Hakutulokset

  1. J

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    heippa hei! ei tule hyviä uutisia täältäkään... :( ei oikein saatu selville, että mikä tämä mun raskaus on, mutta normaali se ei ainakaan ole. saattaa olla osittain rypäleraskaus tai kohdunulkoinen... huomenna sairaalaan jatkotutkimuksiin ja -toimiin. saapa nähä, että mitä siellä sitten tulee...
  2. J

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    NO VOI PASKA!!!! :( miljoonasti haleja ja jaksamisia Wiitahevolle! :hug: Ihan tyhmää tämmönen... :( Mahtava suhtautuminen sinulla tilanteeseen, ihailen sitä todella. :) Ja varmasti teidänkin aika vielä koittaa! Tule ihmeessä huomenna kertomaan jatkosta, se kiinnostaa varmasti! ja...
  3. J

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Onnea ihanista ultrauutisista!!! :heart: minäkin oon ravannu koneella ja odottelen myös wiitahevon kuulumisia...
  4. J

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Kylläpä Nökösellä oli ihana lopputulos pahan säikäytyksen jälkeen! :) Wiitahevolle huhuilen täältä JÄRKYTTÄVÄN PALJON TSEMPPIÄ tämän päivän ultraan! Toivotaan mitä ihaninta vastausta sieltä!!!!! :) ja Äiti maa mulla on huomenna se ultra, jännittää jo tosi paljon...:O Kiva kun vieläkin...
  5. J

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    huomenia! kiitos teille tsempeistä, ne tuntuvat todella tärkeiltä! :) yön yli nukuttua olo on hieman rauhallisempi. on kyllä kannustavaa lukea positiivisia lopputuloksia samassa tilanteessa olleista. :) jospa meille Wiitahepo tosiaan sattuis kunnon jättipotit peräkkäisinä päivinä! omalla...
  6. J

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    pikainen oma napa... käytiin siellä ultrassa tänään, ja sykettä ei näkynyt. myös alkion koko ei vastannut viikkoja. :'( ens viikon tiistaina uudestaan ultra, jossa pitäisi jo tosissaan näkyä... mieli on kyllä matalalla kerta kaikkiaan! :( lääkäri sanoi, ettei kaikkea toivoa kannata heittää...
  7. J

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Moikka taas vähän ajan jälkeen.. :) Marlinille miljoonasti haleja!!!!:hug: Inhonväreet nousee pintaan, kun ajattelenkin sitä tunnetta mikä sinulla on... :( ja Wiitahepo: onpa kurjaa... :( toivottavasti siellä nyt kuitenkin ois se ihme, joskushan niitäkin tapahtuu! :) Etelänhetelmälle...
  8. J

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    Mukavaa keskiviikkoa! On todella mielenkiintoista lukea täällä keskustelua todella tärkeistä asioista. Hienoa mielestäni on se, että jokainen tuo oman lisänsä ja ajattelemisen aihetta itse kullekin asiassa kuin asiassa. :) Ja siitä olen ehdottoman samaa mieltä usean kanssa, että jokaisella on...
  9. J

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    Heippa kaikki helmikuiset! Olen jo tovin lueskellut tätä teidän ketjua, mutta en ole uskaltautunut mukaan.. Nyt kuitenkin ajattelin, että pakkohan se on, vaikka mitä tahansa saattaakin tapahtua.. Eli siis Jiiii 26v./21.2.2013/1.lapsi/OYS ilmottautuis mukaan, jos se teille vaan sopii..?? :)...
  10. J

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Onnea Suikkikselle myös! :) Minut saa kans siirtää plussanneisiin.. :) Toivotaan, että ei tarvi siirtyä takaisin! Ja Kwaidanin kysymykseen: minä odotin yhdet menkat lääkärin ohjeen mukaan, tai oikeastaan mun piti syödä terolutit, niin kuin normaalistikin, että kuukautiset tulevat..ennen...
  11. J

