Hakutulokset

  1. Kiroileva siili

    Mesestä kysyttävää, osaisko joku auttaa!

    Mulla oli vanhassa koneessa ihan joku perusmese, pari vuotta sitten ladattu. Nyt on eri kone, jossa mese oli ennen ihan normaali mutta nyt se on muuttunu ihan ihmeelliseks, kun en oo käyttäny pitkään aikaan. Eli siinä ei näy keskustelussa ihmisten kuvat enää, eikä itseasiassa mun oma kuvakaan...
  2. Kiroileva siili

    kysymys tupakanpolton lopettaneille

    Onko kukaan pitempään polttanut onnistunut lopettamaan siten, että kännissä ollessa saa polttaa, mut muuten ei? Kysymys voi tuntua typerältä, mutta tässä lopettamista harkitsevana oon miettiny et onnistuiskohan se vai onko mitään järkeä edes aatella moista... Mietin josko ensin kokeilis noin...
  3. Kiroileva siili

    Muistatteko Voitto kotiin-ohjelmaa?

    Siinä oli kyllä hyvä tv-visailu! Miksi ihmeessä ne ei voi sitä tehä uudestaan, tai vaikka näyttää niitä vanhoja uusintoina.. Lähetin jo Neloselle postia asiasta, kun hirmuisesti haluisin sen takasin :D Tubestakin löytyy vaan joku yksi onneton jakson pätkä.. pöh. :/
  4. Kiroileva siili

    Hyvää chilikana-ohjetta vailla!!

    Eli haluaisin tehdä samanlaista chilikanaa mitä kinkistä saa :p Mulla on yksi kiinalainen keittokirja, mutta siinä ohje on jotenkin ihmeelllinen. Oisko jollain käytännössä hyväksi todettua ohjetta? :flower: Ja samaan rahaan ottaisin vastaan myös hyvän ohjeen nuudeliwokkihässäkkään kera kanan...
  5. Kiroileva siili

    Jokohan sitä uskaltais

    kattoo nuo Aliaksen 2.kauden 4 viimeistä jaksoa.. Uus boxi tulee huomenna tai ylihuomenna postista ja mä en kestä jos ei oo uutta kautta heti tossa valmiina kun entinen päättyy! Viimenen jakso jää aina niin jännään kohtaan |O Josko sitä päivän tai kaks selviäis :whistle:
  6. Kiroileva siili

    Pinotaas kivoja nettipelejä!

    Mä oon liian paljon jo hakannu tota bubble shooteria ja kaipaisin jotain uutta ja ihanaa, ehdottomasti koukuttavaa :whistle: Laittakaa jotain linkkejä, hyvät huonepelitkin käy :flower:
  7. Kiroileva siili

    Peikkis ai niid juu!!!!!

    Tuuthan meseen jookoste joo? :snotty:
  8. Kiroileva siili

    Miks noi pelikoneen pelit ei aukee mulla??

    Ennen on toiminu ihan hyvin ja nyt viikko sitten lakkas toimimasta, eivät siis aukea ollenkaan. Kaikki muut pelit netissä toimii ihan normaalisti. Ei voi olla mistään flashplayerista kiinni nyt kyllä |O Osaako kukaan auttaa? :flower:
  9. Kiroileva siili

    Toimiiko muilla mese normaalisti?

    Mä en oo päässy kirjautuun yli neljään tuntiin :o Auttaakohan jos sammuttaa koneen vai onko se vika mesessä?
  10. Kiroileva siili

    Älytön juttu (olympialaisista)

    Haluaisin nähdä sen lauantaisen Boltin 100m juoksun, mutta sitäpä ei löydy youtubesta! Löysin sitten ylen areenalta lauantain urheiluruudun, niin sen juoksuvideon kohdalla ruutu pimenee ja siihen tulee teksti "videomateriaaliin ei internet-oikeutta" ja ääni siis vain kuului! :o Onko Kiina...
  11. Kiroileva siili

    Ostin eilen reinot!

    Ja olisittepa nähneet ihmisten ilmeet kun painelin tänään meneen Tre:n keskustassa ne jalassa :laugh:
  12. Kiroileva siili

    On tää niin hieno biisi..

    vaikka ärsyttävä akka onkin! Väreet menee selkää pitkin vaikka satamiljoonaa kertaa on vuosien varrella kuullutkin. :o Mariah Carey - Without you: http://www.youtube.com/watch?v=vOR_jq9M53c&feature=related
  13. Kiroileva siili

    Meinaako kukaan muu tempasta alkoholia tänään?

    Ekan just sihautin tos auki :saint:
  14. Kiroileva siili

    Palstan toimivuudesta (mietiskelyä)

    Mietin tässä vaan että alkaakohan toi haku ikinä toimimaan, vaan onko nää sivut jo valmiit.. :/ Toinen rasittava juttu on se, että kerhoihin ei pääse suoraan kirjanmerkistä enää. Kerhojen etusivulle vaan. Kannattaako näitä juttuja ylläpidolta kysellä vai onko se ihan turhaa hommaa?
  15. Kiroileva siili

    Jos nyt saisitte grilliltä ruokaa..

    niin mitä ottaisitte? Mietin vaan, että mitäköhän sitä kohta hakis :kieh: :p
  16. Kiroileva siili

    Suositelkaa hyvää kirjakerhoa

    Eli kertokaas ny si, et mihin kantsii liittyä! :flower:
  17. Kiroileva siili

    On mulla sitten pokkaa..näköjään

    Krapulapäissäni tänään mietin mitä hauskaa sitä keksis, niinkun ihan päivän piristykseksi. No menin sitten Facebookiin ja pyysin viittä julkkista mun kaveriks, joita en siis todellakaan tunne oikeesti. Yks oli ainakin jo suostunu :D Pienet on ihmisen ilot.
  18. Kiroileva siili

    Pitäsköhän nyt jo lähteä vihdoin kun..

    joka toisen alotuksen viimenen kirjottaja olen mä.. Mä taidan siis oikeasti olla se the ketjuntappaja :xmas:
  19. Kiroileva siili

    G:Mitäs kuuntelet juuri nyt?

    Mulla meni tämmöseen fiilistely osastoon eli Norah Jonesia, Sarah Mclachlania ja Duffya. Mukavan rauhallista ja rentouttavaa :D
  20. Kiroileva siili

    Mä tylsistyin nyt teidän seuraan!!

    Joten Öitä kaikille :wave:

Yhteistyössä