 24/7 Laastari: kauhee vuoto ja tosi kovat menkkakivut E-pillerit: yasminelle, yasmin, mielialavaihtelut Kortsu: tylsä :D
  19. M

    Gallup: Oletko kaunis?

    Jep :)

Yhteistyössä