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Tinttitiivarille ja Kwaidanille haleja! Miwwi, hieno homma! Siitä se yritys nyt alkaa. Toivotaan, että tärppää pian. :) Neiti-81, mulla on ihan vastaavat tuntemukset ja ajatukset... :) Ei siis oireita, muta kuin myös ehkä vähän arat rinnat..No ehkä vähän tiheämmin täytyy syödä..ehkä.. :D...
  12. J

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Kiitos MiNalo! :) Onneksi clomit toimi mulla. Toivotaan, että ei menis kauaa, kun sinäkin saat hyviä uutisia! Carolina30+:lle myös tsempit täältä! Heidukka, aivan mahtavaa! Äkkiä uuden testin ostoon ja samantien uudestaan testaileen, kyllä se viiva varmasti sieltä löytyy ja vahvistuu! Ja...
  13. J

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Heipsan! Olen ollut lomalla ja netti ei ole ollut lähettyvillä, joten on mennyt useita päiviä, etten ole teidän kuulumisia kerennyt lueskelemaan. Nyt kun pääsin koneelle, niin täällähän on plussanneita paljon, se on MAHTAVAA!!! Onnea ihan jokaiselle! :flower: Minä olen testannut useaan...
  14. J

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    MUA JÄNNITTÄÄ!! tuskallisia nämä päivät, kun odottelen, että vois alkaa testaileen...:headwall: ei jaksais oottaa yhtään. Tänään kuitenkin vasta dpo 8, joten tuskin vielä on mitään mieltä testailla.. vai? :) mitään merkittäviä oireita ei kyllä oo, mutta silti toivon.. alamaha oikealta puolelta...
  15. J

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Malttamattomalla ihania ultrauutisia ja -kuvia! :) ja MiNalo: jes!!! vähän huippua! :) toivotaan ja luotetaan, että viiva senkun vahvistuu vaan ja kaikki sujuu hyvin! :heart: Voi Sussu-72...täällä kans välillä ollu ihan mieli maassa ja itkettäny, koska oman lapsen saaminen on haaveista...
  16. J

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Pinkille tsemppiä! Toivotaan, että on harmitonta vuotoa... ja MiNalo, enpä oikein usko että oot luulosairas.. :) itellä oli ihan vastaavia oireita alkuraskaudessa. eiköhän sieltä plussa pärähdä!!! :) ite sain tänään bongattua oviksen, joten... ;) menispä kaikki nyt putkeen!!! :)
  17. J

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Jes, hetkeen en ole päässyt tänne lukemaan erinäisten kiireiden vuoksi, mutta on tosi hieno palata lukemaan kun täällä on positiivisia uutisia! aivan mahtavaa, onneksi olkoon kaikki plussanneet. :flower: Valitettavasti kuitenkin uusiakin tänne on joutunut tulemaan...pahoittelut teille...
  18. J

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Voi hitsi, vähän on nyt näköjään pettymysten päiviä ollu... halit jokaiselle!:hug: Mulle vois kääntää yhden päivän kierrosta taaksepäin, ku vuoto alkoikin kunnolla vasta perjantaina, niin päätin sittenkin "ottaa" sen ekaksi kiertopäiväksi. Nyt siis kp 3. Tänään on taas sitte aloitettu clomit...
  19. J

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    mulle saa päivittää kp1. jospa sitä sitte tästä kierrosta ois jotain mukavaa kerrottavaa jossain vaiheessa...
  20. J

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Onnea Kenguru ja Adora!!! Hyvältä vaikuttaa! :) Itellä ei tosiaan minkäänlaisia odotusarvoja tästä kierrosta.. Odottelen uuden kierron alkamista tässä lähipäivinä.. Vitsit ois hienoa jos tulis semmonen superplussa-kuukausi tästä toukokuusta! Peukut pystyyn vaan kaikille! :)

Yhteistyössä