Hakutulokset

  1. I

    Mun auto sit menee lunastukseen

    hieman hyvä tuuri :D
  2. I

    Housujen paikkaus??

    kangaskaupoissa on sellasia paikkapaloja, jotka vaan lätkästään kiinni. vähän niinku tarra. niitä on heijastinkankaana, sit ihan perus musta, sininen ja punanen ainakin.
  3. I

    G: Mitä miehesi tekee nyt?

    lukee kläpeille iltasatua
  4. I

    Veroehdotukset jo postitettuko?

    meille tuli eilen, sekä miehelle että mulle. sukunimet alkaa molemmilla eri kirjaimilla ja pohjoisessa asutaan
  5. I

    Paljonko harrastatte liikuntaa viikossa?

    yleensä 3x viikossa 60 minuuttia kerta lajeina: bodycombat, bodypump ja zumba lisäks hyötyliikuntana työmatkat pyörällä ja lasten kanssa ulkoilu
  6. I

    Minkäikäisen lapsen voi jättää yksin kylpyyn?

    Meillä 3-vuotias käy yksin ja sit käyn tarkistamassa mitä tekee jos lopettaa laulamisen. Varmaan ainut hetki millon toivon et hän lallattelee koko ajan jotain :) Voin myös istua hänen seuranaan, mut yleensä neiti toivoo et saa olla yksin ja leikkiä rauhassa.
  7. I

    G: Kuinka usein olet tekemisissä ÄITISI kanssa?

    Puhelimitse noin kerran kuussa. Nähdään noin 6 kertaa vuodessa. Välimatkaa vajaa 350km
  8. I

    G: Jos saat väärän pitsan, teetkö reklamaation?

    Jos syön paikanpäällä niin teen, kotiin raahatuista pizzoista en jaksa soittaa perään.
  9. I

    Kuinka monta saman nimistä löytyy sinun nimisiä?

    3989 kaikki yhteensä ja samanavuonna 20
  10. I

    Onko kukaan käynyt Kemin lumilinnassa?

    ei kai siel oo juuri kukaan tänä vuonna ehtiny käydäkkään. eiks se vasta eilen avattu?
  11. I

    Sain lahjaksi pannun vahdin...

    jep. laitetaan kannen väliin niin kansi ei mee kiinni.
  12. I

    Mitä lapset saavat mummeilta ja ukeilta jouluna?

    meillä miehen äiti kyseli lahjatoiveita ja mies kertoi sit mitä lapset on toivonu, joten osti molemmille 2 lahjaa. mun vanhemmat on ostanu jtn, en muista mitä. yleensä kysyvät toiveita ja toteuttaa niitä. miehen isältä tulee kans lahjoja. minusta on melkeen ihan sama mitä ostavat, pääasia...
  13. I

    Jäädykkeiden tekijät hoi!

    mä käytän tuota kelmua, musta se on kätevä. sillon ei tarvi alkaa kasteleen sitä kuumassa veessä yms.
  14. I

    G: Voisitko olla suhteessa itseäsi 25v vanhemman miehen kanssa?

    en. sehän ois vanhempi ku mun isä :o
  15. I

    Mitä teillä on jouluna jälkiruoaksi?

    aina jotain jäädykettä, viime jouluna oli piparkakkujäädyke. ja pääruoan ja jälkkärin välissähän pitää olla kunnon tauko et mahtuu paremmin! :D
  16. I

    Autokoulun kirjalliset. Kuinka monta virhettä sinulla oli?

    oisko ollu 1 tai 2 virhettä ja inssi ekalla läpi
  17. I

    Uusavuttomuus (oma) taas huipussaan :) (Jukujukumaa...)

    No ainakin vielä viime kesänä siellä oli tosi pienille lapsille oma vesi lätäkkö, jossa pystyy pulikoimaan (pienempikin). Siihen isompaan lammikkoon missä on vesiliukumäkiä sun muita, tuskin kannattaa vielä noin pienen mennä tai ainakaan se ei onnistu ilman aikuista. Niin, ja ne altaat on...
  18. I

    Miksi mun mies, tuleva isä ei kerro raskaudesta kellekään?

    No mun mieski kerto kavereilleen tyyliin "musta tulee varmaan viikon sisään isä" Mies ei itse pitäny sitä niin tärkeenä asiana kertoa kuin mä, ja varmaan aihe oli hänen kaveripiirissään muutenki uus ku muita perheellisiä ei vielä ollu.. Mut ei se mua mitenkään kyllä vaivannu silloin.

Yhteistyössä