Hakutulokset

  1. K

    Tunnistatko palstalaisen luonnossa?

    Palstalaisen saattaa tunnistaa, jos tietää, että hän käy näillä sivuilla...muuten epäilen, että ei tunnista...terkkuja taas FW:lle =)
  2. K

    Spiritismiä

    hamassa nuoruudessani ja säikähdin, joskin rupesin myöhemmin ajattelemaan, että saattoi olla senhetkisen poikakaverini metkuja se lasin liikuttaminen...terveisiä FW:lle B)
  3. K

    35-v takuuhuolto?!

    Kävin just mennä viikolla tämmöisessä "joukko" papassa. Kuulemma vain joka kolmas pääsee täällä tämmösestä onnesta osalliseksi. Liittyy johonkin tutkimukseen ja irtosolunäytteesstä tehdään sen seitsemän määritystä...täytän just 40 ja kunta on espoo
  4. K

    40-vuotisjuhla-kutsuista

    Pidän pari lomapäivää ja valmistelen juhlia...äitini, eli mummu, tulee myös oulusta juhlimaan, käydään varmaan mummun ja lasten kanssa katsoon Emmassa Salvador Dalin näyttelyä :)
  5. K

    40-vuotisjuhla-kutsuista

    Joo, ihan kiva runo, pitääköhän laittaa symppis lainausmerkkeihin :) Saas nähdä kuinka moni tulee...
  6. K

    40-vuotisjuhla-kutsuista

    Onko kellään hyviä ideoita, miten kutsua vieraita 40-vuotispäiville? Siis tarkoitan jotain vitsikästä sanottavaa korteissa tai sähköposteissa? Tulossa aika pienimuotoiset juhlat, ei siis mitään kovin juhlavaa...
  7. K

    Lumiukko

    vielä tänään oltiin täällä Espoossa, vaikka välillä vähän vettä satoikin. Aloitin tänään työt puolentoistavuoden vapaan jälkeen ja aikalailla oli pallo hukassa. Lapsilla oli onneksi mennyt tosi hyvin perhepäivähoidossa :)
  8. K

    Matkakertomusta pukkaa -Varsova

    Varsovassa -93 mulle sattui hauska juttu, tai ainakin näin jälkeenpäin naurattaa. Olin vierailemassa puolalaisen kesätyökaverini luona ja oltiin jo menossa lentokentälle mun kotiinlähtöä varten. Meidän piti vaihtaa bussia rautatieasemalla ja mulla tollolla oli rahat, lentoliput ja passi...
  9. K

    Mitä sulle kuuluu?

    Pitkä lomareissu tehtynä...tai siis vaan kotimaan pitkä :) ...syyskuun alusta töihin puolentoista vuoden "loman" jälkeen...lapset sain molemmat samalle tutulle perhepäivähoitajalle ihan naapuriin...eli siis hyvää kuuluu
  10. K

    nyt sanokaa oikeesti mielipiteenne

    \ Mikä tässä naurattaa? Itse olisin mielelläni myös hoikka...painoa on vain niin paljon, etten kehtaa tässä edes tunnustaa...iso maha, mikä on terveysriski
  11. K

    Mitä sait äitienpäivälahjaksi?

    Valkovuokkoja, itsetehdyn kortin ja rannekellon!
  12. K

    Suosikkielokuvasi kautta aikojen?

    Suosikkini on Forrest Gump, joka sekä naurattaa että itkettää :) ...ja on han siinä elämänfilosofiakin...
  13. K

    koti vai päiväkoti

    Tämäpä aihe kirvoitti hyvin kieliä tai siis kirjoituksia...itse siis kannatan nykyistä järjestelmää, jonka puolesta tulikin paljon hyviä kommentteja...huomenna olen vaihteeksi molemman lapsen kanssa kotona ja keksimme jotain kivaa =)
  14. K

    koti vai päiväkoti

    Minä käytän oikeutta kunnalliseen päivähoitopaikkaan väärin B), olen hoitovapaalla 11kk vanhan vauvan kanssa ja 4,5 vuotias tyttöni on päivähoidossa. Tosin päivät ovat lyhyitä ja usein pidämme myös kotipäiviä. Tyttäreni on hieman ujo ja mielestäni hänen on mukava olla kaveriporukassa ja...
  15. K

    Mitkä ovat äitiytesi vahvuuksia?

    ...kuvittelen olevani oikeudenmukainen, enkä hermostu kovin herkästi... ...nelivuotiaaltani tiedustelin, että missä äiti on hyvä, ja vastaus oli autolla-ajamisessa B) isillä ei nimttäin ole ajokorttia...
  16. K

    Mitä ruoaksi?

    eilen laitoin kunnon vanhanajan läskisoossia, haudutin sitä pari tuntia, ja tietenkin kaveriksi kuoriperunoita, vihanneksiakin tosin oli tarjolla... tänään paistan maksaa ja keitän parsakaalia huomenna on meilläkin kananrintafileitä ja lisuketta en ole vielä päättänyt nelivuotiaalle...
  17. K

    Gallup:mikä on leipäammattisi?

    Leipäni saan rakennesuunnittelusta. Suunnittelen betoni- ja terärakenteita pääasiassa toimisto- ja liikerakennuksiin. Hirveellä kiireellä pitää tehä, eikä työaika 7,5h per päivä riitä...joskus menee myös yöunet =) ...nyt onneksi hoitovapaalla lokakuuhun saakka, jee!
  18. K

    4-v hepulikohtaus

    Kiitoksia vain vinkeistä! Ollaan sitä miettimistäkin yritetty super-nannyn ohjeiden mukaan, mutta näin pienessä asunnossa se on käytännössä aika hankalaa. Nimittäin vauvalla ja 4-vuotiaalla yhteinen huone. Ulkovaatteiden pukemisessa raivoamisen aiheuttaa se, että aina on joku vaate huonosti...
  19. K

    4-v hepulikohtaus

    Miten hoidatte lasten ns. raivokohtaukset? Oma 4-vuotiaani saa toisinaan hepulikohtauksia, kiljuu vaan eikä näe eikä kuule mitään muuta kuin raivonsa aiheen. Pari kertaa on mennyt herne nenään ja olen antanut jopa luunapin, mutta siitä ei ainakaan ole mitään hyötyä. Nykyään vain odotan että...
  20. K

    vieroitus+lisämaito

    Itselläni on 8kk pullolapsi...kiinteiden lisäksi pullomaitoa pitäis mennä vähintään 5 dl...neuvolan mukaan

Yhteistyössä